Gjest badeand1 Skrevet 14. mars 2012 #61 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har ALLTID barbert lårene. Synes det er stygt når jenter er skikkelig brune og mye hår på lårene om sommeren.. sånn her? http://bloggfiler.no/tcmn.blogg.no/images/441858-12-1330800408205.jpg
volvo22 Skrevet 14. mars 2012 #62 Skrevet 14. mars 2012 sånn her? http://bloggfiler.no/tcmn.blogg.no/images/441858-12-1330800408205.jpg Det på bildet der var jo ingenting da 1
Gjest badeand1 Skrevet 14. mars 2012 #63 Skrevet 14. mars 2012 Det på bildet der var jo ingenting da Nei, du vil vel ha mer du.
volvo22 Skrevet 14. mars 2012 #64 Skrevet 14. mars 2012 Nei, du vil vel ha mer du. Ja takk,gjerne det Men seriøst,var ikke mer enn litt dun det der vel? 1
Gjest badeand1 Skrevet 14. mars 2012 #65 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Ja takk,gjerne det Men seriøst,var ikke mer enn litt dun det der vel? Det er dun men bilde var bare et eksempel der hårene blir mye lysere pga brunfargen. Edit: hårene/dunene. Endret 14. mars 2012 av Mortem
volvo22 Skrevet 14. mars 2012 #66 Skrevet 14. mars 2012 Det er dun men bilde var bare et eksempel der hårene blir mye lysere pga brunfargen. Edit: hårene/dunene. Oki,det lille som var der så veldig lyst ut ja
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #67 Skrevet 14. mars 2012 Har brunsvarte,ganke lange hår på lårene jeg,men ganske kraftig hårvekst også da
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #68 Skrevet 14. mars 2012 Har brunsvarte,ganke lange hår på lårene jeg,men ganske kraftig hårvekst også da Tror nok det er det mest vanlige ja,mine vokser langt nedover lårene og er mørke ihvertfall 1
She_Leiva Skrevet 14. mars 2012 #69 Skrevet 14. mars 2012 Legger, armhuler, store-tær, fingre, underliv (da ikke hele venusberget siden det stikker så inni granskogen) og selvfølgelig så fjærnes uønskede hår i ansikt...
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #70 Skrevet 15. mars 2012 Legger, armhuler, store-tær, fingre, underliv (da ikke hele venusberget siden det stikker så inni granskogen) og selvfølgelig så fjærnes uønskede hår i ansikt... Det var ikke lite..må være et styr å barbere så masse..? 1
volvo22 Skrevet 15. mars 2012 #71 Skrevet 15. mars 2012 Nei,la det heller gro fritt damer.. slipp styret med å barbere og vær naturlige,om dere har mye el lite vekst
Gjest just words Skrevet 15. mars 2012 #72 Skrevet 15. mars 2012 Nei,la det heller gro fritt damer.. slipp styret med å barbere og vær naturlige,om dere har mye el lite vekst Eller ikke… Siden det tross alt er min kropp og jeg ikke liker kroppshår tror jeg nok vi sier at folk får velge selv, om folk liker kroppshår og synes det passer de, vel bevares da er treng en ikke være raketforsker for å la være å rake hårene. Men samme hvor mye du mener at damer skal være hårete i skrevet så passer det meg fint lite. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #73 Skrevet 15. mars 2012 Eller ikke… Siden det tross alt er min kropp og jeg ikke liker kroppshår tror jeg nok vi sier at folk får velge selv, om folk liker kroppshår og synes det passer de, vel bevares da er treng en ikke være raketforsker for å la være å rake hårene. Men samme hvor mye du mener at damer skal være hårete i skrevet så passer det meg fint lite. Selv om jeg sikkert er like begeistret for kroppshår som volvo22 så Det er ikke noe bedre å "presse" noen til å la pelsen gro enn å "presse" til å bruke høvelen(eller hva man foretrekker). ...er kansje litt snål, men når noen forteller meg hva jeg skal(eller bør gjøre hvis ikke vet jeg ikke mitt eget beste) gjøre, klikker jeg i vinkel og får torturister og psykopater til å føles pusekatter med blomsterduft, og desverre blir jeg provosert når jeg ser det blir gjort mot andre også...
volvo22 Skrevet 15. mars 2012 #74 Skrevet 15. mars 2012 Selv om jeg sikkert er like begeistret for kroppshår som volvo22 så Det er ikke noe bedre å "presse" noen til å la pelsen gro enn å "presse" til å bruke høvelen(eller hva man foretrekker). ...er kansje litt snål, men når noen forteller meg hva jeg skal(eller bør gjøre hvis ikke vet jeg ikke mitt eget beste) gjøre, klikker jeg i vinkel og får torturister og psykopater til å føles pusekatter med blomsterduft, og desverre blir jeg provosert når jeg ser det blir gjort mot andre også... Det var aldri meningen å presse noen til noe som helst her..tvert imot Det jeg mente var å si min personlige mening,samt å si at jeg ikke synes noen skal føle seg presset til barbering pga mote osv. Beklager hvis jeg ordla meg krunglete
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #75 Skrevet 15. mars 2012 Det var aldri meningen å presse noen til noe som helst her..tvert imot Det jeg mente var å si min personlige mening,samt å si at jeg ikke synes noen skal føle seg presset til barbering pga mote osv. Beklager hvis jeg ordla meg krunglete Neida, det er sikker bare jeg som er litt for sensitiv, så beklager jeg også Jeg er jo fullstendig enig i at hår er naturlig og hot!
volvo22 Skrevet 15. mars 2012 #76 Skrevet 15. mars 2012 Neida, det er sikker bare jeg som er litt for sensitiv, så beklager jeg også Jeg er jo fullstendig enig i at hår er naturlig og hot! Så bra at vi ble enige til slutt da Det er hot ja,særlig når det er litt mye av det rundt om 1
volvo22 Skrevet 15. mars 2012 #78 Skrevet 15. mars 2012 (endret) Så bra at vi ble enige til slutt da Det er hot ja,særlig når det er litt mye av det rundt om [ Endret 15. mars 2012 av volvo22
volvo22 Skrevet 15. mars 2012 #79 Skrevet 15. mars 2012 Neida, det er sikker bare jeg som er litt for sensitiv, så beklager jeg også Jeg er jo fullstendig enig i at hår er naturlig og hot! Synes ikke du også det er hot når det er mye av det? hehe
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #80 Skrevet 15. mars 2012 Synes ikke du også det er hot når det er mye av det? hehe Til en viss grense hvertfall Har ennå ikke sett en dame med for mye kroppshår. Det måtte nok kommet opp i nivå med en kraftig behåret mann, som i kraftig skjegg og mye hår på puppene. Det hadde likevel ikke vært like turn off som glattbarbert underliv...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå