Gå til innhold

Kan dere slette profilen min?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usikker- hvorfor ble alt slettet.

Skjønner kanskje den delen med det andre forumet , men det var da deler som kun var til Zirine som ikke hadde noe med det andre formuet å gjøre.

Og hvorfor er det ikke lov å nevne andre forum her? Det var ingen link til den :-?

Jo Gamle Alex - det lå en link der! Linken lå i startinnlegget.

Og grunnen til at alle innlegg ble slettet var at disse var "lenket" til start-innlegget. Hadde jeg slettet noe så hadde det blitt stående igjen noen intetsigende innlegg......... DERFOR!

Håper dette er godtatt! :wink:

Også beklager jeg at jeg ikke har svart tidligere - men jeg har dessverre ikke fått med meg at du ønsket mer info! Sorry. :wink:

Hilsen fra

Usikker

-moderator-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere at en bilsforhandler ikke vil fortelle hvor de andre ligger? Eller at en lampebutikk nekter å fortelle hvor de andre er i byen?

Nå må dere slappe litt av synes jeg.

Begynner å bli litt forfølgesesvanvidd over dette.

KG har sine kvaliteter og andre nettsteder har sine. Stol nå på at folk ser det da vel. Folk er da ikke her bare fordi de ikke har funnet andre fora...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig sånn at det ikke kan legges link til andre forum..??

Kan det legges link til steder som omtaler andre forum.. eller .. er det også ulovlig?

Hvor går grensen for hva det kan legges linker til? Hadde vært greit med en avklaring på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig sånn at det ikke kan legges link til andre forum..??

Kan det legges link til steder som omtaler andre forum.. eller .. er det også ulovlig?

Hvor går grensen for hva det kan legges linker til? Hadde vært greit med en avklaring på dette!

Du burde lese denne linken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På bryllupsforumet er det jo omtrent ikke et innlegg uten linker. Og linkene legges ut både 10, 15 og 20 ganger uten at noen reagerer.

Hvorfor denne forskjellsbehandlingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...