AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Har en stygg tendens til å gi meg selv dårlig samvittighet; gjør ikke nok, eller godt nok, har ikke full kontroll, eller hauger som skulle vært gjort for lenge siden gnager samvittigheten. er greia å gi faen?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Nei. Gir du faen så er det lett for at alt sklir ut. Er en ganske bekymra og stressa type selv, men har bare lært meg å leve med det. Det er slik jeg er Vil si at det er en positiv egenskap å prøve å leve opp til forventningene
El Chupacabra Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Ja, greia er å gi faen! Det har du helt rett i. Det er det alle sier man skal gjøre med sånt. Men har enda ikke funnet noen oppskrift på hvordan man skal klare å gi faen. Personlig greier jeg å ligge på sofaen i en halv time å gi blanke i alt. Så er den dårlige samvittigheten der med full kraft igjen, og gjerne litt ekstra sterk fordi jeg var så egoistisk at jeg lå på sofaen å prioriterte meg selv. Dersom noen har en oppskrift på "Hvordan kvitte seg med dårlig samvittighet" så legg ut link her. TS og jeg trenger den!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå