Gå til innhold

jeg blør veldig

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill, oppsøk hjelp!!

Har vært veldig nære å miste venninner pga selvskading..

Tenk når du bommer skikkelig og ikke får stoppet blødningen..

Da er ikke blod på gulvet det største problemet..

Vet at det er vanskelig å oppsøke hjelp, men gjør det for din familie og venner!

:klemmer:

takk for at bryr deg..trist å høre det med vennene dine :( bra det gikk bra. Skal vær mer forsiktig neste gang, ble veldig redd..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

takk for at bryr deg..trist å høre det med vennene dine :( bra det gikk bra. Skal vær mer forsiktig neste gang, ble veldig redd..

Jeg er ikke AB du svarte, men ville bare si at jeg ikke håper det trenger å bli noen neste gang :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke AB du svarte, men ville bare si at jeg ikke håper det trenger å bli noen neste gang :klemmer:

tusen takk <3

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å skad deg selv. Tenk på foreldrene dine og dine venner og familie som elsker deg - Du har det vanskelig, men husk at du påfører andre smerte ved å skade deg selv. Så slutt med det, og få deg skikkelig hjelp.

• Liker 1
Skrevet

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Jeg har også ryddet alle innlegg som gir forslag/"hjelp" til hvordan å drive med selvskading.

Vennlig hilsen

Phaedra, mod

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...