momo Skrevet 13. januar 2004 #1 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei lurer litt på hva dere betaler for deres brudebukett. Var og hørte på pris i dag, og på en liten rund bukett med roser og litt blå blomster, husker ikke hva. Så ville prisen komme på et sted mellom 1500-2000 kr. Er dette normal pris. Synes det ble dyrt jeg siden buketten min skal være så liten. Hva synes dere? :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. januar 2004 #2 Del Skrevet 13. januar 2004 Prisen jeg har fått er på ca.1000-1200 kr! Så det hørtes kanskje litt dyrt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. januar 2004 #3 Del Skrevet 13. januar 2004 Vi regner med ca tre tusen, for bukett (som jeg ikke aner åssen ser ut), brudepikebukett og tre corsager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. januar 2004 #4 Del Skrevet 13. januar 2004 Har prata med sjefen, hun mente at for en liten, rundbundet bukett i hvitt og blått behøvde du ikke ut med mer enn 5-700 kr. Da er buketten bare bundet som en vanlig bukett, men med blomsterteip rundt stilkene, så du har et "håndtak" som på en vanlig stiftet bukett/bukett i bridal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. januar 2004 #5 Del Skrevet 13. januar 2004 Det var forresten teknikken som ble brukt på min mors brudebukett, den var kjempelekker og holdt veldig bra (et par dager). Betalte 500 kr for den for to år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 13. januar 2004 #6 Del Skrevet 13. januar 2004 Me betalte 1500,- for min bukett (kan sjåast på bileta her), inkl. tre knappholsbukettar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 13. januar 2004 #7 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg måtte gi 1625 kr for denne buketten: http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bukett3.jpg Var veldig fornøyd, selvom dette var max pris av hva jeg var villig til å gi for en bukett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 13. januar 2004 #8 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har fått beskjed om ca 2000 for 5 knapphullsblomster og min enkle bukett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå