kaprifolen Skrevet 12. mars 2012 #61 Del Skrevet 12. mars 2012 Ja, den pizzaen er sjokkerende god! Kjøper taco-ting, qtips, bomullpads, gulrøtter, egg, mais, ananas og tidvis epler og bananer fra fp. Potetsalaten er ikke god! Men hvitløksbahuettene er! Den ørten-pakninga med minibaguetter er genial å ha til salaten i større serveringer. Smøreosten er grusom, dopapiret tetter røra, leverposteien er full av dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #62 Del Skrevet 13. mars 2012 så en slik test der de testet hvitostene,og da kom de billige best ut rema og FP sin ost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. mars 2012 #63 Del Skrevet 13. mars 2012 så en slik test der de testet hvitostene,og da kom de billige best ut rema og FP sin ost Det handlet kun om hvilken som var sunnest, de testet ikke smaken (og for min del teller det mest). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 13. mars 2012 #64 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Synes de fleste produktene fra first price smaker papp og dårlig, MEN jeg har flere ganger kjøpt hvitløksbaguettene, de er knallgode faktisk. De små billige pizzaene, med litt ekstra toppings er de knall. Egg, de er faktisk ikke så aller verst, og tror de må inneholde en god del av proteiner og næringsmidlene som egg skal ha. De små baguettene, 19 kr for 16 stk eller hva de er.. Kjempe greie, men ikke spis for mange i lengden vil jeg tro, mye loff.. hehe Bananene... Toalettpapirene holder jeg meg LAAAAANGT unna, alt for dårlig kvalitet, alt for mye lim...*stakkar stumpen min* Kjøkkenpapirer er også av veeeeldig dårlig kvalitet, men gjør jo jobben sin så det kan jeg kjøpe i ny og ne... Bomullspadsa er ikke så alt for grusomme så de kjøper jeg også av og til, men kvaliteten merkes, q-tipsene er vel slik dem skal være.. Endret 13. mars 2012 av redstar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 13. mars 2012 #65 Del Skrevet 13. mars 2012 Kjøper ofte first price, der det finnes et first price-alternativ. Vårrullene med kylling (fra frysedisken) er kjempegode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 13. mars 2012 #66 Del Skrevet 13. mars 2012 Vårrullene med kylling (fra frysedisken) er kjempegode! Rent bortsett fra at de drypper av fett, så ble jeg svært positivt overrasket over kvaliteten på kjøttet inni. Det så ut som biter av kyllingfilet, ikke kverna kjøtt eller muk. Ellers synes jeg ikke den smaker spesielt godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LedigNavn Skrevet 13. mars 2012 #67 Del Skrevet 13. mars 2012 Appelsinene er de beste appelsinene jeg har smakt. Synes også gulrøttene er veldig gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. mars 2012 #68 Del Skrevet 13. mars 2012 Ostepoppen er den beste jeg har smakt! det var det jeg også skulle inn her for å skrive! jeg synes de er desidert de beste ostepopene man får tak i Men det er vel ikke fullkornsris?Ergo langt fra så sunt.. meeeen- det var vel ikke akkuratt det personen du quotet påsto heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #69 Del Skrevet 13. mars 2012 eneste first price-produkter jeg ik har vært fornøy med er kaviaren og tørkerullen. ellers synes jeg det er like bra og noen varer til og med bedre enn de dyrere merkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 13. mars 2012 #70 Del Skrevet 13. mars 2012 Så forrestenm at noen skrev at de ikke likte first price-potetsalaten. Jeg synes det er den beste som finnes:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 13. mars 2012 #71 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg kjøper kneip-brødet siden det er så billig (6 kr), men blir veldig kvalm og får vondt i magen av det. Flere som får dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. mars 2012 #72 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg kjøper kneip-brødet siden det er så billig (6 kr), men blir veldig kvalm og får vondt i magen av det. Flere som får dette? kanskje pga all palmeoljen? bare tenker at i slike billigprodukter, er ofte andelen palmolje høy, og om du stadig spiser dette brødet så merkes det kanskje mere på magen din, enn om man spiser en pakke firstprice nudler i ny og ne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 13. mars 2012 #73 Del Skrevet 13. mars 2012 Spiser et par skiver av det brødet hver dag. Men det er så billig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #74 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg kjøper kneip-brødet siden det er så billig (6 kr), men blir veldig kvalm og får vondt i magen av det. Flere som får dette? Billig-brødene inneholder som regel mer gluten enn de dyrere grovbrødene, så hvis du ikke tåler gluten spesielt godt vil du reagere mer på billigbrødene enn de dyre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 13. mars 2012 #75 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg vet jeg ikke tåler slike halvsteikte brød og baguetter, da blir jeg liggende med magesmerter i 4 dager. Hvis noen ser en sammenheng, så gjerne si ifra, så holder jeg meg borte fra first price brødet og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #76 Del Skrevet 13. mars 2012 Er det lov til å anbefale andre billigprodukter enn FP? ... Isåfall vil jeg absolutt anbefale Rimi sin panerte torsk, den er utrolig god!! Og Rema1000 sin Makrell i tomat, og kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. mars 2012 #77 Del Skrevet 13. mars 2012 Synes de fleste produktene fra first price smaker papp og dårlig, MEN jeg har flere ganger kjøpt hvitløksbaguettene, de er knallgode faktisk. De små billige pizzaene, med litt ekstra toppings er de knall. Egg, de er faktisk ikke så aller verst, og tror de må inneholde en god del av proteiner og næringsmidlene som egg skal ha. De små baguettene, 19 kr for 16 stk eller hva de er.. Kjempe greie, men ikke spis for mange i lengden vil jeg tro, mye loff.. hehe Bananene... Toalettpapirene holder jeg meg LAAAAANGT unna, alt for dårlig kvalitet, alt for mye lim...*stakkar stumpen min* Kjøkkenpapirer er også av veeeeldig dårlig kvalitet, men gjør jo jobben sin så det kan jeg kjøpe i ny og ne... Bomullspadsa er ikke så alt for grusomme så de kjøper jeg også av og til, men kvaliteten merkes, q-tipsene er vel slik dem skal være.. Egga til FP inneheld vel ikkje noko anna enn andre egg? Egg er vel egg? Berre pakninga som er forskjellig, og storleiken - FP sine egg er litt mindre/meir ujamn storleik enn Prior. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #78 Del Skrevet 14. mars 2012 Egga til FP inneheld vel ikkje noko anna enn andre egg? Egg er vel egg? Berre pakninga som er forskjellig, og storleiken - FP sine egg er litt mindre/meir ujamn storleik enn Prior. Er nettopp derfor de er billigere! Fordi de ikke oppfyller visse krav til størrelse, etc, og derfor ikke kan selges som f. eks Prior Annengrads sortering heter det, eller noe sånt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. mars 2012 #79 Del Skrevet 14. mars 2012 Er nettopp derfor de er billigere! Fordi de ikke oppfyller visse krav til størrelse, etc, og derfor ikke kan selges som f. eks Prior Annengrads sortering heter det, eller noe sånt. eller B-vare festlig å se at noen her inne kan tro at det ikke er "heeelt ordentlige" egg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 14. mars 2012 #80 Del Skrevet 14. mars 2012 Ang pølsene synes jeg de er veldig gode. Hvis man steker de da. Spiser man de rå er de litt tørre. Men, et godt tips, hvis man ikke bruker hele pakken må man fryse ned resten. Ellers blir de sure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå