Anglofil Skrevet 14. mars 2012 #81 Del Skrevet 14. mars 2012 Synes de spanske kjøttbollene deres er kjempegode, og ikke så vært på karbohydratnivået heller. Nam! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 14. mars 2012 #82 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg kan ikke tro at ingen har nevnt vaniljeisen på boks! First price sin vaniljeis er den beste vanlijeisen jeg noen gang har smakt fra butikkene Norge! Prøv den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 14. mars 2012 #83 Del Skrevet 14. mars 2012 Hvis en vare finnes i First Price, er det stor sannsynlighet for at jeg kjøper den foran en annen merkevare. Med mindre næringsinnholdet er dårligere for First Price. Jeg kjøper for eksempel ikke yoghurten deres, av den grunn at den har masse sukker. Det eneste jeg ikke har likt hittil, har vært sjampoen og oppvaskmiddelet. Førstnevnte sved og klødde i hodebunnen, og sistnevnte skummet knapt - må visst heller bruke Zalo der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 14. mars 2012 #84 Del Skrevet 14. mars 2012 Er nettopp derfor de er billigere! Fordi de ikke oppfyller visse krav til størrelse, etc, og derfor ikke kan selges som f. eks Prior Annengrads sortering heter det, eller noe sånt. Jeg kjøper ofte first price egg, og en gang jeg kjøpte de var halvparten hvite egg og resten av kartongen brune egg. Egenltig et artig syn, det spilte jo ingen rolle.. Men tror ikke en slik blanding finnes i prior sine kartonger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. mars 2012 #85 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg kan ikke tro at ingen har nevnt vaniljeisen på boks! First price sin vaniljeis er den beste vanlijeisen jeg noen gang har smakt fra butikkene Norge! Prøv den! signerer denne! men de spanske kjøttbollene som yvonne nevnte har jeg aldri verken sett eller hørt om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. mars 2012 #86 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Åh jo, disse har jeg hatt til middag i dag, ser dem rett som dem er. Forøvrig synes jeg ikke vaniljeisen er noe særlig, den syntes jeg smakte vondt. Ah, fant link. Her er kjøttbollene jeg tenker på. Mvh Yvonne Endret 14. mars 2012 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. mars 2012 #87 Del Skrevet 14. mars 2012 Åh jo, disse har jeg hatt til middag i dag, ser dem rett som dem er. Forøvrig synes jeg ikke vaniljeisen er noe særlig, den syntes jeg smakte vondt. Ah, fant link. Her er kjøttbollene jeg tenker på. Mvh Yvonne (det var ikke det at jeg ikke trodde på deg at de fantes altså ) jeg troooor kanskje jeg kjenner igjen embalasjen. er det noen her som har prøvd tannkremen? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. mars 2012 #88 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg kjøper ofte first price egg, og en gang jeg kjøpte de var halvparten hvite egg og resten av kartongen brune egg. Egenltig et artig syn, det spilte jo ingen rolle.. Men tror ikke en slik blanding finnes i prior sine kartonger Blanding av brune og kvite egg var det i kartongen eg kjøpte sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylines Skrevet 14. mars 2012 #89 Del Skrevet 14. mars 2012 Osten, gulrøttene, fisken, nudlene, bomullpads, q-tips ++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 14. mars 2012 #90 Del Skrevet 14. mars 2012 er det noen her som har prøvd tannkremen? :gjeiper: Ja, og jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen. Synes den hadde altfor intenst sterk smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 20. mars 2012 #91 Del Skrevet 20. mars 2012 First price corn flakes! Har nettopp spist 2 skåler. Kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 20. mars 2012 #92 Del Skrevet 20. mars 2012 First Price epler! Koster rundt 10 kroner for 1 kg på Kiwi, da har jeg litt over ett eple om dagen hele uken, og de smaker fantastisk! Selv om de ikke ser like fancy og skinnende ut som de andre eplene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #93 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg har dessverre ikke noen butikk som selger FP i nærheten, men pleier å stikke innom Kiwi når jeg har anledning og hamstre kyllingfilet og appelsinjuice. Tortillalefsene, salt potetgull og bananer bl.a er andre ting jeg har vært fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #94 Del Skrevet 20. mars 2012 Og løken! Liker ekstra godt at de er så små, siden jeg som oftest bare bruker en halv vanlig løk i matlaging. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. mars 2012 #95 Del Skrevet 20. mars 2012 Ja, og jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen. Synes den hadde altfor intenst sterk smak. ja, okey.. av en eller annen grunn så klarer jeg ikke tro at den tannkremen kan gjøre en god jobb siden den er sååå billig.. selvom jeg har hatt mange positive opplevelser med FP. collagte vet hvordan tannkrem skal være- hva vet vel FP som også lager baguetter og potetgull tenker jeg derfor ville jeg høre om noen her har erfaring med den! First Price epler! Koster rundt 10 kroner for 1 kg på Kiwi, da har jeg litt over ett eple om dagen hele uken, og de smaker fantastisk! Selv om de ikke ser like fancy og skinnende ut som de andre eplene enig, og så synes jeg det er så fin størrelse på de eplene! men det er en ting jeg ikke skjønner- jeg har lest at FP er såkalte b-varer. at potetgullet kan være kims og eggene kan være fra prior, men om evt størrelsen blir feil, så de de selges som FP. FP er jo ingen fabrikk! ... meeeen, hvorfor har ikke FP samme innholdsfortegnelse og kalori/protein/karb. og fettinnhold som f.eks kims eller prior da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alille Skrevet 20. mars 2012 #96 Del Skrevet 20. mars 2012 men det er en ting jeg ikke skjønner- jeg har lest at FP er såkalte b-varer. at potetgullet kan være kims og eggene kan være fra prior, men om evt størrelsen blir feil, så de de selges som FP. FP er jo ingen fabrikk! ... meeeen, hvorfor har ikke FP samme innholdsfortegnelse og kalori/protein/karb. og fettinnhold som f.eks kims eller prior da? Det er ikke alle produktene som er b-varer, og selv om noen produkter produseres på samme anlegg som de kjente merkevarene betyr det ikke at det er akkurat samme produkt. Kyllingfiletene er for eksempel marinert i saltvann, vanlig kyllingfilet fra Prior er ikke det, og da vil jo næringsinnholdet per 100g naturligvis bli forskjellig. Denne artikkelen forteller for eksempel litt om forskjellen mellom de ulike typene ost. Forskjellen kan ligge i mengdeforholdet mellom de ulike ingrediensene, eller bare i produksjonsmåten. Det er ikke slik at en ost fra Synnøve Finden er lik alle de andre ostene SF produserer (selv om mange liker å tro at ost er ost...), en produsent greier faktisk å produsere forskjellige produktvarianter. På noen produkter blir forskjellen i smak minimal, andre ganger enorm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. mars 2012 #97 Del Skrevet 20. mars 2012 aaaahhh...takk for svar nå ble ting (kanskje) litt klarere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissDreams Skrevet 20. mars 2012 #98 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg har selv jobbet på kiwi og en kunde fortalte meg at kyllingen kommer fra prior, den eneste forskjellen er at de ikke tar av alt fettet og gjør de så rene som prior. Det er tydeligvis derfor de selges billigere Jeg liker det meste fra FP utenom: Dopapiret, potetsalaten, osten og ostepopen( det mest grsuomme jeg har smakt!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 13. november 2012 #99 Del Skrevet 13. november 2012 Gammel tråd, men svarer likevel ;-) Har ikke prøvd så mange first price-produkter, og de jeg har prøvd har vært med veldig varierende hell. Nudler - Smaker faktisk mye bedre enn mange av de merkevarene! Salt potetgull - Liker også denne veldig godt, er høyere på lista enn mye annet potetgull. Håndsåpen - Er veldig grei synes jeg. God lukt og gjør rent. Brus med fruktsmak - Smaker veldig godt, men synes coop sin partybrus er enda bedre! Bomullspads og Q-tips - Merker ikke noe forskjell fra andre merkevarer, så disse bruker jeg fast. Body lotion - Ikke den beste jeg har prøvd, men helt OK Produkter som jeg styrer unna Ansiktsrens - Tok evigheter og fjerne sminken, og det la seg dessuten en fæl hinne av fett i ansiktet mitt av denne. Tannkrem - Ekkel smak, og følte ikke at tennene ble helt rene, det ble skikkelig seigt i munnen min etterpå. Cola og appelsinbrus - Colaen smaker vann med tilsetningsstoffer, samme med appelsinbrusen. Av appelsinbrusen blir det og en helt forferdelig ettersmak av. Shampoo og balsam - Etter et par uker med denne shampooen og balsamen var håret mitt helt vilt. Umulig å gre ut, i det ene øyeblikket fettete og grusomt, i det andre kjempetørt og flassete. Syntes dessuten at det luktet veldig mann av denne. Ost - Smaker vondt i grunn, og med en lite trivelig ettersmak. Går til nød når den er smeltet. Revet ost - Denne smaker enda vondere! Smaker skikkelig surt og tørt, og duger ikke som smelta engang. Vaskepulver - Syntes ikke at det ble skikkelig rent av denne, og syntes og at lukten var veldig rar. Skyllemiddel - Klærne ble ikke så myke, og den luktet i tillegg litt vondt. Oppvaskmiddel - Gjør ikke skikkelig rent, og det la seg et fettlag utenpå kjelene etterpå. Mais - Smakte vann og var skikkelig grøtete i konsistensen. Vaniljeis - Grusom! Smakte vann som var tilsatt litt melk, og det ble en helt forferdelig ettersmak av den vaniljekstrakten. Toalettpapir og tørkepapir - Toalettpapiret sitter fast som lim, og det blir dessuten fort ødelagt. Tørkepapiret trekker ikke til seg fuktigheten, og når det først gjør det, så klistrer det seg helt fast og blir ødelagt. Ellers så liker jeg skyllemiddelet til Rema 1000 veldig godt (6 kroner for en flaske med 750 ml) Gjør tøyet veldig mykt, og den lukter veldig svakt av renhet og friskhet. Noe jeg synes er veldig greit egentlig, kan ikke fordra når man kjenner skyllemiddellukta av folk man går forbi på gata! Utenom det så bruker jeg nok for det meste merkevarer, av gammel vane egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. november 2012 #100 Del Skrevet 13. november 2012 Og jeg som syns FP sin appelsinbrus er bedre enn både Fanta og Solo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå