Gå til innhold

Gode First Price produkter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som er litt "kjipt" med FP er at produktene er så forskjellige fra hverandre. De fører ikke en linje slik at en vet hva en får i seg. Det stemmer jo at noen billigprodukter scorer høyt på smak og av og til næringsinnhold, og det stemmer også at noen av produktene produseres sammen med liknende produkter, men mye FP er også rævva. Kneipa er lys, luftig og helt uten næringsstoffer, vakuumbaguettene like så, pytt i pannen nevnt over her er full av palmeolje, og i mange FP produkter som inneholder det samme som en fullprisvare ser en på deklarasjonen at de har "byttet om" rekkefølgen på ingrediensene, dvs mindre av de dyre ingrediensene og mer av feks. usunne oljer og fett. Tidligere var ikke rengjøringsproduktene svanemerket heller, men dette tror jeg de har fikset på.

Såå ja, jeg er litt skeptisk til FP. Har ingen skrupler med å kjøpe det, men jeg er en "innholdsnerd" når det kommer til matvarer, så i likhet med alt annet kjøper jeg ikke FP uten å sjekke deklarasjonen. Det som kanskje er mest frustrerende er at de ofte ikke merker maten skikkelig. Veldig synd, for det er sikkert ikke all dårlig deklarert mat som har dårlig innhold, men jeg orker ikke kjøpe noe når jeg ikke vet hva jeg får for pengene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kyllingvingene er dritgode. De er krydret sånn som kyllingvinger skal være krydret synes jeg. Alle andre produsenter lager kyllingen sin med sånn tam paprikasmak.

Hvitløksbaguettene er gode ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingvingene er dritgode. De er krydret sånn som kyllingvinger skal være krydret synes jeg. Alle andre produsenter lager kyllingen sin med sånn tam paprikasmak.

Hvitløksbaguettene er gode ja.

Frosne kyllingvinger? Hvor finner jeg dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosne kyllingvinger? Hvor finner jeg dem?

De er ikke frosne. 1 kg pose som ligger sammen med ferskvarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulrøtter, Paprika, Cherrytomat, Tortilla, Mais, Tacosauce, Røkelaks, Frossen laks, Torsk, Kyllingfilet, Kokt skinke, Ost, Egg, Hvitløksbaguetter, Vaskefiller (sånne rosa, hvite og blå) og bleier kjøper vi fra First Price! Veldig fornøyd med de produktene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber på en fabrikk som lager FirstPrice produkter (et par av dem, kan ikke si hvilke.) Vi lager også produkter for de "større", mer kjente og dyrere merkene. Nøyaktig samme vare, kun forskjellig emballasje.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket over at flere nevner hvitløksbaguettene. Jeg synes de er deigete inni, og de er altfor gjerrige på hvitløkssmøret. De kan ikke måle seg med Hatting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt redd for at de bruker mye palmeolje og fett.

Jeg kjøper den maten man ikke "kan" feile på. Grønnsaker, f.eks. hermetikk (mais, sopp o.l) og noen tørrvarer som pasta og tacopulver. Egg, ost (som er veldig god), kaffe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krembanan

Hvitløksbaguettene er gode

Tomatsuppen er grei, smaker annerledes enn den fra toro, men synes den er grei forde :)

Den store potetgullposen er også god. Veldig salt også er det jo veldig masse i den!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CarolineS

Grønnsakene, ketsjupen, hvitosten, tortillalefsene, tortillachipsen, potetgullet, pastaen, hvitløksbaguetten, fiskekakene, fiskepinnene, middagsrisen.. Synes de har mye bra, men styrer unna pastasausen og pølsene. Førstnevnte smaker ketsjup med krydder, og pølsene smaker fett.

Tacokrydderet er helt okei, men der synes jeg Santa Maria og Old El Paso er best. Smørosten deres har så ekkel pakning, så den nekter jeg å prøve :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ganske mange av produktene deres er svært bra jeg. Mener det var FBI som fant ut at de som leverer f.eks kylling til Prior faktisk også leverer til First Price, ergo trenger ikke det å være så dårlige produkter.

Kjøper selv mye morrpølse, grønnsaker generelt, kyllingfilét, egg, ost, cola free, kokt skinke, bind, bomullspads og flere ting jeg ikke kommer på i farta.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brødposene funker bra.

Bommulspads og qtips er også bra.

Såpen er så som så. Passer å ha på vaskerommet, men den skal liksom ha ph 5,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper ofte kyllingfilét fra first price, kjenner ikke forskjell fra prior :)

Me too!

Kjøper grønnsakene, hermetisk mais, frossen laksen, tacoproduktene, safta....

Igrunnen bare ikke osten for den synes jeg er tørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brødposer, bomullspads, q-tips, cherrytomater, gulrøtter, kiwi, appelsiner, mais, tortillalefser, tacosaus, hvitløksbaguetter, egg, vaskekluter, kyllingfilet, ris, potetgull, kokt skinke og servelat er det jeg kan godta av FP produkter. Kneipbrødet er helt grusomt

Endret av PiPP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...