Gå til innhold

Champagne på kirketrappen...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Skal dere kaste ris må noen sope opp det med en gang etterpå.

Er det ikke en selvfølge at man rydder opp etter seg...??? Dumme meg. Tenkte ikke det var et tema engang jeg.

(assistentryddere selvsagt, på en sånn dag...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om man vil bli kastet ris på, kan man bruke hurtigris, for det sveller ikke i magen til pip pip'ene (er det noen som har fortalt meg :blunke: )

Hva om man nyter alkoholfri champis på kirketrappa da?

Hadde ringt menighetskontoret for å spørre om det var greit.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et svar til riskastere: selv ikke ornitologisk forening kunne si om det er trygt for fuglene med ris av noe slag. Så hvis dere er opptatt av det, ikke kast ris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et svar til riskastere: selv ikke ornitologisk forening kunne si om det er trygt for fuglene med ris av noe slag. Så hvis dere er opptatt av det, ikke kast ris

Skal man ta hensyn til om småfugler kan få mageknip har man lagt lista for biologiske hensyn så lavt at man snart må be om opprinnelsesdeklarasjon på underbuksa si!

De kan jo få mageknip hvis de spiser noe av restavfallet som blir igjen etter bryllupet også, skal vi bli med søppelbilen til søppelplassen da og sitte der til alt er råtnet? Eller gud forby, om man skulle tråkke på en bille på vei ut fra kirka... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk utenfor kirkeporten, til der bilen stod og ventet, og tok champisen der. Det funka veldig greit!!! Så hadde vi noe og kose oss med på vei til helikopterbasen.... Fin "flying start". To glass champis og første gang i helikopter, gjettom jeg var gira og full i adrenalin da vi landa ved festlokalet (der ingen visste at vi kom flyvende....) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ta hensyn til om småfugler kan få mageknip har man lagt lista for biologiske hensyn så lavt at man snart må be om opprinnelsesdeklarasjon på underbuksa si!

Vet ikke om du liker småfugler noe særlig, men å dø en langsom og pinefull død fordi du har spist noe som sveller i magen og gjør at magesekken brister og du langsomt blør ihjel innenfra, er ikke noe jeg unner så veeeldig mange...

Kan ikke akkurat sammenlignes med å ufrivillig tråkke på en bille i alle fall..... :roll:

Underbuksedeklarasjons spøken din var ikke noe morsom syns jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal visstnok ikke sette flekker på klær! Ang. ris så mener jeg å ha sett et eller annet sted (Bryllupsbutikken??)at de selger ris som ikke skal være farlig for fugler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått brev om noe som helst vi :roll: Men i stedet for ris' date=' har vi tenkt på såpebobler! [/quote']

Husk at såpe setter flekker på kjolen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre forlovere hadde ordnet med Champis til oss som vi drakk på kirketrappen. (En koselig overraskelse) Fikk ikke kommentarer fra presten på dette.

Vi ordnet ikke ris/såpebobler etc selv. Det syns jeg blir litt "too much".

Folk hadde med dette selv. Såpeboblene satte IKKE flekker på kjolen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...