smil Skrevet 13. januar 2004 #1 Del Skrevet 13. januar 2004 Er CB bedre (mer pålitelige) enn andre tester? Sist kjøpte jeg en annen en. Tror den het Hennes helse, eller noe sånt, fra nycomed. Den var en del billigere en CB. Noen som vet hva som er best, eller om de gjør jobben like godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 13. januar 2004 #2 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg brukte hennes-testene når vi prøvde å bli gravide i høst, funket helt fint de, testet neg. når jeg ikke var gravid, og testet positivt et par-tre dager etter forventet mens.. og sterkere positivt 2 ganger etter det. Liker også at det er vanlig strek på dem, og ikke de dumme kryssene de har fått på de nye cb'ene. Lykke til med testingen.. ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 13. januar 2004 #3 Del Skrevet 13. januar 2004 CB er oppskrytt!!!! Den er dyr, og viste ikke klart positivt eller negativt til meg. Jeg kjøpte derfor den billigste graviditetstesten de hadde på apoteket, og testet positivt uten tvil! Jeg spurte spurte faktisk på apoteket hva forskjellen var, og fikk til svar at det var ingen!!! Så dyr betyr ikke nødvendigvis bedre! Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 13. januar 2004 Takk for svar. Kjøpte CB likevel jeg. Så ikke svarene dere før jeg kom fra apoteket. Kjøpte en dobbeltpakning. For hvis testen er negativ, må jeg jo teste på nytt. Står at man kan teste når som helst i løpet av døgnet, men jeg tror jeg skal prøve å vente til i morgen. Spennende dette... Testet på fredag (med Hennes), den var negativ, men da var jeg bare to dager over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 13. januar 2004 #5 Del Skrevet 13. januar 2004 Synes også CB er dyre, men hvor kjøper dere Hennes tester? Enn Quick Response, er de bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. januar 2004 #6 Del Skrevet 13. januar 2004 CB er mest sensitiv, men ofte får man "uklare" resultater. Jeg fikk bl.a. "Peace-tegn" 2 ganger av totalt 6 tester, dvs at man får noe sånt < i tillegg til den vannrette streken. Dette kan bety at testen er defekt, og man kan gå på apoteket og få en ny. Jeg tror det er designet med vannrett og loddrett strek som er problemet. Quick Respons gir mye klarere resultat, enten det er positivt eller negativt, men slår ikke ut før HCG nivået er på ca. 50 (CB skal slå ut på 25). Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 16. januar 2004 #7 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg testet positivt med CB dagen før forventet mens. Klart blått kryss - ingen tvil der. Men jeg tipper at det ikke er noe forskjell på typene - jeg kjøpte CB fordi den var i en dobbeltpakning (Ganske greit, for da kan jeg bruke den andre når jeg tror jeg er gravid neste gang! Mistet jo denne gangen..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå