anyvold Skrevet 14. januar 2004 #21 Del Skrevet 14. januar 2004 Blir litt snurt av å lese dette jeg altså.... Skulle ønske kjæresten min var like romantisk som deres menn tydeligvis er Men han er den beste selv om han aldri gir meg blomster eller gaver eller tar meg med ut etc. Han klarer aldri sove hvis jeg ikke ligger ved siden av ham (denne uken ble han med meg til min mor hvor jeg skulle være barnevakt kun for å få sove ved siden av meg, selv om det betyr at han må sitte i kø til jobben og dra en time før han pleier...) De få gangene han er ute med kompisene og jeg henter han er han "så utroooolig glad i meg og har savnet meg såååå fælt altså".... De gangene jeg er ute med venninner kjører og henter han oss (!) Han gikk med på å selge bilen vår og kjøpe en gammel skraphaug bare for at jeg skal få gå på skole uten å ta opp så mye lån... Han ler av meg og sier jeg er søt når jeg sier noe rart.. hehe... Han sier forsåvidt at jeg er søt hele tiden.. Og når jeg klager over at jeg har så små pupper sier han at han elsker dem :oops: (klager ikke mye nå lenger, de har vokst mye pga p-pilla) Og han forteller meg ofte at jeg er sexy... Han kysser meg i panna, DET er en ting som jeg føler virkelig viser hvor mye han bryr seg om meg... Når jeg hadde nyrestein og enorme smerter, og han ikke kunne gjøre noe for meg gråt han... Når jeg får tilbakefall blir han fryktelig urolig og stryker og klemmer og ser urolig på meg, da må jeg le litt, selv om det gjør vondt, for han er så søt...! Han støtter meg i alt jeg gjør, så lenge det gjør meg lykkelig. Jeg ville ikke byttet ham ut med noen! Det at han ikke er romantisk plager meg litt, men jeg kjøper blomster og gaver til meg selv og takker ham etterpå Jeg kjøper mye gaver og kort til ham, han blir kjempeglad og veldig rørt. Men jeg tror det plager ham litt at han har fått ca 50 kort og brev av meg og at han har gitt meg kun 2... Men han er så flink til å fortelle meg at han elsker meg på andre måter så det har ikke så mye å si lenger...! Man får ikke mer romatikk enn man lager sjøl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 14. januar 2004 #22 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg elsker forloveden min fordi: Første gang vi skulle møtes kjørte han 111mil for å treffe lille meg... Om natta, når vi skal sove, ligger han alltid å holder rundt meg... Om han ikke er verdens mest romantiske, så overrasker han meg nå av og til med blomster da.. Slik som før jul når jeg var syk, da kom han hjem med en stooor adventsbukett... Han gjør masse av husarbeidet, selv om han ikke er flink å ta barna på morgenen... Det blir som regel at vi deles på støvsuging osv, mens han tar klesvasken og jeg tar barna. Selv om det er litt langt mellom hver oppmerksomhet fra han så er de så gode når de kommer at jeg glemmer at det er lenge siden sist han sendte meg ei mld, eller ga meg blomster, eller en liten oppmerksomhet... Alltid, når en av oss går ut av huset, og ikke den andre er med, så kysser vi og sier at vi elsker hverandre... Han er egentlig en slik "hjemme best" mann, men nå på 25års dagen min så feiret vi først hos ei venninne, før vi gikk ut, spiste og dro hjem... Og selv om han kaller meg rare ting til tider når han spiller CS, så vet jeg han mener det godt. :D Kjært barn har mange navn sies det jo. Så elsker jeg å se på han når han sover, da glattes årene ut (Han er 5 år eldre enn meg..) og han ser Så fredfull ut,så utrolig skjønn... Så trygg på verden... åååhhh... Elskede Teddybjørnen min.... Er det rart jeg elsker deg? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 14. januar 2004 #23 Del Skrevet 14. januar 2004 Blir helt på gråten, jeg! Så mange nydelige svar! Og så mange heldige jenter! Dessuten trengte jeg en sånn link akkurat nå - vi har hatt det litt kjipt i det siste, og da er det ekstra viktig å minne seg selv på alle de gode sidene ved forholdet... Det blir vanskelig å nevne bare én historie. Men før jul, da vi sto og bakte lussekatter, sa jeg noe om at jeg syntes det var hyggelig at vi bakte sammen. Stemningen var veldig god, vi hørte på julemusikk og gledet oss til å ha en hel kveld sammen. Da smilte min framtidige ektemann og sa: - Ja, tenk når vi gifter oss! Da kan vi bake lussekatter sammen hele tiden! En såpass god kommentar fortjener mange kyss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirrevipp Skrevet 15. januar 2004 #24 Del Skrevet 15. januar 2004 Mannen min utfordrer meg og får frem det beste i meg. Når jeg synes ting er vanskelig støtter han meg og gir meg bedre selvtillit. Jeg elsker humoren hans og at vi kan kommunisere uten ord. Han er ikke verdens mest romantiske, og blomster får jeg sjelden, men jeg har aldri vært i tvil om hva som rører seg i hjertet hans. Han er bestevennen min og elskeren min. Verden hadde vært et trist sted uten ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 15. januar 2004 #25 Del Skrevet 15. januar 2004 tja, hvor skal jeg begynne da, vi er unge begge to,21 i år, og har vært sammen i 4 og et halvt år.. vi blir mer og mer glad i hverandre! når vi sover over hos hverandre får han ikke sove uten en nattaklem og litt kosing.. han er så snill og omsorgsfull at jeg ikke helt vet hvordan det går ann!!! når han ikke sover hos meg, tar han med seg genseren jeg har hatt på meg, sånn at han kan ha den med seg i sengen fordi "den lukter så godt av deg"!!! :D jeg elsker han så mye, med både uvaner og de gode sidene.. han kjøper roser og andre små gaver til meg hele tiden, "for å vise kor mye eg elsker deg".. han gir meg kompliment hver dag, og passer alltid på at jeg har det bra... alle jeg kjenner sier at hadde alle hatt en forlovede som min hadde det vær fred i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 15. januar 2004 #26 Del Skrevet 15. januar 2004 Elsker ham fordi han utfyller meg på en måte ingen andre har gjort før. Vi er som to puslespillbrikker. Selv om han ikke er så romantisk som mange av dere andre beskriver her, så gjør han de små tingene i hverdagen som lyser opp dagen. Gode mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå