Gå til innhold

Lei av livet - blir mobbet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At jeg er veldig særiøs, tror jeg er noe, er overlegen, ser ned på andre..osv

Ble kontaktet på facebook i ste hvor jeg ble bedt om å holde meg unna en felles skolevenn:)

Blir også ofte dolket, i tillegg til at jenter i nærmiliøet som jeg knapt kjenner-driver å legge meg til på fb. De aller fleste av dem har gjort dette av helt andre hensikter enn å være "venner". For så snart jeg skriver noe, blir det en stor snakkis:)

Har vertfall fjernet de som trakk ut klørn litt for ofte..

Hallo. Det høres jo helt sykt ut. Hva i alle dager..

Videoannonse
Annonse
Gjest Starlit
Skrevet

Ja, men slik er realiteten:) Man trenger ikke gå langt av sted før det blir bråk..

På skolen og på bussen blir jeg stort sett beglodd så til de grader, at jeg må flytte meg bort til et annet sete..

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

.

Endret av Nuppdupp
AnonymBruker
Skrevet

Ble kontaktet på facebook i ste hvor jeg ble bedt om å holde meg unna en felles skolevenn:)

Blir også ofte dolket, i tillegg til at jenter i nærmiliøet som jeg knapt kjenner-driver å legge meg til på fb. De aller fleste av dem har gjort dette av helt andre hensikter enn å være "venner". For så snart jeg skriver noe, blir det en stor snakkis:)

Slike folk kan ikke ha det så bra med seg selv. Hev deg over det. So what om du er seriøs? Og ja, du tror ikke at du er noe, du vet at du er noe, noen de tydeligvis er misunnelige på. Visse folk burde ikke få lov til å gå rundt i samfunnet når de kun sprer kvalme.

:klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men slik er realiteten:) Man trenger ikke gå langt av sted før det blir bråk..

På skolen og på bussen blir jeg stort sett beglodd så til de grader, at jeg må flytte meg bort til et annet sete..

Så alle vet hvem du er og sånt??

Gjest Starlit
Skrevet

hør nå her vennen (ikke ment nedlatende). finn noe som er stygt ved dem og snakk nedlatende til dem. begynn på trening og få opp selvtilliten din. si til deg selv i speilet at du er pen, sterk og ikke lar deg knekke. si du er bedre enn dem. hva faen tror de at de er??? si til deg selv at ingen har lov til å snakke sånn de gjør mot deg. og tro på det du sier :)

Eneste som er stygt ved dem, er hovedsakelig væremåten:)

Men jeg skal prøve å gjøre som du sier.

Kan jo ikke finne meg i all verden :gjeiper:

Gjest Starlit
Skrevet

Så alle vet hvem du er og sånt??

Ja, det gjør de nok:) Skulle tro jeg var en kjendis (så opptatt som de er av meg), men det er jeg jo aldeles ikke:P

Jeg er vertfall av de som ikke fester og bråker for mye, men som liker å gjøre en god jobb:)

Jeg smiler og er blid, selv om enkelte prøver å sørge for det motsatte..

Vet ikke om dette kanskje forvirrer dem? At jeg har en egen evne til å forholde meg glad å lykkelig, og holde meg unna bråk..

Gjest Starlit
Skrevet

Slike folk kan ikke ha det så bra med seg selv. Hev deg over det. So what om du er seriøs? Og ja, du tror ikke at du er noe, du vet at du er noe, noen de tydeligvis er misunnelige på. Visse folk burde ikke få lov til å gå rundt i samfunnet når de kun sprer kvalme.

:klemmer:

Ja, det er nesten utrolig å tenke på hva som finnes av folk:P

Men er vel slik kvinnenaturen er.

Har guttevenner på fb, som støtter meg for den jeg er:) synes det gjør så godt at andre ser deg på en positiv måte.

Så synes det er rart at jentene skal være så ekle når det ikke ligger noen spesiell grunn for det..

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

.

Endret av Nuppdupp
Gjest Gjest
Skrevet

Mobbing blant barn er ille. Men dessverre er mobbing blant voksne ganske utbredt, og senest i går fikk jeg høre av noen at hun håpet jeg fikk kreft pga min legning. Man må bare lære seg å ikke la andre få ødelegge for seg selv. Det venter en pris til de som går gjennom slik, og det venter et helvete etter døden for de som mobber.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klabbet til han som mobbet meg, da ingen lærere var til stede men endel andre fra klassen var der. Etter det ble det stille. Tenk så flaut å få en blåveis fra ei jente. :)

Jeg har foresten en venninne som er "sau" på hodet. Tøffeste håret jeg vet om, selv om mange har vært kritiske. Misunnelig er de for den flotte manken. Som 20 åring får hun stadig høre hvor flott hår hun har kontra da hun var ungdomsskoleelev. Og det sier jo litt om mentaliteten til kidsa på din alder. Usikre hele gjengen og noen håndterer det på en mindre intelligent måte (ved å mobbe andre).

Fullfør ihvertfall ungdomsskolen, så kan du "rømme" vekk på videre skole, eller finne deg en jobb om det er det du ønsker. Livet er det du gjør det til selv, og motbør vil vi få alle sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som din omgangskrets er 14, ikke 24..

AnonymBruker
Skrevet

problemet ditt er nok ikke håret, men at du driver med selvskading.

du må ta kontakt med psykolog og få hjelp for det, start med å oppsøke helsesøster på skolen for å få hjelp til videre henvisning.

ikke fokuser på håret ditt - men på selve selvskadingen.

jeg får en følelse av at dette er en kombinasjon av "speilet fanger" og at du tar kommentarer om hår opp ekstra ille.

jeg har fått kommentarer om mye rart oppigjennom, men har ikke dratt det så langt som du - rett og slett fordi jeg ikke hadde depressive tendenser. jeg ble lei meg, men begynte ikke å kutte meg selv.

derfor trenger du hjelp til å kanalisere frustrasjonen et annet sted.

Gjest Starlit
Skrevet

Høres ut som din omgangskrets er 14, ikke 24..

Du er en klegg på alle mine innlegg..

Tror du liker meg eller noe;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...