Gå til innhold

Hva er ons?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet at hvis man treffer en en kveld og har sex, og aldri møtes igjen er ons.

Men, sett at du har kjent vedkommende lenge, og havner i seng, én gang, er det også ons? Selv om det bare ble den ene gangen.

Kan jo hende at man har et godt øye til hverandre, ikke datet, havner i loppekassen i fylla, men så ble ting litt kleint etterpå, er det da også ons?

Dersom man har datet litt, og så havner i seng, men etter det ikke mer verken dating eller noe, er det også ons?

Hva er definisjonen, syns du?

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

ons er ONE night stand! uansett hvem du puler på den ene natten! ;)

Endret av NozMonster
Skrevet

Ooo, du er skikkelig søt da! Og jeg tuller ikke. Kjempesøt! :kose:

(Håper noen andre må svare på spørsmålet ditt) :lillesky:

AnonymBruker
Skrevet

Bare for det ble den ene gangen?

Med alle er det en første gang, og det viser seg at det ble bare en gang, så mener du det er ons?

Gjest NozMonster
Skrevet

Bare for det ble den ene gangen?

Med alle er det en første gang, og det viser seg at det ble bare en gang, så mener du det er ons?

om du blir med en kar hjem fra byen en natt og puler, så er det en ONS, men om du har en kompis som du puler på mer enn en gang, så er han en friend with benefit, eller fucking good friend, eller liknene..

• Liker 1
Gjest Elfrida
Skrevet

"Some people call it a one night stand, but we can call it paradise" :yvonne:

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

"Some people call it a one night stand, but we can call it paradise" :yvonne:

weeeeeeell? :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Hva om man møter en fyr på byen, tar han med hjem og puler samme kveld, finner ut at man liker hverandre og fortsetter å være sammen?

Blir ons'en annullert da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, sant...

Synes ons er en negativ betegnelse, og er for et engangstilfelle. Men det kan jo faktisk være at det ikke er uten følelser, bare at det ikke blir flere ganger.

Da blir det å kalle det ons litt feil, i min verden.

Flere som er enige?

AnonymBruker
Skrevet

Hva om man møter en fyr på byen, tar han med hjem og puler samme kveld, finner ut at man liker hverandre og fortsetter å være sammen?

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Men det er jo ikke lenger et engangstilfelle, men et forhold...

AnonymBruker
Skrevet

"Forhold", du liksom :)

At det blir et forhold betyr ikke at det ikke var en ONS.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, da var det ikke en ONS.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ONS er i ferd med å gå av moten. I vennegjengen er det ikke lenger om å gjøre å ha pult flest mulig damer, slik det var for et par-tre år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, da var det ikke en ONS.

Men det var tilfeldig sex :)

Her kan dere stemme.

Gjest Macha Mong Ruad
Skrevet

Jeg mener at det avgjøres av hensiktet med sexen. Dersom man bare sikter på å ligge med vedkommende, for å få sex, er det en ONS. Er det en del av en datingprosess, hvor man håper på noe mer, er det ikke det. En ONS kan balle på seg og bli et forhold, men det startet fortsatt med en ONS.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ONS er i ferd med å gå av moten. I vennegjengen er det ikke lenger om å gjøre å ha pult flest mulig damer, slik det var for et par-tre år siden.

Kan hende dere bare begynner å bli eldre. :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jenter har ingen rett til å dømme gutter som ligger med alt de kan få. Jenter har konstant tilgang på ONS, og de vil aldri forstå hvordan sex fortoner seg når det er et knapphetsgode.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Forhold", du liksom :)

At det blir et forhold betyr ikke at det ikke var en ONS.

Asså, det var kjærlighet ved første blikk, lizzm!

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Jenter har ingen rett til å dømme gutter som ligger med alt de kan få. Jenter har konstant tilgang på ONS, og de vil aldri forstå hvordan sex fortoner seg når det er et knapphetsgode.

:eeeh:

:overrasket:

realy?? :hakeslepp:

:balltre:

...jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg!

Endret av NozMonster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...