Gå til innhold

Hvor mange ONS har du hatt?

188 stemmer

1. 1. Hvor mange ONS har du hatt?

• Ingen
      70
    • 1
      24
    • 2
      21
    • 3
      13
    • 4-6
      18
    • 7-10
      11
    • 11-15
      4
    • 16-25
      8
    • 26-50
      9
    • 51-100
      4
    • Mer enn 100
      6

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden det er så mye fokus på one night stands hadde det vært interessant og sett hvor mange ONS medlemmene har hatt.

Med ONS menes her tilfeldig sex med et nytt bekjentskap. Det telles som ONS selv om det "utvikler seg til noe mer" siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir nok for meg å vite og du å lure på.

Men ja, jeg er nok litt nysgjerrig på å se resultatene for sammenligning med statistikker på et bredere plan. Vil nok bli en litt festlig sammenligning tror jeg :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Interessant.

Skrevet

Zero her og gitt...

Gjest krabat
Skrevet

Ingen, og ingen planer om å ha noen heller.

• Liker 1
Skrevet

Ingen, og ser ikke helt for meg at jeg kommer til å ha noen heller. Sex er aldri særlig bra første gangen, og derfor vil ikke en ONS være tilfredsstillende og da er poenget borte.

AnonymBruker
Skrevet

3.

Han siste håper jeg å bli bedre kjent med da.

AnonymBruker
Skrevet

3.

Han siste håper jeg å bli bedre kjent med da.

Han har nok ikke det samme ønsket :)

Tips: Hvis du vil bli kjent med en fyr, så ikke ligg med han første kvelden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har nok ikke det samme ønsket :)

Tips: Hvis du vil bli kjent med en fyr, så ikke ligg med han første kvelden.

Jeg vet at det var dumt, men han virket veldig interessert. Så jeg tenkte at vi kom til å ha kontakt etterpå :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil også legge til følgende tips: Ikke ligg med noen første kvelden, enten du er interessert eller ikke. Du vet aldri hva du pådrar deg av sykdommer. Og når du en gang møter en kar du liker er det slett ikke sikkert at han setter pris på at du lar han vente med å få snøret i bånn, mens du biter på agnet til menn du ikke er interessert i :)

Skrevet

Jeg vet at det var dumt, men han virket veldig interessert. Så jeg tenkte at vi kom til å ha kontakt etterpå :sjenert:

Virket interessert? Menn gjør alt for å få seg et nummer de skjønner du. Ikludert det å virke interessert.Menn er ulver i fåreklær.

Egentlig ganske patetisk i grunn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn er ulver i fåreklær.

Ikke alle menn er det, nei. Det finnes til og med menn som ikke er interessert i ONS.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Overraskende mange har aldri hatt ONS. Lurer på hvor mange av disse som aldri har "fått napp", og hvor mange som har gjort et bevisst valg.

Gjest badeand1
Skrevet

Overraskende mange har aldri hatt ONS. Lurer på hvor mange av disse som aldri har "fått napp", og hvor mange som har gjort et bevisst valg.

.

Ons med fremmede er for meg motbydelig så det er et bevisst valg. :P

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ingen.. Har aldri prøvd og fått meg et ONS heller.

Har rett og slett bare ikke falt meg inn. Tenker heller sånn at når jeg er på byen/fest, så er jeg ute for og ha det skikkelig gøy. Om jeg EVT skulle fått meg et ONS jaja flott det. Tar livet med ro :fnise:

Endret av lfcnino
AnonymBruker
Skrevet

Ons med fremmede er for meg motbydelig

Hvis han har en deilig kropp?

Gjest utoginn
Skrevet

Hver ONS-dag

synd det er bare onsdag i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...