Caramela Skrevet 13. mars 2012 #21 Skrevet 13. mars 2012 Heldigvis går det over igjen. Ingen sunn tilstand, nei. Enig. Blir det ikke bedre, så går det over
Gjest Dagdrømmer Skrevet 13. mars 2012 #22 Skrevet 13. mars 2012 Han har nok vært opptatt i dag Også skal dere jo ta det til helgen! Ser ikke på dette som noe negativt! Men forstår hva du mener! Sitter med akkurat de samme tankene selv, i det ene øyeblikket er jeg ikke i tvil om at han er interessert, neste dag føler jeg han er unnvikende. Som i dag, da traff jeg han tilfeldig, men det virket som om han hastet for å komme seg av gårde...gosh. Nå er det da om å gjøre å ikke sitte å krible i fingrene for å sende ei mld. Nå er det han som må ta initiativ. Jeg både elsker og hater å være forelska! Det er egentlig fryktelig slitsomt! Ja, har man først tenkt en negativ tanke så kommer det liksom ti nye. Jeg hater faktisk sånne nystarta greier, fordi man vet aldri hvor man har den andre parten og hvor langt i tankeprosessen de er. Det er mye koseligere den perioden rett før man blir offisiellt kjærester, for da er begge på samme bølgelengde og gleder seg til de samme tingene. Jeg innså først da jeg kom hjem idag at jeg har forsøkt å prate til han hver dag siden fredag, og at det kanskje virker en smule desperat når han ikke har tatt noe kontakt med meg selv. Så da blir det som du sier, at nå må jeg la "send"-knappen på både iPhone og Facebook være i fred til det blir helg. Men det hadde jo vært fint om han kunne vise meg litt interesse ellers også, ikke bare når vi møtes Vi har jo vært venner en ganske god stund, men jeg er virkelig ny og uerfaren når det gjelder dating så det er mange "spilleregler" jeg ikke kjenner til så godt
Caramela Skrevet 13. mars 2012 #23 Skrevet 13. mars 2012 "Spillet" er så teit. Skulle ønske man bare sa ting som de var. Så mye enklere å forholde seg til! Sliter med å komme inn i spillet skikkelig selv også. Ca halvt år siden jeg endte et 4 år langt forhold, og frem til nå har det ikke vært noen interessante gutter på slik måte. I jungelen av alle råd der noen lyder at man skal vise interesse, andre at man ikke må mase, andre at vi må ta initiativ, og atter andre at man ikke må virke desperat. Hvor i helsikke er den gyldne middelvei?! Jeg forsøker å "spille" slik at jeg viser interesse, for så å ikke vise interesse mens jeg venter på at han skal gjøre det. Det har funket frem til nå med annenhver gang. Sist jeg ikke tok noe initiativ til prat eller noe, så gikk det én dag, så ville han finne på noe. Nå er vi inne i samme greia igjen. For et par dager siden så var det slik at "dette var kjempekoselig, vi sees snart igjen!", nå er det slik at han ikke har svart på mld jeg skrev i går, så da venter man i spenning på om noe skjer.... Gah. Viseinteresse,ikkeviseinteresse,viseinteresse,ikkeviseinteresse... Er det slik man blir interessant?! 1
Gjest Dagdrømmer Skrevet 13. mars 2012 #24 Skrevet 13. mars 2012 "Spillet" er så teit. Skulle ønske man bare sa ting som de var. Så mye enklere å forholde seg til! Sliter med å komme inn i spillet skikkelig selv også. Ca halvt år siden jeg endte et 4 år langt forhold, og frem til nå har det ikke vært noen interessante gutter på slik måte. I jungelen av alle råd der noen lyder at man skal vise interesse, andre at man ikke må mase, andre at vi må ta initiativ, og atter andre at man ikke må virke desperat. Hvor i helsikke er den gyldne middelvei?! Jeg forsøker å "spille" slik at jeg viser interesse, for så å ikke vise interesse mens jeg venter på at han skal gjøre det. Det har funket frem til nå med annenhver gang. Sist jeg ikke tok noe initiativ til prat eller noe, så gikk det én dag, så ville han finne på noe. Nå er vi inne i samme greia igjen. For et par dager siden så var det slik at "dette var kjempekoselig, vi sees snart igjen!", nå er det slik at han ikke har svart på mld jeg skrev i går, så da venter man i spenning på om noe skjer.... Gah. Viseinteresse,ikkeviseinteresse,viseinteresse,ikkeviseinteresse... Er det slik man blir interessant?! Jeg lagde en dagbok her på KG jeg, siden jeg ikke klarer å la være å skrive her daglig om hva som skjer Hehe, det spørs om det er noe a la det som du beskriver jeg må gå frem også. Man må liksom "lokke" frem interessen i dem
Gjest -J- Skrevet 13. mars 2012 #25 Skrevet 13. mars 2012 Kjære Caramela, Jeg har fulgt med på innleggene dine i den andre tråden og nesten forelsket meg litt i deg her jeg sitter. Jeg er enig i at "spillet" er teit og det er derfor jeg selv har valgt å ikke spille det. Usikker på hva slags råd jeg kan gi deg, ettersom det høres ut som om du er inne på den gyldne middelvei allerede. Enkelte ting kan man rett og slett ikke kontrollere. I den emosjonelle berg-og-dalbanen du sannsynligvis opplever nå er det lett å overanalysere og bli usikker på seg selv. Vi satser på at det ordner seg. Ok? "Spillet" er så teit. Skulle ønske man bare sa ting som de var. Så mye enklere å forholde seg til! Sliter med å komme inn i spillet skikkelig selv også. Ca halvt år siden jeg endte et 4 år langt forhold, og frem til nå har det ikke vært noen interessante gutter på slik måte. I jungelen av alle råd der noen lyder at man skal vise interesse, andre at man ikke må mase, andre at vi må ta initiativ, og atter andre at man ikke må virke desperat. Hvor i helsikke er den gyldne middelvei?! Jeg forsøker å "spille" slik at jeg viser interesse, for så å ikke vise interesse mens jeg venter på at han skal gjøre det. Det har funket frem til nå med annenhver gang. Sist jeg ikke tok noe initiativ til prat eller noe, så gikk det én dag, så ville han finne på noe. Nå er vi inne i samme greia igjen. For et par dager siden så var det slik at "dette var kjempekoselig, vi sees snart igjen!", nå er det slik at han ikke har svart på mld jeg skrev i går, så da venter man i spenning på om noe skjer.... Gah. Viseinteresse,ikkeviseinteresse,viseinteresse,ikkeviseinteresse... Er det slik man blir interessant?!
Caramela Skrevet 13. mars 2012 #26 Skrevet 13. mars 2012 Jeg lagde en dagbok her på KG jeg, siden jeg ikke klarer å la være å skrive her daglig om hva som skjer Hehe, det spørs om det er noe a la det som du beskriver jeg må gå frem også. Man må liksom "lokke" frem interessen i dem Følger med i dagboken din jeg! Kanskje vi kan være støtte for hverandre i denne hjerteskjærende tiden! Kjære Caramela, Jeg har fulgt med på innleggene dine i den andre tråden og nesten forelsket meg litt i deg her jeg sitter. Jeg er enig i at "spillet" er teit og det er derfor jeg selv har valgt å ikke spille det. Usikker på hva slags råd jeg kan gi deg, ettersom det høres ut som om du er inne på den gyldne middelvei allerede. Enkelte ting kan man rett og slett ikke kontrollere. I den emosjonelle berg-og-dalbanen du sannsynligvis opplever nå er det lett å overanalysere og bli usikker på seg selv. Vi satser på at det ordner seg. Ok? Og du virker helt fantastisk o'mystiske -J-! Vi trenger ikke å satse på at alt ordner seg, det kommer til å ordne seg, enten på den ene eller den andre måten (eller fyren, om du vil ) Liker at du har valgt å ikke spille spill! Jenter som treffer deg er heldige som vet hvor de har deg!
Gjest Dagdrømmer Skrevet 17. mars 2012 #27 Skrevet 17. mars 2012 Så viste det seg for å være for godt til å være sant. Vi ble enige om å gå på kino denne uken, men så ble det utsatt til helgen fordi begge hadde det travelt, og når helgen kom så kunne han ikke allikevel og sa at vi fikk finne på noe i neste uke. Så hørte jeg ikke noe mer fra han så jeg spurte i dag hva som foregikk mellom oss, og fikk til svar: "Nei, jeg vet ikke helt jeg. Det er ikke at jeg ikke liker deg liksom, men jeg er ikke klar for noe forhold akkurat nå hvis det er det du er ute etter. Og for å være helt ærlig så kjenner vi hverandre såvidt og etter min erfaring så fungerer ikke det så bra.." Vi kjenner hverandre godt nok til å ha sex og gjøre kjæresteting en hel helg (både beruset og i edru tilstand), men ikke godt nok til å gå på date.. Jeg må virkelig være verdens mest naive person, og det verste er at jeg synes så synd på meg selv og allerede har den "kjærlighetssorgen" fordi dette var nettopp han kjekke som jeg brukte måneder på å tørre å be ut nettopp fordi vi ikke kjente hverandre så godt :cry:
sophiaM Skrevet 17. mars 2012 #28 Skrevet 17. mars 2012 For en latterlig roing... Det er greit at han er ærlig før det går for langt, men han kunne sagt i fra på en ordentlig måte og ikke brukt den typiske "kjenner hverandre så vidt" klisjeen.. Man må jo bli kjent på en eller annen måte, og når dere i det hele tatt har hatt sex sammen! Men da var han vel ikke typen for deg da!
Steinar40 Skrevet 17. mars 2012 #29 Skrevet 17. mars 2012 Jeg må virkelig være verdens mest naive person, og det verste er at jeg synes så synd på meg selv og allerede har den "kjærlighetssorgen" fordi dette var nettopp han kjekke som jeg brukte måneder på å tørre å be ut nettopp fordi vi ikke kjente hverandre så godt :cry: Det er alltid risikosport å være/vise mer interesse enn den andre parten. Da blir oddsene dårligere.
Gjest Dagdrømmer Skrevet 18. mars 2012 #30 Skrevet 18. mars 2012 Det er alltid risikosport å være/vise mer interesse enn den andre parten. Da blir oddsene dårligere. Mhm, men hvis jeg aldri hadde turt så tror jeg ikke at det hadde skjedd noe heller siden han er så sjenert på damefronten..
Steinar40 Skrevet 18. mars 2012 #31 Skrevet 18. mars 2012 Mhm, men hvis jeg aldri hadde turt så tror jeg ikke at det hadde skjedd noe heller siden han er så sjenert på damefronten.. Ja, det er mye mulig. Bare sørg for å finne ut av at det virkelig dreier seg om å være sjenert på damefronten; og ikke manglende motivasjon og interesse.
Caramela Skrevet 18. mars 2012 #32 Skrevet 18. mars 2012 Så viste det seg for å være for godt til å være sant. Vi ble enige om å gå på kino denne uken, men så ble det utsatt til helgen fordi begge hadde det travelt, og når helgen kom så kunne han ikke allikevel og sa at vi fikk finne på noe i neste uke. Så hørte jeg ikke noe mer fra han så jeg spurte i dag hva som foregikk mellom oss, og fikk til svar: "Nei, jeg vet ikke helt jeg. Det er ikke at jeg ikke liker deg liksom, men jeg er ikke klar for noe forhold akkurat nå hvis det er det du er ute etter. Og for å være helt ærlig så kjenner vi hverandre såvidt og etter min erfaring så fungerer ikke det så bra.." Vi kjenner hverandre godt nok til å ha sex og gjøre kjæresteting en hel helg (både beruset og i edru tilstand), men ikke godt nok til å gå på date.. Jeg må virkelig være verdens mest naive person, og det verste er at jeg synes så synd på meg selv og allerede har den "kjærlighetssorgen" fordi dette var nettopp han kjekke som jeg brukte måneder på å tørre å be ut nettopp fordi vi ikke kjente hverandre så godt :cry: Gosh! For en fyr.. Hva tror han poenget med dating er? Det er jo her man skal bli kjent... Oh well! Du skal i alle fall gå med hevet hode, du tok initiatv, du var ikke redd for å vise at du var interessert, du tok en sjans selv om fallhøyden var der. Så nå er det bare å samle seg, lete frem en ny potensiell kjekkas, og vise initiativ. Det er ikke alle som er redd for å bli kjent med nye mennesker Lykke til videre!
Gjest Dagdrømmer Skrevet 18. mars 2012 #33 Skrevet 18. mars 2012 Gosh! For en fyr.. Hva tror han poenget med dating er? Det er jo her man skal bli kjent... Oh well! Du skal i alle fall gå med hevet hode, du tok initiatv, du var ikke redd for å vise at du var interessert, du tok en sjans selv om fallhøyden var der. Så nå er det bare å samle seg, lete frem en ny potensiell kjekkas, og vise initiativ. Det er ikke alle som er redd for å bli kjent med nye mennesker Lykke til videre! Ja, jeg svarte han slik jeg: "Det er ikke slik at jeg er ute etter noe spesifikt, feks et forhold - jeg ville bare ha klarhet i ting så man ikke går med forskjellige forventninger. Og grunnen til at jeg ville møte deg er jo nettopp fordi jeg vil bli bedre kjent med deg, om man har noe kjemi ser man jo ikke man har prøvd seg litt frem... Så, teknisk sett ber jeg deg igrunn ut, men hvis du føler at det er umulig for din del så skal jeg respektere det. Litt kjipt for meg siden jeg har hatt lyst til å spørre deg om det i hele vinter, men aldri turt nettopp fordi jeg regnet med at du kom til å si Jeg vet jo ikke så mye om deg heller, men jeg synes jo at det er verdt et forsøk " En del av vennene mine mener at jeg ikke skal gi han opp helt fordi de kjenner han bedre enn meg og mener at han bare er litt pyse, men jeg gidder ikke å gå rundt med falske forhåpninger. Jeg tror jeg kommer til å vente tre-fire dager for å se om han viser noe interesse eller ei før jeg gir opp for godt. Så tilbudet står det iallefall, så får han tenke på om han vil ta det eller ei 3
Caramela Skrevet 18. mars 2012 #34 Skrevet 18. mars 2012 Du er tøff, Dagdrømmer! Håper han tør å ta en sjanse på å bli kjent med deg. Ut i fra det du har skrevet her og i dagboken din, så virker du som en flott jente med enorm stå-på vilje! Et varp!
Gjest Dagdrømmer Skrevet 18. mars 2012 #35 Skrevet 18. mars 2012 Du er tøff, Dagdrømmer! Håper han tør å ta en sjanse på å bli kjent med deg. Ut i fra det du har skrevet her og i dagboken din, så virker du som en flott jente med enorm stå-på vilje! Et varp! Det høres litt selvhøytidelig å si det her, men jeg synes jeg faktisk er ei jente som er verdt å gi en sjanse iallefall 2
Gjest Dagdrømmer Skrevet 19. mars 2012 #36 Skrevet 19. mars 2012 Åh, i dag spredte panikken seg over hele kroppen. En kompis av meg påpekte at jeg egentlig hadde skudd meg selv i foten, og at han kjekke sannsynligvis aldri kom til å ta kontakt igjen fordi det var jeg som hadde gjort hele greia kleint og skummelt. Ikke burde jeg tatt opp emnet før idag fordi da hadde det gått en uke, og jeg burde ihvertfall ikke ha skrevet et svar slik som jeg gjorde, jeg burde egentlig bare sagt ok eller noe sånt. Så nå angrer jeg dypt på at jeg spurte og ikke minst svaret jeg ga han. Jeg skulle bare holdt kjeft og latt ting gå over av seg selv
Caramela Skrevet 19. mars 2012 #37 Skrevet 19. mars 2012 Hvordan i alle dager skal vi vite hva som er rett og riktig hele tiden? Alle er så forskjellige! Noen vil vi skal vise initiativ, andre mener vi må overlate jakten til gutta. Og de sier vi jenter er vanskelig å forstå seg på??? Uansett, Dagdrømmer, gjort er gjort Shit happens! Vil han ikke ha maten servert på sølvfat, så får'n gå ut og grave etter den selv.
Gjest Dagdrømmer Skrevet 24. mars 2012 #38 Skrevet 24. mars 2012 Hvordan i alle dager skal vi vite hva som er rett og riktig hele tiden? Alle er så forskjellige! Noen vil vi skal vise initiativ, andre mener vi må overlate jakten til gutta. Og de sier vi jenter er vanskelig å forstå seg på??? Uansett, Dagdrømmer, gjort er gjort Shit happens! Vil han ikke ha maten servert på sølvfat, så får'n gå ut og grave etter den selv. Han var ikke interessert. Han klarte bare ikke å si det rett ut.
Gjest .-L-. Skrevet 24. mars 2012 #39 Skrevet 24. mars 2012 Følger med i dagboken din jeg! Kanskje vi kan være støtte for hverandre i denne hjerteskjærende tiden! Jeg prøvde å finne den, men jeg fant den ikke!, arg. Har dere link?
Gjest Dagdrømmer Skrevet 26. mars 2012 #40 Skrevet 26. mars 2012 Jeg prøvde å finne den, men jeg fant den ikke!, arg. Har dere link? En dagdrømmers dagbok
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå