Gjest Dagdrømmer Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 (endret) Sitter på hjemmefest og ser på at fyren jeg er interessert i snakker med alle vennene mine unntatt meg. Jeg føler at jeg er verken morsom eller attraktiv for øyeblikket, som om alt jeg sier er kleint. Hvordan få oppmerksomheten hans? Endret 9. mars 2012 av Dagdrømmer
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Å legge bort pc/mobil vil nok hjelpe en del. F.eks kan du jo også gå bort å prate med han, det hadde i hvert fall jeg satt pris på. Dersom det er vanskelig mtp at det sitter mange andre kvinner rundt ham, kan du jo sende ham noen lange, hintende blikk og vinke ham over etter hvert som han tar hintene
Gjest finurlig Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Hvis han reiser seg for å gå på kjøkkenet/terrassen e.l., kan du gå tilfeldig etter for å hente et glass eller noe, så har du ham på tomannshånd Så starter du en tilfeldig samtale, spør om han har det koselig, liker musikken, etc Lykke til 1
Gjest -J- Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Så usikre dere pene og deilige jenter er helt uten grunn. Det ironiske i en sånn situasjon er jo ofte at gutten kanskje er nervøs for å snakke med nettop deg fordi han liker deg. 3
Gjest Dagdrømmer Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Haha, det er nesten så jeg ler når jeg skriver dette med tanke på hvor sjenert og lite kontakt vi hadde på festen: Men han ble natten over her 1
Steinar40 Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Haha, det er nesten så jeg ler når jeg skriver dette med tanke på hvor sjenert og lite kontakt vi hadde på festen: Men han ble natten over her Ja, akkurat det var jaggu veldig overraskende!
Gjest Dagdrømmer Skrevet 10. mars 2012 #7 Skrevet 10. mars 2012 Men hmm.. ONS er jo som regel bare sex uten noe særlig romantikk? Denne gutten gikk først nå, og i hele natt/morges lå han med armene rundt meg mens vi sov og kysset meg og strøk meg. Når han gikk spurte han om vi kunne holde det for oss selv en liten stund, og kysset meg farvel. Så nå er jeg faktisk veldig spent og usikker på om han er interessert som i at det skal skje noe mer, og at ikke dette bare var en fyllesex-hendelse slik som jeg tenkt først
Steinar40 Skrevet 10. mars 2012 #8 Skrevet 10. mars 2012 Men hmm.. ONS er jo som regel bare sex uten noe særlig romantikk? Denne gutten gikk først nå, og i hele natt/morges lå han med armene rundt meg mens vi sov og kysset meg og strøk meg. Når han gikk spurte han om vi kunne holde det for oss selv en liten stund, og kysset meg farvel. Så nå er jeg faktisk veldig spent og usikker på om han er interessert som i at det skal skje noe mer, og at ikke dette bare var en fyllesex-hendelse slik som jeg tenkt først Han vil holde det hemmelig, ja. Akkurat. Tror ikke du skal innbille deg for mye. Men bare tiden vil vise det. Legg følelsene på is. 1
Gjest Dagdrømmer Skrevet 10. mars 2012 #9 Skrevet 10. mars 2012 Han vil holde det hemmelig, ja. Akkurat. Tror ikke du skal innbille deg for mye. Men bare tiden vil vise det. Legg følelsene på is. Mhm, det er nettopp den setningen der. Vi er i samme omgangskrets og ser hverandre flere ganger i uka, så jeg får se hvordan han forholder seg til meg ikveld for eksempel.
Gjest -J- Skrevet 10. mars 2012 #10 Skrevet 10. mars 2012 ONS er jo som regel bare sex uten noe særlig romantikk? Har vel gjort noe feil jeg da.
sophiaM Skrevet 10. mars 2012 #11 Skrevet 10. mars 2012 Har vel gjort noe feil jeg da. Akkurat det trenger absolutt ikke bety noe som helst. Mange starter jo forhold med å ha sex først, det finnes ingen regler uten unntak! Greit å prøve skoen før du kjøper den hvis du skjønner hva jeg mener? Hadde vært gøy hvis du også ville holdt oss litt oppdatert på hvordan det går videre mellom dere nå ^^
Gjest Dagdrømmer Skrevet 11. mars 2012 #12 Skrevet 11. mars 2012 (endret) Akkurat det trenger absolutt ikke bety noe som helst. Mange starter jo forhold med å ha sex først, det finnes ingen regler uten unntak! Greit å prøve skoen før du kjøper den hvis du skjønner hva jeg mener? Hadde vært gøy hvis du også ville holdt oss litt oppdatert på hvordan det går videre mellom dere nå ^^ Jeg tror det blir mer og mer vanlig at folk starter forhold med å ha sex først. Men igjen, det finnes også de som ikke har sex før etter et par måneder med dating, og begge deler er like "riktige" Endret 12. mars 2012 av Dagdrømmer
Gjest Dagdrømmer Skrevet 12. mars 2012 #13 Skrevet 12. mars 2012 Jeg tror han er interessert i noe mer forresten. Han spurte om å få bli med meg hjem etter vennekvelden (som ble mer lik en parkveld siden det var to kjærestepar og oss der og vi kysset da han kom dit). Så da vi var hjemme igjen hos meg så så vi på en skummel film og bare koste oss Denne uken skal vi på kino, det er bare ikke avtalt hvilke dag enda. Vi snakker ikke så mye sammen bortsett fra når vi ser hverandre, men jeg tror vi begge er litt sjenerte, og han virker ikke akkurat så veldig jentegærn om dere skjønner. Så det blir ikke så mye prating på facebook og sms nettopp i frykt for å virke innpåsliten og plagsom. Jeg vil jo ikke at han skal bli lei meg allerede
Gjest Dagdrømmer Skrevet 12. mars 2012 #15 Skrevet 12. mars 2012 Så herlig, Dagdrømmer! Ja, tenk at gutten jeg har likt hemmelig såå lenge skulle være interessert i meg. Jeg har ikke datet noen eller vært tja, intim med noen siden sist sommer, så det er veldig gøy at det skulle bli han av alle jeg kjenner 1
Blackpuma Skrevet 13. mars 2012 #16 Skrevet 13. mars 2012 Å, jeg elsker disse trådene der dere jenter tar sats, også får dere jammen meg mennene også(om enn ikke vi vet det varer evig, så er det en start)! Inspirerende
Gjest Dagdrømmer Skrevet 13. mars 2012 #17 Skrevet 13. mars 2012 Å, jeg elsker disse trådene der dere jenter tar sats, også får dere jammen meg mennene også(om enn ikke vi vet det varer evig, så er det en start)! Inspirerende Ja, jeg føler jeg har blitt mye inspirert av de tøffe jentene her på KG. Det er så morsomt å lese om små, morsomme forelskelser som blir til forhold blant alt det triste på disse forumene. Jeg merker at jeg er litt utålmodig her jeg sitter og venter på at han skal ta kontakt med meg. For tiden, bortsett fra når vi henger sammen, så er det alltid meg som tar kontakt. Vi snakker kanskje fem minutter sammen på FB daglig, thats it. Jeg håper denne kinodaten blir noe av, han har iallefall sagt ja til det samt sove over hos meg etterpå. Men gutten må virkelig snart få fingeren ut av øret og ta litt kontakt også
Gjest Dagdrømmer Skrevet 13. mars 2012 #18 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Hmm.. I dag tidlig sendte jeg han en melding på Facebook om hvilke tider filmen vi hadde tenkt å se gikk på kino denne uken. Så fikk jeg en jobbforespørsel om å jobbe imorgen og jeg sendte en ny melding hvor jeg skrev at jeg ikke mente å mase eller være innpåsliten, men at jeg trengte å vite når han kunne fordi det er noen som trenger at jeg stiller opp på jobb. Nå har det gått et par timer, og fortsatt ingen svar, så da måtte jeg bare si pent ja til å jobbe imorgen. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg blir alltid så nervevrak av å vente på svar når jeg dater noen for da kommer tankene stadig vekk om jeg har mast for mye, om interessen har dabbet av, kanskje han bare var ute etter sex og nå ikke liker meg osv. Han er jo på skolen og har kanskje ikke muligheten til å svare, men allikevel. Jeg blir helt ødelagt jeg, plutselig så kom jeg på hvorfor jeg har holdt meg unna dating og følelser det siste året. Fordi jeg er rett og slett elendig på det Edit: nå fikk jeg svar, han skrev at jeg bare skulle ta vakta og at det var bedre om vi tok det til helgen. Jeg håper han ikke har mistet interessen Endret 13. mars 2012 av Dagdrømmer
Caramela Skrevet 13. mars 2012 #19 Skrevet 13. mars 2012 Hmm.. I dag tidlig sendte jeg han en melding på Facebook om hvilke tider filmen vi hadde tenkt å se gikk på kino denne uken. Så fikk jeg en jobbforespørsel om å jobbe imorgen og jeg sendte en ny melding hvor jeg skrev at jeg ikke mente å mase eller være innpåsliten, men at jeg trengte å vite når han kunne fordi det er noen som trenger at jeg stiller opp på jobb. Nå har det gått et par timer, og fortsatt ingen svar, så da måtte jeg bare si pent ja til å jobbe imorgen. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg blir alltid så nervevrak av å vente på svar når jeg dater noen for da kommer tankene stadig vekk om jeg har mast for mye, om interessen har dabbet av, kanskje han bare var ute etter sex og nå ikke liker meg osv. Han er jo på skolen og har kanskje ikke muligheten til å svare, men allikevel. Jeg blir helt ødelagt jeg, plutselig så kom jeg på hvorfor jeg har holdt meg unna dating og følelser det siste året. Fordi jeg er rett og slett elendig på det Edit: nå fikk jeg svar, han skrev at jeg bare skulle ta vakta og at det var bedre om vi tok det til helgen. Jeg håper han ikke har mistet interessen Han har nok vært opptatt i dag Også skal dere jo ta det til helgen! Ser ikke på dette som noe negativt! Men forstår hva du mener! Sitter med akkurat de samme tankene selv, i det ene øyeblikket er jeg ikke i tvil om at han er interessert, neste dag føler jeg han er unnvikende. Som i dag, da traff jeg han tilfeldig, men det virket som om han hastet for å komme seg av gårde...gosh. Nå er det da om å gjøre å ikke sitte å krible i fingrene for å sende ei mld. Nå er det han som må ta initiativ. Jeg både elsker og hater å være forelska! Det er egentlig fryktelig slitsomt!
Steinar40 Skrevet 13. mars 2012 #20 Skrevet 13. mars 2012 Jeg både elsker og hater å være forelska! Det er egentlig fryktelig slitsomt! Heldigvis går det over igjen. Ingen sunn tilstand, nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå