Pialill Skrevet 9. mars 2012 #21 Skrevet 9. mars 2012 Biotherm Eau Vitaminé E 5 av 6 va ikke verst! Syns det er utrolig merkelig at alternativene til hvorfor du valgte en deo ikke va helt på nett da. alternativene va: -duften -prisen -om den inneholdt skadlige stoffer Hvor i all verden er alternativet: "at den virker"? Det er jo mange hundre deodoranter på markedet som ikke gjør annet enn å sette merker på klærene og lukte sterkt, som hadde gjort bedre nytte som parfyme enn deo. 1
Moscato Skrevet 9. mars 2012 #22 Skrevet 9. mars 2012 Eg har ein Nivea Dry Comfort som eg fekk til jul for eit par år sidan. Den blir med andre ord ikkje brukt så veldig ofte :gjeiper:
Gjest Armule Skrevet 9. mars 2012 #23 Skrevet 9. mars 2012 Brukte Helsedeodoranten før, men den fungerte ikke for meg. Nå bruker jeg Helena Rubinstein Nudit. Aner ikke om den er "godkjent" eller ikke, men jeg er fornøyd med den.
Gjest Emera Skrevet 9. mars 2012 #24 Skrevet 9. mars 2012 Bruker Helsedeodoranten, i krystall. Den inneholder ingenting skadelig, men i likhet med andre deodoranter uten aluminium synes jeg den har en tendens til å..ikke virke helt. Har prøvd mange uten aluminium nå, og vil heller ikke gå tilbake til en med, men mulig jeg må innse at de ikke er like effektive som de med. Men jeg lukter heldigvis ikke vondt Jeg bruker også den, og har samme erfaring. Og i tillegg til mangel av blokkerende aluminium, handler det også om mangel på bakteriedrepende stoffer. For det er jo bakteriene som bryter ned svetten og dermed lager den velkjente lukten. Så antiperspiranter med aluminiumklorid og parabener virker dessverre best, synes jeg. Men det finnes sikkert noen fine jeg ikke har prøvd ennå, da.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #25 Skrevet 9. mars 2012 sterilan sin stick som ikke ble godkjent. men den er den eneste som funker. bruker aldri deo da, bare antipersperant, ser liksom ikke vitsen med at jeg skal ha en god lukt under armene om resultatet er at den blir blandet med stinkende svette hele tida..... har prøvd aco special care 72t fra apoteket, den var ok, men fikk endel vonde kviser...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå