Gå til innhold

Sinnsykt støl i lårene..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Igår var jeg på min første spinningstime (45 min).. kom meg såvidt av sykkelen, men etter tøying gikk det ann å gå hjem :).. var bare litt støl i leggene da!

Men idag DØR lårene mine. Var på dansetime isted, og det hjalp ikke mye!

Kommer meg såvidt opp trappa..

Hva kan jeg gjøre for og bli kvitt det? Går det fort?

Tenkte meg på spinning i morgen jeg da men..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvile. Det blir bedre når musklene dine blir vant til treningen. Du kommer sikkert til å være støl i noen dager.

Skrevet

Hei! Igår var jeg på min første spinningstime (45 min).. kom meg såvidt av sykkelen, men etter tøying gikk det ann å gå hjem :).. var bare litt støl i leggene da!

Men idag DØR lårene mine. Var på dansetime isted, og det hjalp ikke mye!

Kommer meg såvidt opp trappa..

Hva kan jeg gjøre for og bli kvitt det? Går det fort?

Tenkte meg på spinning i morgen jeg da men..

Eneste som hjelper er hvile dessverre:) Selv pleier jeg å gå en tur slik at jeg blir varm, og så prøve å tøye, det pleier å hjelpe for meg i alle fall:)

AnonymBruker
Skrevet

Hvile.

Tøying har ingen bevist effekt på stølhet, men det er godt for muskler, ledd og sener da.

Musklene dine har blitt litt ødelagt av treningen, så nå skal de få bygge seg opp igjen og bli litt sterkere. Det tar en liten stund så blir du ikke støl lengre.

Skrevet

De første gangene man trener noe man ikke har gjort før, eller det er lenge siden man har gjort det; da blir man støl. Men det tar ikke lang tid før musklene blir vant til den nye aktiviteten. La kroppen hvile godt mellom øktene slik at den får tid til å gro.Lett aktivitet kan være godt, men i bunn og grunn må musklene få tid til å gro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...