Gå til innhold

Hvem savner du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Til alle oss som sørger,

Hvem har du mistet i livet ditt, og hva savner du aller mest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg savner min kjære stefar som døde brått og uventet for 10 år siden.

Jeg savner humoren hans, hans særtrekk og alt som gjorde han til den mannen jeg så på som min pappa.

:dagens-rose:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet mormor, farmor og farfar.

Den jeg savner mest er farmor. Snart 20 år et gått siden hun døde, men jeg savner henne hver dag fremdeles. Mormor fikk jeg aldri kjenne ordentlig, hun døda da jeg var 4.

Har ikke mistet andre i nær familie eller omgangskrets.

Den første kjæresten min døde i høst, og jeg hadde et spesielt forhold til han, selv om jeg ikke prata stort med han de siste par årene. Litt spesielt å tenke på at han var min første på mange områder, og jeg hans siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nuppdupp

pappa :tristbla::tristbla: om 2 uker er det 1 år siden jeg snakket med han sist. er veldig hardt av og til.

Endret av Nuppdupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

pappa :tristbla::tristbla: om 2 uker er det 1 år siden jeg snakket med han sist. er veldig hardt av og til. senest i dag fikk jeg et ekkelt flashback fra da jeg så han død. med blod i ansiktet :tristbla: :tristbla: . nei nå går jeg å legger meg

:klemmer: :klemmer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvem er det? :S

Jeg forstår ikke spørsmålet ditt, men i korthet skrev jeg blant annet om at min mann omkom i en ulykke, mange familiemedlemmer som har dødd, menn jeg har vært i forhold med, tragedier i mitt familieliv... Dødsfallene skjedde for flere år siden, andre ting er høyst til stede også i dag. Jeg fikk aldri noen "krisehjelp" og har nok mye fortrengt sorg og smerte.

Jeg ser at det i dette forumet blir skrevet om "fersk" sorg. Derfor slettet jeg i første rekke mitt innlegg.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Jeg savner bestefar som døde av kreft i november. Etter at han ble borte er bestemor bare blitt værre og værre og jeg er alvorlig bekymret for henne nå :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Jeg savner gode gode onkelen min som døde for en god del år siden også savner jeg gode gode bestefar.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner oldemor, morfar, mormor, 2 hunder, 2 katter og 2 av bestevennene mine.

:hjerte::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min godegode Bestemor,schæferhunden min og min herlige svigerfar.

Endret av Kårky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bestevenn som gikk bort oktober .. Tror ikke jeg forsto hvor mye han bedød for meg før etter han var gått bort . Som venn , motivator og samtalepartner ..

Savnet er megastort .. :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mormor og Lillesøster'n min Christel(største smerte ever), 1 hund og 1 katt!!

Men regner med å få møte de igjen når min tid på jorden er ute:)

Endret av Anciol
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min kjære pappa som døde av kreft i sommer...

Min mamma døde i fjor sommer...Regner med vi har hatt hver vår ufattelig tunge høst, jul og vinter...... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...