Gå til innhold

Har du htc-telefon med problem?


acna

Anbefalte innlegg

Jeg har en incredible s. En kjempegod telefon, når den fungerer som den skal.

Jeg har problem med at

-telefonen avslutter samtaler selv, ca hver dag.

-facebook blir tvangslukket

-telefonen låser seg, og slår seg av (ikke ofte)

-problem med å sende/motta mms (-oftest fra/til iphone)

Andre med problemer?

(Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte iphone)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en htc og jeg også var førnøgd! Men, opplevde at telefonen skrudde seg av uten grunn og låste seg ofte..Tok den med på reprasjon og fikk fikset den på garantien. Så gikk det en uke og da skjedde det samme igjen, leverte den så inn på reprasjon igjen, men denne gangen fikk jeg plutselig ikke igjen på garantien, så jeg gav opp og kjøpte meg en iphone!

Kjæresten min har også htc som også låser seg hele tiden. Begge har også behandlet telefonen fint, ikke mistet den etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da veldig mye problemer. Jeg syns du skal gå inn med den der du kjøpte den og høre med de.

Vi har og HTC incredible og opplevde i begynnelsen at mobilen låste seg og slo seg av/på igjen, men fikk en oppdatering etter en månedstid og da sluttet den å klikke slik. Bortsett fra dette har vi begge vært veldig fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste problem jeg har er at facebook og spotify tvangsavsluttes. Ellers helt fornøyd med min HTC Sensation. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en HTC Desire som er ca 1 år gammel nå. Har aldri hatt noen problemer med den. Har også hatt annen type HTC tidligere (husker ikke hva den het....).

Men, nå skal det sies at jeg er flink til å kjøre oppdateringer når de kommer, passer på å skru den av og på en gang i mellom og er veldig forsiktig med hvilke apper jeg installerer.

Den vanligste grunnen til at telefoner slår seg av eller kaster en ut av programmer er at den ikke har oppdatert programvare. Lever den gjerne inn til service for oppdatering dersom du ikke vil gjøre set selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbelpost.....

Endret av Angelheart2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva er dere dumme eller SAMSUNG telefonene er jo helt konge!! ;)

hadde htc hd2 i 2 år, kjedelig telefon som det var mye feil med.

leverte den inn flere ganger fikk den tilbake med ALT slettet av bilder musikk osv, men etter ca 2 uker var det tilbake til de gamle problemene, fks at den hang seg opp, skrudde seg av med fult batteri, avsluttet samtaler, og noen ganger funka ikke microfonen når jeg tok telefonen.

har også hatt iphone, apple e noe dritt syns jeg, kjøpt meg samsung galaxy i9000 og skal aldri ha noe annet en samsung fremover :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en htc wildfire. Plages med at telefonen låser seg - spesielt når alarmen ringer om morgenen. Utrolig plagsomt!

Har også problemer med å sende/motta mms. Går enten veldig treigt eller ikke i det hele tatt.

Har problemer med at folk ikke klarer å ringe til meg.

Neste gang skal jeg kjøpe en Nokia. En billig en med trykke-knapper og ikke skjerm. Takler ikke sånn touch skjerm egentlig. :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for svar.

Jeg har sendt mail til de jeg kjøpte den av, så det blir spennende å høre hva de sier.

Telefonen oppdateres jevnlig, uten at det har hjulpet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...