Gå til innhold

Hvilken handlekurv foretrekker du?

113 stemmer

1. 1. Hva foretrekker du å bruke?

• Vanlig handlekurv
      57
    • Handlekurv med hjul
      48
    • Bærer det i hendene
      8

Fremhevede innlegg

Skrevet

De gamle. De på hjul er jo helt håpløse. Remaen her jeg bor har tydeligvis fått mye klager på de på hjul, for de har tatt frem igjen de gode gamle kurvene som man kan slenge over armen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den vanlige!

Den med hjul er bråkete å trille , jeg må bøye meg ned for å legge i varene fordi den er for klumpete å bære på armen, og den er for smal nederst, sånn at det er vanskelig å 'stable' og alt blir liggende oppå hverandre; blomster o.l. velter.

• Liker 1
Skrevet

dn prvt....kw nli dgli brd stng lr mst jbbn.....

Eh.. right

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker helt klart de gamle. Som flere andre skriver er de med hjul for store. I tillegg er de kronglete å manøvrere rundt i trange butikker.

• Liker 1
Skrevet

de helt vanlige. de med hjul bråker sånn, syns det er irriterende :P men de er jo greie hvis jeg skal kjøpe mange tunge ting da.. som ikke tar så stor plass som i en handlevogn ...

Skrevet

Spørs hva jeg skal ha (tungt eller ei) og hvor mye jeg allerede har i henda.

Men de trillevognene vi har på jobben (hvor jeg oftest handler), bråker ikke stort, og de er skikkelig gode å trille. Dessuten er de en fin mellomstørrelse av en handlevogn og en vanlig handlekurv.

• Liker 1
Gjest Nica.
Skrevet

Om jeg handler alene bruker jeg vanlig, men det er fordi at jeg går til butikken og vil kjenne hvor tungt det er. Om jeg og sambo handler sammen, foretrekker jeg de med hjul :)

• Liker 1
Skrevet

jeg går også til butiken og foretrekker de gamle, sånn at jeg ikke ender opp med altfor tunge poser.

• Liker 2
Skrevet

De med hjul! Ikke noe forskjell om det er med eller uten mann for meg, for tungt blir det uansett. :gjeiper:

• Liker 2
Gjest Bobler
Skrevet

Nå leder vanlig handlekurv med 8 stemmer! :ler:

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg tar de med hjul! Jeg er liten og svak, så jeg slipper og bøye med mye for å legge ting i kurven. Veldig praktisk!

• Liker 3
Gjest Emera
Skrevet

Foretrekker de med hjul. Det blir gjerne mer enn jeg har tenkt, jeg handler mest på Obs! med sine røde priser, derfor blir en vanlig handlekurv fort så tung. Men nå har vår Obs! sluttet med trillekurvene, dessverre.

Gjest Krembanan
Skrevet

Bruker de vanlige. Føler meg så "dum" ? med de med hjul. Vet ikke hvorfor. Liker de bare ikke :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

kommer an på hvilken butikk jeg er i. på rema så blir det definitivt de med hjul siden de vanlige kurvene der har håndtaket feil vei i forhold til å kunne hekte de på armen.

på kiwien blir det som regel handlevogn siden de ikke er så flinke til å sette frem kurvene til nye kunder.

Gjest Apophis
Skrevet

Om eg skal handle masse så blir det stor vogn, om eg bare skal ha eit par ting så tar eg det i hendene, skal eg ha litt meir enn det som kan bæres uten problemer så tar eg ein av de handlekorgene med hjul på - eg liker ikkje å bære på de korgene...

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig handlekurv, den lille man bærer i hånden.

Gjest Daenerys
Skrevet

Vanlig! Har den på armen, er jo nesten umulig med de med hjul, alt for kronglete og store... Syns det er veldig upraktisk å trikke, har blitt kjørt på av folk ganske ofte, det bråker, og er ikke noe greit :P

Gjest Cessie
Skrevet

Siden jeg storhandler en gang i uka (og da snakker om vi vogn med haug på...), så handler jeg ikke mer ellers i uka enn at jeg klarer å bære det i hendene (f.eks. en liter melk eller et par grønnsaker).

Skrevet

Jeg foretrekker kurven jeg kan bære på armen. Rullekurven har for kort handtak, og formen er feil. Irriterende med frukt og egg i bunnen, når melk og andre tunge ting kommer senere på runden.

Skrevet

Jeg tar de med hjul! Jeg er liten og svak, så jeg slipper og bøye med mye for å legge ting i kurven. Veldig praktisk!

haha, signerer denne! Egentlig er det fordi jeg kjøper for mye brus og det er så drit å bære på en arm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...