Gå til innhold

Hvilken handlekurv foretrekker du?

113 stemmer

1. 1. Hva foretrekker du å bruke?

• Vanlig handlekurv
      57
    • Handlekurv med hjul
      48
    • Bærer det i hendene
      8

Fremhevede innlegg

Gjest Bobler
Skrevet

Spør av nyskjerrighet og for morroskyld:

Hvilken handlekurv bruker du når du skal handle litt? Tenker når man skal ha noen få ting, og ikke har behov for handlevogn.

Tenkte på det i butikken i sta når jeg skulle ha litt smått. De hadde ikke de "gamle" handlekurvene. Jeg kan ikke fordra disse handlekurvene med hjul, syntes de er i veien uansett om de er på armen eller på gulvet, så endte opp med armene fulle av varer. Nevnte det for en kollega, og viste seg at samtlige på jobben foretrekker de "gamle" fremfor de nye.

Svar helst på pollen, og skriv gjerne hvorfor du liker kurven du foretrekker, og evt hvorfor du ikke liker den andre.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som deg, liker ikke de nye handlevognene med hjul. De er store, kronglete, og om man vil velge å bære den så er den så stor og brei at en full handlevogn blir vanskelig å bære med seg. Liker ikke å dra de etter meg, så det blir enten til at jeg tar en sånn stor vogn, eller ingen korg, hvis jeg ikke har de gamle tilgjengelig.

Gjest Leopard
Skrevet (endret)

Om jeg skal kjøpe mer enn 2-3 ting så bruker jeg handlekurv med hjul, selv om jeg ikke liker dem spesielt godt. Skal jeg handle stort bruker jeg selvsagt vanlig handlevogn.

Endret av Leopard
  • Liker 2
Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg liker ingen av dem, så jeg handler heller sjeldnere og tar en stor vogn i stedet for.

Skal jeg bare ha småting så bærer jeg i hendene.

• Liker 1
Gjest Bobler
Skrevet

Om jeg skal kjøpe mer enn 2-3 ting så bruker jeg handlekurv med hjul, selv om jeg ikke liker dem spesielt godt. Skal jeg handle stort bruker jeg selvsagt vanlig handlekurv.

Med vanlig handlekurv mener jegdenne

Gjest badeand1
Skrevet

Handlekurv med hjul siden det blir tungt å bære etterhvert. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker best de med hjul. Jeg vet ikke hvorfor egentlig, muligens fordi jeg ofte handlerer på vei hjem og derfor allerede har en mellomstor veske på armen. Men foretrekker vel de med hjul uansett.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig!

De med hjul er teite, du må bøye deg ned for å legge ting oppi og de bråker.

• Liker 8
Skrevet

Jeg liker best denne. Bruker aldri handlevogn, føler meg så voksen om jeg bruker det :P Haha, jeg vet, det gir ingen mening..

Gjest Leopard
Skrevet (endret)

Oisann, en liten skrivefeil der ja. :fnise: Jeg mente selvsagt handlevogn.

Endret av Leopard
Skrevet

De med hjul.

• Liker 3
Skrevet

Vanlige, selv om de lir veldig tunge til slutt.. Er så mye styr med de med hjul.

Skrevet

Med hjul. Handler som regel meir enn planlagt, og da er det greit å sleppe å bære på alt.

• Liker 4
Gjest Solsmil
Skrevet

Kommer ann på hvor mye jeg skal ha. Har ingenting imot de med hjul, men skal jeg bare ha noen få ting tar jeg en vanlig.

Skrevet

Jeg er en svekling så jeg foretrekker de med hjul. Hvis jeg bare skal handle 2-3 varer tar jeg de bare i hendene.

• Liker 2
Skrevet

Jeg var ikke fan av den med hjul i starten, men nå liker jeg den faktisk bedre og bedre. Den er genial når det er tunge ting som skal handles, så jeg slipper å dra den tunge kurven på ei arm. Men ja, den kan også være litt vanskelig å få med seg rundt hvert hjørne når det skal gå fort:p

• Liker 2
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Stort sett varer rett i armene mine. Jeg klarer fint å spise meg mett på det jeg har i armene. Da får jeg ikke plass til å kjøpe skit ved siden av heller.

Skal jeg handle stort så liker jeg den vanlige handlekurven man har på armen. Da slipper jeg å bøye med ned hver gang noe skal oppi kurven.

Er butikken dårlig på kurvvask, så bruker jeg ikke kurv. Gamle råtne matrester og kliss i kurvene frister ikke akkurat...

Skrevet

Bruker den vanlige. Den med hjul er for stor i forhold til den mengden jeg vanligvis handler og jeg må bøye meg for å legge varene nedi den ettersom den er klumpete å bære med seg.

Skrevet

Jeg foretrekker handlekurv med hjul, synes det er kjempepraktisk å trilletrille rundt i butikken.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...