Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2012 #41 Skrevet 8. mars 2012 ....og får omgangssyka. uuff, jeg tror ikke barnehage er noe for meg alikevell : /
Lumos Skrevet 9. mars 2012 #42 Skrevet 9. mars 2012 Jeg har ennå ikke hatt omgangssyke siden jeg begynte å jobbe i barnehage (har jobbet i bhg i snart ett år) og jeg har tørket både oppkast og diarré. Men joda, selvfølgelig kan man bli smittet av både det ene og det andre, men jeg er nøye med håndvask, og håndsprit.
lille katt Skrevet 9. mars 2012 #43 Skrevet 9. mars 2012 Du høres virkelig ikke helt på nett ut, håper ikke du jobber med mine barn! Tenk å snakke om de deilige nakne barna Sier mer om deg enn om henne, spør du meg. 2
Kaisamaia Skrevet 9. mars 2012 #44 Skrevet 9. mars 2012 Jeg har ennå ikke hatt omgangssyke siden jeg begynte å jobbe i barnehage (har jobbet i bhg i snart ett år) og jeg har tørket både oppkast og diarré. Men joda, selvfølgelig kan man bli smittet av både det ene og det andre, men jeg er nøye med håndvask, og håndsprit. ...snart ett år, ja. Du blir ikke imun, serru. Plutselig kommer det! Hjelper ikke med håndvask og håndsprit når det er dråpesmitte i tillegg. Uansett, munnbind is the thing!
Lumos Skrevet 9. mars 2012 #45 Skrevet 9. mars 2012 (endret) Hehe, nei du jeg vet at jeg ikke er immun... Munnbind? Samtlige bhg jeg har vært i (det er mange, har jobbet som vikar) har ikke dette liggende rundt. Jeg har vært en del syk ellers, det kan jeg gjerne innrømme; forkjølelser, halsbetennelser, influensa osv. Men jeg har som sagt vært heldig og ikke fått omgangssyke, og om fare for omgangssyke er grunnen til at man ikke vil jobbe i barnehage er det ikke rette jobben for deg uansett spør du meg. Kjedelig å gå rundt og være redd for det hele tiden :gjeiper: Endret 9. mars 2012 av Lumos
Kaisamaia Skrevet 9. mars 2012 #46 Skrevet 9. mars 2012 Jeg har heller ikke sagt at jeg har sett munnbind i noen barnehager, og jeg har også vært i MANGE. Det jeg mener er at det BURDE være munnbind der, og om TS sliter så fælt med å brekke seg, så får hun helt sikkert bruke det på noe vis. Jeg mener heller ikke at faren for omgangssyke er god nok grunn for MEG til ikke å jobbe i barnehage, men kanskje det er det for TS? I så fall, feel free to do something else...
Gjest ts Skrevet 9. mars 2012 #47 Skrevet 9. mars 2012 Jeg har heller ikke sagt at jeg har sett munnbind i noen barnehager, og jeg har også vært i MANGE. Det jeg mener er at det BURDE være munnbind der, og om TS sliter så fælt med å brekke seg, så får hun helt sikkert bruke det på noe vis. Jeg mener heller ikke at faren for omgangssyke er god nok grunn for MEG til ikke å jobbe i barnehage, men kanskje det er det for TS? I så fall, feel free to do something else... Jeg har ALDRI sagt at jeg er redd for omganssyken her;-) Det bryr meg ikke om jeg skulle fått det !!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå