Gå til innhold

Spise mindre trene mer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er misvisende når du slenger rundt deg med trenings- og kostholdsråd her inne uten å backe opp det du sier i det hele tatt. jeg synes ikke det virker som om du har peiling på trening annet enn at det funker å jogge fordi det gav deg en flat mage.

Du svarer med mange ord og med en bruker som ser tillitsvekkende ut, og det synes jeg er en uting når det ikke er tyngde bak svarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Maja*

Jeg sier ikke at kroppen ikke forbrenner muskler, jeg spør hvorfor du svarer så bastant at hvis du gjør -sånn- så fobrenner du fett og hvis du gjør -sånn- forbrenner du muskler.

Kroppen vil ta det den har, og den vil jo først i hovedsak da fettet. Så det er ikke sånn at hvis en spiser veldig lite vil en miste alt en har av muskler men ikke mistye så mye fett og dermed bli tynnfeit, sånn som du git uttrykk for.

Skulle ønske du forklarte deg bedre for disse menneskene du svarer, enn å bare slenge ut med "spiser du så mye vil kroppen brnne fett og spiser du så mye vil den brenne muskler i tillegg". Det er unyansert, og det eneste du gjør er å skremme folk.

Kanskje du skal starte med å LESE det jeg skriver: "Når kroppen går på et så stort underskudd vil kroppen starte å tære på muskelmassen i tillegg til fettet."

Man mister fett, men OGSÅ muskelmasse. At du blir skremt av å ikke lese et innlegg skikkelig er dessverre ditt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VET at du skriver i tillegg. Det har jeg også skrevet i de andre innleggene mine. Fint at du svarer på poenget mitt ...

Kan du nå svare på hvor den magiske grensa går, som det høres ut som du mener eksisterer? Og på hvorfor du skriver så bastant at xxxx kcal er bra mens xxxx kcal er dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tungt for det eller prøver du bare å ro deg bort fordi du ikke kan begrunne de bastante uttalelsene dine? Og nå prøver jeg ikke å være frekk, det er et seriøst spørsmål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er misvisende når du slenger rundt deg med trenings- og kostholdsråd her inne uten å backe opp det du sier i det hele tatt. jeg synes ikke det virker som om du har peiling på trening annet enn at det funker å jogge fordi det gav deg en flat mage.

Når ble det en lov at vi må bruke kilder hver gang vi skal mene/diskutere noe på KG? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Himmel AB. Er du seriøs? Det er ingen "magiske grenser" annet enn i ditt LALA land.

Et voksent menneske skal ikke ligge på 1000 kalorier om dagen da det skal mer til bare for å opprettholde livsfunksjoner. Da sier det seg selv at om kroppen knapt får næring til å fungere så vil kroppen starte å tære på seg selv når den ikke får nok næring.

Men for Guds skyld. Folk må gjøre som de vil, men at du ikke liker "måten" jeg skriver på blir for dumt da alle andre i samme tråden har skrevet akkurat det samme som meg.

Resten er da like "bastante" som jeg er og du er bare en kverrulerende liten raring som er mer opptatt av å krangle med andre mennesker enn å gi råd til TS.

Jeg er ferdig med deg nå, for du ødelegger hele tråden.

Endret av *Maja*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...