Rannva Skrevet 12. januar 2004 #1 Del Skrevet 12. januar 2004 Foodprosessoren min er blitt gul. Den står stort sett bare i skapet, men jeg vil likevel at den skal bli hvit igjen. Noen råd? Vanlig vasking hjelper ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 12. januar 2004 #2 Del Skrevet 12. januar 2004 Vasking med klor pleier å få det meste hvitt... Går ikke det an å prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2004 #3 Del Skrevet 12. januar 2004 Vasking med salmiakk funker. Lukter vondt, men blir rent. Husk å skylle godt! Caro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. januar 2004 #4 Del Skrevet 12. januar 2004 Fettsøl blir gult med årene, og da kan noe som fjerner fett fungere (salmiakk el.). Men enkelte typer plast blir også gult når det utsettes for aldring og varme, og da er det ingenting å gjøre. Det er en grunn til at adapteren til pc'en er i sort plast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 12. januar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 12. januar 2004 Takk for svar, jeg skal prøve salmiakk og klor. Den er ikke mer en et par år, litt tidlig å starte aldringsprosessen syns jeg. På den andre siden er det jo bare en maskin, og den fungerer som den skal.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. januar 2004 #6 Del Skrevet 12. januar 2004 Hvis det er maten som har farget den gul vil det gå bort med litt matolje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 12. januar 2004 #7 Del Skrevet 12. januar 2004 Takk for svar, jeg skal prøve salmiakk og klor. Den er ikke mer en et par år, litt tidlig å starte aldringsprosessen syns jeg. På den andre siden er det jo bare en maskin, og den fungerer som den skal.. For all del!!! Ikke bland salmiakk og klor! farlig farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå