Gjest .-L-. Skrevet 9. mars 2012 #21 Skrevet 9. mars 2012 Tja, det krever selvfølgelig en rasjonell og oppegående partner. Ville du hatt en partner som hadde sakt til deg: Steinar du har ingen selvkontroll og eg stoler ikkje på deg. Lets make a baby...
Gjest -J- Skrevet 9. mars 2012 #22 Skrevet 9. mars 2012 Det kalles førsteinntrykk, og jeg tror det er ganske vanlig :gjeiper: Du er smart. Kanskje vanskelig å svare på ettersom det er en intuitiv prosess, men er det fysiske attributter dere legger til grunn når dere setter en mann i kategori sex eller ikke sex etter 60 sekund? Eller er det noe dere ikke helt greier å sette fingeren på? Oppførsel, kroppsspråk, måten han beveger seg på, etc. Jeg tror vi menn i større grad vektlegger rent fysiske attributter i løpet av det første minuttet og i mindre grad har enn vennesone slik dere kvinner har.
Steinar40 Skrevet 9. mars 2012 #23 Skrevet 9. mars 2012 Ville du hatt en partner som hadde sakt til deg: Steinar du har ingen selvkontroll og eg stoler ikkje på deg. Lets make a baby... hehe Jeg ville ihvertfall satt pris på å bli fortalt at hun ikke stoler på meg. Fordi at da kunne vi ha diskutert det, funnet ut hvor skoen trykket, og løst det i sammen. Mye bedre det enn at ingen sier noe og bare går rundt med egne vonde tanker og mistanker. Da blir det problemer.
Gjest .-L-. Skrevet 9. mars 2012 #24 Skrevet 9. mars 2012 Jeg tror vi menn i større grad vektlegger rent fysiske attributter i løpet av det første minuttet og i mindre grad har enn vennesone slik dere kvinner har. Eg har absolutt en vennezone når det kommer til damer. En del av venninnene mine er eg bare ikkje tiltrukket av og de kommer seg opp av den når inntrykk mitt er slik det er nå. Første inntrykket har mye å si, men det kan rettes opp igjen. Det er selvfølgelig en stor fordel å komme ut bra med engang.
Gjest .-L-. Skrevet 9. mars 2012 #25 Skrevet 9. mars 2012 Mye bedre det enn at ingen sier noe og bare går rundt med egne vonde tanker og mistanker. Da blir det problemer. Der er no vi iallefall enige , men eg hadde blitt fornærmet om dama hadde sakt at hun ikkje stolte på meg.
Gjest -J- Skrevet 9. mars 2012 #26 Skrevet 9. mars 2012 Kommer aldri til å fatte meg på "mannfolk" som gidder å være venner med ei dame de har vist romantisk interesse for, og så blitt avvist Svake mennesker. Hvorfor ikke? Og definer "avvist" er du snill. Jeg viser stort sett romantisk interesse for alle jenter jeg møter, men suksessraten min er ikke akkurat så veldig høy. Det er like fullt morsomt for oss begge uavhengig av utfallet og jeg vil jo selvsagt være venn med henne selv om hun ikke vil ligge med meg. Mange av disse er i dag i min sosiale sirkel og om de ikke er mine nærmeste venner, så er de like fullt venner av meg og jeg synes det er morsomt å ha de i livet mitt og prate med når vi møtes. Om du snakker om ulykkelig forelskelse, sårede følelser og menn som henger rundt fortsatt i en slags desperat tilstand, så er jeg selvsagt enig i at det er noe svakt, men da er det jo mannen som har et problem og ikke kvinnen. Det er mulig å komme seg videre i livet og det er flere enn èn kvinne på denne jord. Play the percentages, men ikke glem å spill.
Steinar40 Skrevet 9. mars 2012 #27 Skrevet 9. mars 2012 Der er no vi iallefall enige , men eg hadde blitt fornærmet om dama hadde sakt at hun ikkje stolte på meg. Da syns jeg egentlig at du er litt for hårsår. Det er bedre at hun er ærlig med deg.
Steinar40 Skrevet 9. mars 2012 #28 Skrevet 9. mars 2012 Hvorfor ikke? Og definer "avvist" er du snill. Jeg viser stort sett romantisk interesse for alle jenter jeg møter, men suksessraten min er ikke akkurat så veldig høy. Det er like fullt morsomt for oss begge uavhengig av utfallet og jeg vil jo selvsagt være venn med henne selv om hun ikke vil ligge med meg. Mange av disse er i dag i min sosiale sirkel og om de ikke er mine nærmeste venner, så er de like fullt venner av meg og jeg synes det er morsomt å ha de i livet mitt og prate med når vi møtes. Om du snakker om ulykkelig forelskelse, sårede følelser og menn som henger rundt fortsatt i en slags desperat tilstand, så er jeg selvsagt enig i at det er noe svakt, men da er det jo mannen som har et problem og ikke kvinnen. Det er mulig å komme seg videre i livet og det er flere enn èn kvinne på denne jord. Play the percentages, men ikke glem å spill. Avvist betyr at jeg er interessert i henne, men at hun ikke er interessert i meg. Når dette er klart så er hun historie. Og selv om mannen har problemet; så betyr faktisk ikke det at det er akseptabelt av kvinnen å bare la han gå rundt på gress når hun selv vet at hun ikke er interessert.
Gjest .-L-. Skrevet 9. mars 2012 #29 Skrevet 9. mars 2012 Da syns jeg egentlig at du er litt for hårsår. Det er bedre at hun er ærlig med deg. Mulig eg er det.. Må si at eg oppfatter deg mye mer voksen enn for 1,5 år siden . Mulig det er eg som har vokst litt og
Steinar40 Skrevet 9. mars 2012 #30 Skrevet 9. mars 2012 Mulig eg er det.. Må si at eg oppfatter deg mye mer voksen enn for 1,5 år siden . Mulig det er eg som har vokst litt og Ja, det må nok være deg. for jeg har ihvertfall ikke blitt noe mer voksen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå