MsMax Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Plasserer dere mannfolk i vennesonen eller er det slik at om dere møter en mann som du ikke er intr i da går du bare videre og ignorerer han? Hvorfor har du plassert han/de i vennesonen? Hvorfor var de ikke bra nok? Er det mulig at de noen gang kan beseire denne berømte terskelen? Hvordan behandler du de? Hvordan vet du at de kun ser på deg som en venn og ingenting annet?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Det handler ikke om å ikke være "bra nok", men det er bare et fåtall jeg iallfall merker at jeg får de berømte sommerfuglene av. Vanskelig å si hva som gjør at man blir tiltrukket, de jeg har vært interessert i har vært ganske forskjellige. Mener ikke at man blir forelska umiddelbart, men merker ganske fort om det er "NOE" ved han som gjør at jeg kan bli interessert i noe mer. Og det noe er ikke noe som har med konkrete trekk, egenskaper eller sånn ågjøre. Det er bare kjemi.
MsMax Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2012 Ja,jeg mente såklart ikke bra nok i den forstand at han ikke kan være bra på "papirene",mente sånn som du beskriver,den berømte kjemien,det lille ekstra som får akkurat DEG til å krible i magen osv
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Vennesonen er en fin unnskyldning når du ikke vil såre noen du synes er snill og grei. Hvorfor har du plassert han/de i vennesonen? Fordi jeg ikke hadde de rette følelsene. Hvorfor var de ikke bra nok? Følte meg ikke tiltrukket/hadde ikke de rette følelsene selv om det ikke var noe galt med personen. Er det mulig at de noen gang kan beseire denne berømte terskelen? Nei, det tviler jeg på. Hvordan behandler du de? Som gode venner. Hvordan vet du at de kun ser på deg som en venn og ingenting annet? Det vet jeg ikke, men de oppfører seg som gode venner og da blir det dumt å droppe en god venn fordi han kanskje har en liten greie for meg så lenge jeg ikke utnytter det.
Steinar40 Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Kommer aldri til å fatte meg på "mannfolk" som gidder å være venner med ei dame de har vist romantisk interesse for, og så blitt avvist Svake mennesker. 2
Gjest Søgni Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Kommer aldri til å fatte meg på "mannfolk" som gidder å være venner med ei dame de har vist romantisk interesse for, og så blitt avvist Svake mennesker. Hvorfor er det svakt?
Steinar40 Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Hvorfor er det svakt? Er ikke det åpenbart? Hvorfor skal man være venner med ei dame som ikke er interessert? 1
Gjest .-L-. Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 (endret) Plasserer dere mannfolk i vennesonen eller er det slik at om dere møter en mann som du ikke er intr i da går du bare videre og ignorerer han? Kan jo svare på dette i forhold til meg og damer Hvorfor har du plassert han/de i vennesonen? Fordi eg er glad i damen, men ikkje tiltrukket av henne. Hvorfor var de ikke bra nok? Hun er jo absolutt bra nokk, men bare ikkje min type. Er det mulig at de noen gang kan beseire denne berømte terskelen? Hvordan behandler du de? Dette er faktisk ganske vanskelig, til og med for meg som mann. Er man først i friendzone så er det nesten umulig å komme ut. Det man faktisk må gjøre er å ikkje se vedkommende på en stund slik at man begynner fra scratch igjen og kan danne nye intrykk. Hvordan vet du at de kun ser på deg som en venn og ingenting annet? Ved å lese kommunikasjonen deres. Endret 7. mars 2012 av .-L-.
Knirke Skrevet 8. mars 2012 #9 Skrevet 8. mars 2012 Hvorfor har du plassert han/de i vennesonen? Ikke min type.. Mye til felles, kanskje, men gnisten mangler Hvorfor var de ikke bra nok? For kjedelig Er det mulig at de noen gang kan beseire denne berømte terskelen? Kanskje hvis de var den siste mannen på jorda Hvordan behandler du de? Som andre venner Hvordan vet du at de kun ser på deg som en venn og ingenting annet? Vel... det er jo en kjent sak at menn IKKE kan ta hint, så det er alltid noen som fortsetter å prøve seg. Og jeg er redd for å såre dem (de er jo tross alt venner), derfor forteller jeg dem ikke sannheten, men fortsetter å finne på dumme unnskyldninger
Sunchild Skrevet 9. mars 2012 #10 Skrevet 9. mars 2012 Jeg "nedgraderer" ikke mennesker til vennesonen, de starter i vennesonen. Jeg har venner av begge kjønn og alle aldersgrupper, min yngste nære venn er 15 og den eldste er godt over 60. SELVFØLGELIG utvikler jeg ikke romantiske følelser for alle mine venner, heller ikke om vi begrenser det til mine venner av motsatt kjønn og innenfor et rimelig aldersspenn. De er utmerkede venner, jeg ble kjent med dem fordi jeg ønsker å være venn med dem, og jeg ser det absolutt ikke som noen trøstepremie å være noens venn.
Gjest -J- Skrevet 9. mars 2012 #11 Skrevet 9. mars 2012 Hvor raske er dere med å kategorisere menn? Jeg hørte en gang at når en kvinne møter en ny mann, så vet hun i løpet av få minutter om han er en mann hun kunne tenke seg å ligge med eller ikke. Altså, hun har ikke bestemt seg for å ligge med han etter et par minutter, men hun klassifiserer han som aktuell eller uaktuell for sex. Usikker på om jeg skal tro på dette og ikke bryr jeg meg så veldig heller, men det hørest egentlig plausibelt ut på en generell basis. 2
KristinL Skrevet 9. mars 2012 #12 Skrevet 9. mars 2012 Hvorfor har du plassert han/de i vennesonen? Fyr 1; Vi koste og var masse med hverandre, kyssa i blandt, men ingen av oss tok initativ til noe mer, derfor blei han i vennesonen min. Selvom jeg hadde følelser for han, og vi flørter litt enda.... Fyr 2; Eksen min, som jeg gjorde det slutt med pga manglende følelser. Han ser jeg nesten på som ei venninne. Hvorfor var de ikke bra nok? Fyr 1; Han var mer enn bra nok, kjempe grei, som jeg gjerne kunne tenkt meg noe mer med. Men var vanskelig å vite hva han ville.. Fyr 2; Hadde ikke følelser for han. Er det mulig at de noen gang kan beseire denne berømte terskelen? Fyr 1; Ja, og det har jeg sagt til han også Han må være mye mer pågående enn det han er nå.. Fyr 2; Nei,been there done that liksom. Hvordan behandler du de? Fyr 1; Behandler han vel som en venn, som jeg flørter litt med. Fyr 2; Behandler han som en eks jeg er venn med. Hvordan vet du at de kun ser på deg som en venn og ingenting annet? Fyr 1; Vet ikke hvordan han ser på meg... Fyr 2; Fordi vi har snakka om det.
Gjest Raindrops Skrevet 9. mars 2012 #13 Skrevet 9. mars 2012 (endret) Hvorfor har du plassert han/de i vennesonen? Vennesonen høres så dust ut. De er vennene mine, og de har blitt vennene mine fordi jeg synes de er fantastiske mennesker, ikke fordi de ikke var "bra nok" til å ha et forhold med. Hvorfor var de ikke bra nok? De er absolutt bra nok, men jeg blir ikke forelsket i alle flotte mennesker av motsatt kjønn, så da blir de venner istedenfor. Er det mulig at de noen gang kan beseire denne berømte terskelen? Det kan jeg ikke utelukke. Hvordan behandler du de? Som venner :gjeiper: Hvordan vet du at de kun ser på deg som en venn og ingenting annet? Måten vi omgås på og hvordan de oppfører seg mot meg. Endret 9. mars 2012 av Raindrops
Steinar40 Skrevet 9. mars 2012 #14 Skrevet 9. mars 2012 Hvor raske er dere med å kategorisere menn? Jeg hørte en gang at når en kvinne møter en ny mann, så vet hun i løpet av få minutter om han er en mann hun kunne tenke seg å ligge med eller ikke. Altså, hun har ikke bestemt seg for å ligge med han etter et par minutter, men hun klassifiserer han som aktuell eller uaktuell for sex. Usikker på om jeg skal tro på dette og ikke bryr jeg meg så veldig heller, men det hørest egentlig plausibelt ut på en generell basis. Reagerer ikke du sånn på kvinner som en mann også? Det gjør ihvertfall jeg. Eller mener du at alle kvinner med puls er aktuelle?
Gjest Raindrops Skrevet 9. mars 2012 #15 Skrevet 9. mars 2012 Hvor raske er dere med å kategorisere menn? Jeg hørte en gang at når en kvinne møter en ny mann, så vet hun i løpet av få minutter om han er en mann hun kunne tenke seg å ligge med eller ikke. Altså, hun har ikke bestemt seg for å ligge med han etter et par minutter, men hun klassifiserer han som aktuell eller uaktuell for sex. Usikker på om jeg skal tro på dette og ikke bryr jeg meg så veldig heller, men det hørest egentlig plausibelt ut på en generell basis. Det kalles førsteinntrykk, og jeg tror det er ganske vanlig :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 9. mars 2012 #16 Skrevet 9. mars 2012 Er det mulig at de noen gang kan beseire denne berømte terskelen? Det kan jeg ikke utelukke. Og akkurat derfor skal man ikke ha såkalte venner av det annet kjønn når man er i et forhold.
Gjest Raindrops Skrevet 9. mars 2012 #17 Skrevet 9. mars 2012 Og akkurat derfor skal man ikke ha såkalte venner av det annet kjønn når man er i et forhold. Whatever floats your boat.
Gjest Nuppdupp Skrevet 9. mars 2012 #18 Skrevet 9. mars 2012 (endret) Plasserer dere mannfolk i vennesonen eller er det slik at om dere møter en mann som du ikke er intr i da går du bare videre og ignorerer han? Hvorfor har du plassert han/de i vennesonen? Hvorfor var de ikke bra nok? Er det mulig at de noen gang kan beseire denne berømte terskelen? Hvordan behandler du de? Hvordan vet du at de kun ser på deg som en venn og ingenting annet? er forskjelling når jeg plasserer dem i vennesonen. noen med en gang jeg hilser på dem og noen etterhvert. de som kommer først i vennesonen er de jeg ikke er tiltrukket av. mens andre kan jeg være tiltrukket av, men det går over. er kanskje fordi de ikke flørter de siste blir man ofte veldig gode venner med. behandler de som gull Endret 9. mars 2012 av Nuppdupp
Gjest .-L-. Skrevet 9. mars 2012 #19 Skrevet 9. mars 2012 (endret) Og akkurat derfor skal man ikke ha såkalte venner av det annet kjønn når man er i et forhold. Eg er totalt uenig med deg. Det du sier er jo basicly at mennesker ikkje har noe som helst form for selvkontroll, og at du ikkje stoler på andre mennesker. Tror du en partner vil være med deg når kommuniserer dette til vedkommende? Endret 9. mars 2012 av .-L-.
Steinar40 Skrevet 9. mars 2012 #20 Skrevet 9. mars 2012 Eg er totalt uenig med deg. Det du sier er jo basicly at mennesker ikkje har noe som helst form for selvkontroll, og at du ikkje stoler på andre mennesker. Tror du en partner vil være med deg når kommuniserer dette til vedkommende? Tja, det krever selvfølgelig en rasjonell og oppegående partner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå