Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2004 #1 Del Skrevet 12. januar 2004 Hvor få jeg kjøpt en stor skittetøykurv? Må ikke være for tung! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 12. januar 2004 #2 Del Skrevet 12. januar 2004 Me kjøpte vår på Rimi, meinar eg det var. Ho er stooor, men laga i lett plast... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandy Skrevet 12. januar 2004 #3 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg kjøpte min på Jernia, den rommer en god del og er ikke tung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 12. januar 2004 #4 Del Skrevet 12. januar 2004 Skeidar har flere fine: > Skeidar: Skittentøyskurver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2004 #5 Del Skrevet 12. januar 2004 Hadde stor, men kastet den. Ble ikke vasket før den var full. Altfor mye arbeid på en gang. Nå har jeg en liten som tar to maskiner og NÅ må jeg ta det etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå