Gjest Bandit Skrevet 6. mars 2012 #41 Skrevet 6. mars 2012 Jeg er visst medlem her jeg og. Ser ikke på det som noe nederlag at det gjør noe. Nyter livet som singel. Jeg liker kvinner som viser initiativ. Blir det til at jeg hele tiden må ta kontakt for at det skal skje noe, mister jeg lett interessen.
Steinar40 Skrevet 6. mars 2012 #42 Skrevet 6. mars 2012 Haha, samme her! Husker jeg fortalte en at jeg ikke ville ha sex med han når vi aldri kunne bli sammen (jeg likte han litt vel godt så jeg visste at det kom bare til å bli at jeg ble forelsket i han da, og han mente vi ikke passet sammen).. Fikk beskjed fra han om at ¨den moralen tilhører 1800 - tallet!¨.. Og hvorfor sa han det tror du?
Gjest Elissima Skrevet 6. mars 2012 #43 Skrevet 6. mars 2012 Haha, samme her! Husker jeg fortalte en at jeg ikke ville ha sex med han når vi aldri kunne bli sammen (jeg likte han litt vel godt så jeg visste at det kom bare til å bli at jeg ble forelsket i han da, og han mente vi ikke passet sammen).. Fikk beskjed fra han om at ¨den moralen tilhører 1800 - tallet!¨.. Hehe det er så turn off med mannfolk som ikke respekterer kvinner og bare vil tømme pungen sin i hva som helst. Jeg dømmer ikke de som har tilfeldig sex men noen av oss føler oss kun komfortable med å ha sex i et forhold. Jeg er ærlig på dette og blir ofte skjelt ut fordi jeg er så "prippen"... hva gir'u meg!
mammamora90 Skrevet 6. mars 2012 #44 Skrevet 6. mars 2012 Og hvorfor sa han det tror du? Han trodde vel han kunne overtale meg til å gi slipp på den tanken..
Steinar40 Skrevet 6. mars 2012 #45 Skrevet 6. mars 2012 Han trodde vel han kunne overtale meg til å gi slipp på den tanken.. Helt riktig. Og en del er alltid dumme nok.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #46 Skrevet 7. mars 2012 Haha, samme her! Husker jeg fortalte en at jeg ikke ville ha sex med han når vi aldri kunne bli sammen (jeg likte han litt vel godt så jeg visste at det kom bare til å bli at jeg ble forelsket i han da, og han mente vi ikke passet sammen).. Fikk beskjed fra han om at ¨den moralen tilhører 1800 - tallet!¨.. Det er forskjell på å nekte sex pga en ikke er komfortabel nok med fyren, og å nekte sex utelukkkende pga en "ikke er i forhold". Sistnevnte er etter min mening "moral som tilhører 1800-tallet". På samme måte som ingen sex før giftemål; i begge deler handles det basert på hva andre folk (samfunnet) oppfatter som korrekt (eller du opplært til), og ikke hva du selv ønsker og føler. Så skjønner godt at fyren ble litt irritert om det var svaret du gav på hvorfor du ikke vile ha sex, for det kan lett oppfattes som noe tøv i dagens samfunn. Et bedre svar ville vært: Jeg vil ikke ha sex med deg pga jeg ikke kjenner deg godt nok, og er derfor ikke komfortabel med noe så intimt.
Steinar40 Skrevet 7. mars 2012 #47 Skrevet 7. mars 2012 Det er forskjell på å nekte sex pga en ikke er komfortabel nok med fyren, og å nekte sex utelukkkende pga en "ikke er i forhold". Sistnevnte er etter min mening "moral som tilhører 1800-tallet". På samme måte som ingen sex før giftemål; i begge deler handles det basert på hva andre folk (samfunnet) oppfatter som korrekt (eller du opplært til), og ikke hva du selv ønsker og føler. Så skjønner godt at fyren ble litt irritert om det var svaret du gav på hvorfor du ikke vile ha sex, for det kan lett oppfattes som noe tøv i dagens samfunn. Et bedre svar ville vært: Jeg vil ikke ha sex med deg pga jeg ikke kjenner deg godt nok, og er derfor ikke komfortabel med noe så intimt. Svaret til 'mammamora90' var helt utmerket. Hun ville ikke ha sex med denne fyren; "når vi aldri kunne bli sammen" som hun skriver. Smart jente.
mammamora90 Skrevet 7. mars 2012 #48 Skrevet 7. mars 2012 Det er forskjell på å nekte sex pga en ikke er komfortabel nok med fyren, og å nekte sex utelukkkende pga en "ikke er i forhold". Sistnevnte er etter min mening "moral som tilhører 1800-tallet". På samme måte som ingen sex før giftemål; i begge deler handles det basert på hva andre folk (samfunnet) oppfatter som korrekt (eller du opplært til), og ikke hva du selv ønsker og føler. Så skjønner godt at fyren ble litt irritert om det var svaret du gav på hvorfor du ikke vile ha sex, for det kan lett oppfattes som noe tøv i dagens samfunn. Et bedre svar ville vært: Jeg vil ikke ha sex med deg pga jeg ikke kjenner deg godt nok, og er derfor ikke komfortabel med noe så intimt. Jeg har kjent han lenge, og jeg likte han veldig godt og vet at jeg med stor sannsynlighet ville blitt forelsket i han hvis jeg hadde begynt å ligge med han, og det er jo ikke det jeg vil når han har utelukket noe fremtidig forhold.. Jeg for min del ser ikke noe grunn til å ha sex med noen jeg av en eller annen grunn aldri kunne tenkt meg å blitt sammen med, derfor vil jeg heller ikke ligge med noen som aldri kunne blitt sammen med meg. 2
lykketroll:) Skrevet 7. mars 2012 #49 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har kjent han lenge, og jeg likte han veldig godt og vet at jeg med stor sannsynlighet ville blitt forelsket i han hvis jeg hadde begynt å ligge med han, og det er jo ikke det jeg vil når han har utelukket noe fremtidig forhold.. Jeg for min del ser ikke noe grunn til å ha sex med noen jeg av en eller annen grunn aldri kunne tenkt meg å blitt sammen med, derfor vil jeg heller ikke ligge med noen som aldri kunne blitt sammen med meg. Jeg er så enig med deg!! Har hatt det på akkurat samme måte selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå