AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #21 Skrevet 6. mars 2012 Trodde liksom gutter likte at man tok litt initiativ også. Funker ikke å ikke gjøre det, det funker ikke å gjøre det. Jeg har ganske så veldig dårlig selvbilde når det gjelder eget utseende, men helt objektivt så har jeg da sett folk som ikke er så mye penere enn meg som får interessenter etter seg. Så skjønner seriøst ikke hva som er galt. Velkommen til menns verden, der du stort sett alltid vil bli avvist men der det forventes at du fortsetter skal du ikke fortjene å ende i ensomheten. Neida, ikke meningen å være negativ, men kan vel av og til tillate seg å være litt bitter kanskje. Tror forresten ikke byen er stedet å finne folk, veldig mange blant begge kjønn der ute som ikke er ute etter noe seriøst... 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #22 Skrevet 6. mars 2012 Man kan da komme i snakk med mange hyggelige folk på byen, hvis man går på plasser som egner seg for å sitte rundt bord og prate med folk. Nattklubber og typiske utesteder er jeg enig i at ikke egner seg. Uansett, det er jo ikke så lett å møte folk andre steder heller:P Og de få gangene man møter noen så er dem jo ikke interessert. Så klart. Life is great:P Alle sier at det er så lettvint for jenter å finne seg noen. Syns ikke det jeg. Så da må det jo være noe alvorlig galt med meg.
Steinar40 Skrevet 6. mars 2012 #23 Skrevet 6. mars 2012 Alle sier at det er så lettvint for jenter å finne seg noen. Syns ikke det jeg. Så da må det jo være noe alvorlig galt med meg. Er du villig til å ta det du får da? Det er nemlig en forutsetning.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #24 Skrevet 6. mars 2012 Er du villig til å ta det du får da? Det er nemlig en forutsetning. Nei så klart ikke. Jeg er da seriøs.
Steinar40 Skrevet 6. mars 2012 #25 Skrevet 6. mars 2012 Nei så klart ikke. Jeg er da seriøs. Folk som tar det (dvs. den) de får er også seriøse.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #26 Skrevet 6. mars 2012 Jeg gidder da ikke "ta" det jeg får, fordi jeg vil jo møte en som jeg også liker ordentlig godt. Uansett er det jo ikke noe å få, så da er det lite å ta også
Steinar40 Skrevet 6. mars 2012 #27 Skrevet 6. mars 2012 Jeg gidder da ikke "ta" det jeg får, fordi jeg vil jo møte en som jeg også liker ordentlig godt. Uansett er det jo ikke noe å få, så da er det lite å ta også Ja, men da må du forstå at det blir mye vanskeligere.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #28 Skrevet 6. mars 2012 Ja, men da må du forstå at det blir mye vanskeligere. virker ikke som det er så himla vanskelig for alle andre. Og det skulle jo visstnok være så bra at jentene tar initiativ. Funka dårlig for meg.
Steinar40 Skrevet 6. mars 2012 #29 Skrevet 6. mars 2012 virker ikke som det er så himla vanskelig for alle andre. Og det skulle jo visstnok være så bra at jentene tar initiativ. Funka dårlig for meg. Jeg har ingen tro på at kvinner skal vise noe initiativ på noen annen måte enn å være hyggelig. Når kvinner liksom skal sjekke opp mannfolk så blir det bare helt feil. Og alle de andre tar sannsynligvis den de får.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #30 Skrevet 6. mars 2012 Lurer på om gutter merker at man er av den "seriøse" typen også, som ikke er så lett på tråden, og om det kan være derfor ikke folk prøver seg ihjel...?
Steinar40 Skrevet 6. mars 2012 #31 Skrevet 6. mars 2012 Lurer på om gutter merker at man er av den "seriøse" typen også, som ikke er så lett på tråden, og om det kan være derfor ikke folk prøver seg ihjel...? Ja, hvis man bare er ute etter et ligg; hvorfor skal man da kaste bort tid og krefter på noen som ikke er billig, når det finnes mange andre som er billige?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #32 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har ingen tro på at kvinner skal vise noe initiativ på noen annen måte enn å være hyggelig. Når kvinner liksom skal sjekke opp mannfolk så blir det bare helt feil. Og alle de andre tar sannsynligvis den de får. Men når gutta aldri gjør noe, så må man da ta saken i egne hender i blant for å få noe til å skje!
Steinar40 Skrevet 6. mars 2012 #33 Skrevet 6. mars 2012 Men når gutta aldri gjør noe, så må man da ta saken i egne hender i blant for å få noe til å skje! Joda, men da må du gjøre det på en feminin måte. Med kvinnelist osv. Ingenting er verre enn kvinnfolk som oppfører seg som mannfolk!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #34 Skrevet 6. mars 2012 Skal hjelpe dere til et bedre singelliv; les noen av trådene på familie og barn, der de har problemer babyer, nattevåk, for mye å gjøre, tiden strekker ikke til, hormoner og vil ha flere barn og bekymringer for at barna ikke blir de beste i verden.. og så leser dere noen av trådene på samliv og realsjoner der utroskap, og en kjæreste som skal på byen eller til syden med gjengen, eller som ikke ringer, osv.. så kan der konkludere med at det faktisk er ganske deilig å være singel, eller var det bare meg? Det hjelper lite når alt man ønsker er å holde rundt og kjenne varmen til en annen. For deretter å gi hverandre et laaaaangt og deilig tungekyss.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #35 Skrevet 6. mars 2012 virker ikke som det er så himla vanskelig for alle andre. Og det skulle jo visstnok være så bra at jentene tar initiativ. Funka dårlig for meg. Jeg tviler sterkt på at du egentlig har tatt noe skikkelig initiativ. Du har kanskje blunket litt til en person i forbifarta eller noe slikt 1 gang, og deretter forventet at han skal hive seg over deg. Neida.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #37 Skrevet 6. mars 2012 Jeg tviler sterkt på at du egentlig har tatt noe skikkelig initiativ. Du har kanskje blunket litt til en person i forbifarta eller noe slikt 1 gang, og deretter forventet at han skal hive seg over deg. Neida. Sende melding og knkret spørre om å møtes er initiativ vil jeg si.
mammamora90 Skrevet 6. mars 2012 #38 Skrevet 6. mars 2012 Jeg melder meg inn i klubben jeg og! Greit nok, jeg kunne hatt kjæreste hvis jeg var desperat nok, har måttet avvist noen jeg også, men de som jeg liker vil som regel bare ha seg et ligg.. Og det er jeg ikke interessert i.. Jeg vil liksom ikke risikere å bli forelsket i en som bare vil pule på meg, men at jeg ikke er god nok til å bli sammen med liksom..
Gjest Elissima Skrevet 6. mars 2012 #39 Skrevet 6. mars 2012 Melder meg inn her jeg og! Møter nok av interessante og hyggelige menn jeg, men hjelper jo ikke det når de bor i diverse land fjernt fra Norge.. Og de jeg møter her i Norge er bare ute etter slufsa mi Umulig å møte menn med samme moral som meg jo..
mammamora90 Skrevet 6. mars 2012 #40 Skrevet 6. mars 2012 Melder meg inn her jeg og! Møter nok av interessante og hyggelige menn jeg, men hjelper jo ikke det når de bor i diverse land fjernt fra Norge.. Og de jeg møter her i Norge er bare ute etter slufsa mi Umulig å møte menn med samme moral som meg jo.. Haha, samme her! Husker jeg fortalte en at jeg ikke ville ha sex med han når vi aldri kunne bli sammen (jeg likte han litt vel godt så jeg visste at det kom bare til å bli at jeg ble forelsket i han da, og han mente vi ikke passet sammen).. Fikk beskjed fra han om at ¨den moralen tilhører 1800 - tallet!¨..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå