Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

!"#$%&/()=?=)(/&%$ :(

Finner aldri noen som liker meg jeg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben. Fatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Prøver kanskje ikke hardt nok... :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

hjelper jo ikke å prøve litt heller. Fader ass :P

Skrevet

Ikke jeg heller :tristbla:

Snakket med mange gutter på byn i helga, men ingen spurte om nummer/facebook/treffe meg igjen.. Merker jeg blir furten av det :( Spesielt når venninna fikk mer oppmerksomhet av drømmegutten enn meg :P ååååååååååååååå, kjipt :(

Så jeg melder meg herved inn i klubben jeg også.

AnonymBruker
Skrevet

Velkommen;) Tross alt fint at vi er flere...

Lurer på hvor mange nederlag man faktisk kan tåle:P

Skrevet

Ikke jeg heller :tristbla:

Snakket med mange gutter på byn i helga, men ingen spurte om nummer/facebook/treffe meg igjen.. Merker jeg blir furten av det :( Spesielt når venninna fikk mer oppmerksomhet av drømmegutten enn meg :P ååååååååååååååå, kjipt :(

Så jeg melder meg herved inn i klubben jeg også.

Leter veninna de etter type?

AnonymBruker
Skrevet

Hei jenter. Jeg liker dere skikkelig godt - alle sammn! Fint om jeg kunne fått nummeret deres.

Skrevet

Leter veninna de etter type?

Vel.... Begge håper vel han dukker opp, men ingen av oss stresseleter. Vi bare håper på oppmerksomhet og har jo lyst på kjæreste begge to.

Gjest Marregutt
Skrevet

Oi, for en deprimerende tråd :kaffekopp:

• Liker 1
Skrevet

Hele singelforumet er jo egentlig deprimerende da... men men, her henger jeg :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel en grunn til at vi henger her.... :P

Skrevet (endret)

Velkommen;) Tross alt fint at vi er flere...

Lurer på hvor mange nederlag man faktisk kan tåle:P

DET lurer jeg også på!! :P Har vel aldri hatt så mange store nederlag på kjærlighetssfronten.. Men å være ute og ikke bli sjekket opp føles som et nederlag :P

Og takk :) hehe

Endret av lykketroll:)
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo et nederlag når det ALDRI er noen som er interessert. Selv ikke når man prøver selv å ta litt initiativ. Begynner jo å lure på hva faen som er galt.

Skrevet

Jeg har vel litt å lære på den initiativbiten, det må jeg innrømme :P Får tåle noen nederlag til før jeg tør det... hehe

Hvor gammel er du egentlig?

Skrevet

Skal hjelpe dere til et bedre singelliv;

les noen av trådene på familie og barn, der de har problemer babyer, nattevåk, for mye å gjøre, tiden strekker ikke til, hormoner og vil ha flere barn og bekymringer for at barna ikke blir de beste i verden..

og så leser dere noen av trådene på samliv og realsjoner der utroskap, og en kjæreste som skal på byen eller til syden med gjengen, eller som ikke ringer, osv..

så kan der konkludere med at det faktisk er ganske deilig å være singel, eller var det bare meg?

• Liker 4
Skrevet

Sitter i samme bås, er som regel jeg som roper høyest at jeg liker en men tilbakemeldingen er som oftest tam =/

Skrevet

Skal hjelpe dere til et bedre singelliv;

les noen av trådene på familie og barn, der de har problemer babyer, nattevåk, for mye å gjøre, tiden strekker ikke til, hormoner og vil ha flere barn og bekymringer for at barna ikke blir de beste i verden..

og så leser dere noen av trådene på samliv og realsjoner der utroskap, og en kjæreste som skal på byen eller til syden med gjengen, eller som ikke ringer, osv..

så kan der konkludere med at det faktisk er ganske deilig å være singel, eller var det bare meg?

Hehehehe, ja kanskje.. Når det er sagt skal jeg ha en kjæreste jeg stoler på, så vil ha på byen skal han få dra på byen osv :) Og barn skal jeg ikke ha på en god stund enda! Men jada, singellivet er vel et liv med lite bekymringer slik sett kanskje.. Og enda en ting, mye av tiden liker jeg å være singel, er bare det at jeg liker å få oppmerksomhet, slik at jeg ikke føler meg som den uattraktive kjedelige jenta.. Og så vil jeg jo ha en som bare er miiiiiin :D

Skrevet

Hmmm.. "Melde" meg inn her jeg tror jeg..

Bare misslykket kjørlighet her hittil..

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er nok langt i fra fryd og gammen å være i noe forhold til tider også.

Men det er jo så utrolig påkjennende når det aldri er noen som er interessert også. Jeg blir nesten flau av å gå ut blant folk fordi jeg føler meg så stygg og verdiløs. Og det er ganske ensomt å være omtrent eneste single i venneflokken når alle andre ordner seg både støtt og stadig.

AnonymBruker
Skrevet

Trodde liksom gutter likte at man tok litt initiativ også. Funker ikke å ikke gjøre det, det funker ikke å gjøre det.

Jeg har ganske så veldig dårlig selvbilde når det gjelder eget utseende, men helt objektivt så har jeg da sett folk som ikke er så mye penere enn meg som får interessenter etter seg.

Så skjønner seriøst ikke hva som er galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...