AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #41 Skrevet 10. mars 2012 Da jeg var tenåring tror jeg ikke det var så vanlig å eksperimentere med venninner. Husker ei barndomsvenninne og jeg kyssa for tull - men da var vi små barn, det var ikke noe seksuelt. Selv om jeg kan fantasere om jentesex, tror jeg aldri jeg har møtt ei jente det ville vært naturlig/fristende å faktisk HA sex med. Kan se at andre jenter er pene, synes de er sexy og sånn, men derfra? Jeg har bare tent på menn i virkeligheten. Ser heller ikke noe galt i at en eksperimenterer, men jeg synes vel også det er rart at mange gjør det med nære venner og ikke noen de møter i en annen sammenheng og er betatt av. Men det går kanskje ikke på den delen av følelseslivet, kun seksuell utprøving?
Catwoman95 Skrevet 10. mars 2012 #42 Skrevet 10. mars 2012 (endret) Jeg har ikke direkte gjort noe seksuelt med noen av mine venninner, men jeg og ei venninne kysser/kliner, tafser på rumpe og lår og ligger med annenhvert bein (sånn at kliltoris blir stimulet når vi "tørrpuler). Alt foregår med klær på Vennskapet vårt har aldri vært bedre, vi har kommet mye nærmere, og holder fortsatt ¨på! Null problem! :D Vil også legge til at vi begge er hetro file, men det er noe ved oss begge som gjør at vi føler dette er riktig Endret 10. mars 2012 av Catwoman95 1
malinaa Skrevet 10. mars 2012 #43 Skrevet 10. mars 2012 Jeg har hatt endel jentesex, den beste med besteveninna mi Jeg tenner enormt på henne. 1
Gjest MorAase Skrevet 10. mars 2012 #44 Skrevet 10. mars 2012 Spesielt å observere at tre stykker har opprettet profil bare for å fortelle om sine flotte lesbeopplevelser... 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #45 Skrevet 10. mars 2012 Jeg undres når noen skriver at de har sex med samme kjønn, men presiserer at de er hetero. Hva er vi som ikke kunne tenkt oss sex med samme kjønn, hetero-hetero? 1
Gjest imli Skrevet 11. mars 2012 #46 Skrevet 11. mars 2012 Jeg undres når noen skriver at de har sex med samme kjønn, men presiserer at de er hetero. Hva er vi som ikke kunne tenkt oss sex med samme kjønn, hetero-hetero? Eg lurar på det same. I mi verd er alle som har sex med same kjønn bifile eller homofile.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 11. mars 2012 #47 Skrevet 11. mars 2012 Spesielt å observere at tre stykker har opprettet profil bare for å fortelle om sine flotte lesbeopplevelser... Hehe, men du vet vel ikke om det vare baaare derfor. Noe må de jo svare på først, hvorfor ikke dette? Eg lurar på det same. I mi verd er alle som har sex med same kjønn bifile eller homofile. Tja, jeg tror nok ikke at de som har sex med det samme kjønn, bare for å "eksperimentere" er automatisk bifile/homofile. Noen er vel bare nysgjerrig og noen er usikre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå