Gjest Seleena Skrevet 12. januar 2004 #1 Del Skrevet 12. januar 2004 Veldig enkelt spm: Om ein tar ein 2 eller 3 års utdannelse i militæret, får ein då tileggspoeng (slik som du får på folkehøgskule) til ein evt Høgskule/Universitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. januar 2004 #2 Del Skrevet 12. januar 2004 Det kommer vel an på hva slags utdanning, så vidt jeg vet. Men du kan lese mer her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll ii Skrevet 12. januar 2004 #3 Del Skrevet 12. januar 2004 Veldig enkelt spm: Om ein tar ein 2 eller 3 års utdannelse i militæret, får ein då tileggspoeng (slik som du får på folkehøgskule) til ein evt Høgskule/Universitet? Tenker du på lavere eller høyere utdanning i militæret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 13. januar 2004 #4 Del Skrevet 13. januar 2004 No tenker eg utdannelse innan idrett eller helse - ikkje befal utdanning. 1 eller 2 årig som kan plussast på vidaregåande karakterane.....for å få høgare snitt til ein evt høgskuleutdanning. Eller at dei har noko å seie for ein seinare jobb som for eks. lærar. Kan eg som vil studere sjukepleie eller lærarhøgskulen/jobbe som sjukepleiar eller lærar(gymnastikk) "skryte" at å ha gått militæret, eller blir den tida som student i militæret på ein måte bli strøke? Oioioi, sjølv eg syntest det var vanskelig å forstå kva eg skulle fram til Var bare noko eg begynte å tenka på, men skal skaffa info på militærsidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå