KaDust Skrevet 5. mars 2012 #1 Del Skrevet 5. mars 2012 Noen som vil være med å shoppe når jeg har penger? Trenger brutalt ærlige meninger når jeg skal ha nye klær, og sikkert litt hjelp til å finne ting for jeg er ikke såå glad i shopping. Men trenger virkelig nye klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 8. mars 2012 #2 Del Skrevet 8. mars 2012 Dette er kanskje KG-allmennkunnskap; men hvor bor du? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 8. mars 2012 Sorry, bor i Askim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 8. mars 2012 #4 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Askim er ikke helt mitt shopping-paradis, men jeg er gjerne med på en spontan shoppingtur i Oslo hvis det blir en dag jeg kan og har ork til det. Ikke at jeg er noen mote-guru, men jeg har da øyne jeg som alle andre :gjeiper: Endret 8. mars 2012 av Tonje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 8. mars 2012 #5 Del Skrevet 8. mars 2012 Ah, det blir litt langt å dra for denne Trønderjenta! Men regner da med at det må være mulig å finne noen shoppevillige her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 8. mars 2012 Haha, nei. Shoppe i Askim var aldri tanken. Jeg kan bevege meg langt, så lenge jeg har bilen tilgjengelig og det er gode parkeringsmuligheter dit vi skal. Om jeg skal til Oslo må jeg vel ta toget, men da får jeg evt bare overkomme kollektiv-frykten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 8. mars 2012 #7 Del Skrevet 8. mars 2012 Haha, nei. Shoppe i Askim var aldri tanken. Jeg kan bevege meg langt, så lenge jeg har bilen tilgjengelig og det er gode parkeringsmuligheter dit vi skal. Om jeg skal til Oslo må jeg vel ta toget, men da får jeg evt bare overkomme kollektiv-frykten min. Jeg bor rett ved Sandvika, det er kanskje enklere om du heller vil kjøre bil? Sandvika Storsenter er jo Skandinavias største kjøpesenter skal vi tro Wikipedia, så der er det mye å velge mellom. Samme for meg, jeg liker både Oslo og Sandvika Er ikke så glad i å gå fryktelig langt da, ettersom min stakkars ME-kropp ikke akkurat har verdens beste utholdenhet. Men litt shoppe-trasking på en god dag fungerer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 8. mars 2012 Sandvika funker godt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 8. mars 2012 #9 Del Skrevet 8. mars 2012 Kult! Jøss, er jeg i ferd med å planlegge min første KG-date? Oh la la! Når tenker du deg på shopping da? Jeg er som regel ganske fleksibel og spontan når det gjelder tid, er mest dagsformen det går på, og den kan uansett ikke forutses så lenge i forveien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 8. mars 2012 Er ikke helt sikker. Må vente på arvepenger først (som vi skulle fått iløpet av februar men som ennå ikke er kommet). Skal høre med mamma om hun har hørt noe mer fra advokaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 8. mars 2012 #11 Del Skrevet 8. mars 2012 Aye aye, den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #12 Del Skrevet 8. mars 2012 Sender deg PM når jeg veit mer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. mars 2012 #13 Del Skrevet 27. mars 2012 Tenk at jeg alltid blir utelatt fra disse spennende tingene! :'( 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jim Jones Skrevet 27. mars 2012 #14 Del Skrevet 27. mars 2012 Før en durer avgårde til Sandvika Storsenter så er det vel greit å tenke hva en vil ha og og hvor mye cash en vil bruke på å se digg ut. Google noen damer du synes ser heite og ålreite ut for å få en idé om stilen du ønske rå legge deg på. Det er veldig mye snacks av butikker for damer. Uansett stil du måtte finne på å skaffe deg. Diskuter mål, ønsker og hva du overhode ikke vil med KG-datene dine før dere stikker i butikken da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 27. mars 2012 #15 Del Skrevet 27. mars 2012 Før en durer avgårde til Sandvika Storsenter så er det vel greit å tenke hva en vil ha og og hvor mye cash en vil bruke på å se digg ut. Google noen damer du synes ser heite og ålreite ut for å få en idé om stilen du ønske rå legge deg på. Det er veldig mye snacks av butikker for damer. Uansett stil du måtte finne på å skaffe deg. Diskuter mål, ønsker og hva du overhode ikke vil med KG-datene dine før dere stikker i butikken da. Så mye forberedelser trengs da ikke før en stakkars liten shoppingtur? Jeg pleier bare å vase innom butikkene jeg liker og har råd til å handle i, for så å se om jeg finner noe stilig. Hvor mye penger man har råd til å bruke vet man da sånn omtrentlig uansett. Eller var dette et ironisk innlegg? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jim Jones Skrevet 27. mars 2012 #16 Del Skrevet 27. mars 2012 Så mye forberedelser trengs da ikke før en stakkars liten shoppingtur? Jeg pleier bare å vase innom butikkene jeg liker og har råd til å handle i, for så å se om jeg finner noe stilig. Hvor mye penger man har råd til å bruke vet man da sånn omtrentlig uansett. Eller var dette et ironisk innlegg? Ingen ironi å spore her. Rådet er gitt på grunnlag av at vi her snakker om en forvirret vegglus som ikke aner hvordan hun skal få sett fresh ut og derfor trenger hjelp. Da bør hun ha en idé om hva hun synes er fresht på andre, samt hva hun har tenkt å benytte av spesidaler på prosjektet. Det er ikke mye planlegging, bare litt bevisstgjøring FØR en står i en butikk og ikke aner opp ned på seg selv. De fleste av oss tar denne prosessen litt hver dag gjennom hele livet. da kan en slenge innom en butikk og være impulsiv. Når en ikke ser skogen for bare trær, slik ts her gjør, så trengs det litt mer arbeid i forkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #17 Del Skrevet 28. mars 2012 Det er da virkelig ikke nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jim Jones Skrevet 28. mars 2012 #18 Del Skrevet 28. mars 2012 Det er da virkelig ikke nødvendig. Nei vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 28. mars 2012 #19 Del Skrevet 28. mars 2012 Nei vel. De er damer, og da trenger de ikke planlegge shopping. Det går automatisk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cupcake90 Skrevet 21. mai 2012 #20 Del Skrevet 21. mai 2012 Dere har kanskje allerede vært på shoppingtur, men jeg blir veldig gjerne med neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå