Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Jeg vet jeg ikke skal henge meg opp i dette, men greier ikke. Greier snart ikke å være der. Hos kjæresten min så vasker de kun bade...tja hver 3 mnd kanskje? Og bytter håndkle ( det man tørker hende sine me ) 1 gang i mnd. Er det ikke normalt å vaske bad 1 gang i uka og bytte håndkle mye ofte? Ikke vasker de huse og støvsuger sjeeeldent. Er det stygt av meg å si noe til kjæresten? Det har vært så ille at jeg til og med tar å vasker bade full fart visst jeg er alene en stund der:p
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Ser ikke noe problem i at du forteller han hva du synes om det til kjæresten din, nei. Skal innrømme at jeg er lat på det selv, men om jeg hadde hatt en kjæreste som syntes det var ekkelt å være på badet mitt hadde jeg absolutt ønsket å vite om det, slik at jeg kunne gjort noe med det. :-) 2
Vegas Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Det tok meg ca 1 uke før jeg begynte å vaske hjemme hos kjæresten min. Jeg har vaskemani:p men alle er forskjellig, noen vil ha det rent, andre lukker øynene en stund til.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Ser ikke noe problem i at du forteller han hva du synes om det til kjæresten din, nei. Skal innrømme at jeg er lat på det selv, men om jeg hadde hatt en kjæreste som syntes det var ekkelt å være på badet mitt hadde jeg absolutt ønsket å vite om det, slik at jeg kunne gjort noe med det. :-) Men jeg tørr ikke hehe, det er hos familien til kjæresten, kjæresten bor ikke alene. Hadde kjæresten bodd alene hadde jeg hatt 0 problem med å si det. Men mora og faren gjør absolutt ingenting i huset. Og jeg er redd han skal bli fornærma eller noe. Jeg synst det er grusomt å måtte gå på do der eller dusje. Tykt belegg i dusjen med såperester og alt mulig dritt : /
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Det tok meg ca 1 uke før jeg begynte å vaske hjemme hos kjæresten min. Jeg har vaskemani:p men alle er forskjellig, noen vil ha det rent, andre lukker øynene en stund til. Det er det jeg og har. Jeg hadde ikke brydd meg om stuen eller gangen var støvet ned osv, bare badet og kjøkkene er RENT!
jie-jie Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Tror ikke han blir sur om du tørker over badet med fuktig klut og bytter håndkle en gang i blant. Samme med kjøkkenet.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Tror ikke han blir sur om du tørker over badet med fuktig klut og bytter håndkle en gang i blant. Samme med kjøkkenet. Men er redd mora blir sur for at jeg rydder/vasker i deres hus ååh, jeg skjønner ikke hva folk tenker med. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 Huff. Nei, det er kinkig. Sånn er det her også, bare at vi er gift nå og bor heldigvis for oss selv og vasker så ofte vi vil!! Men hos svigers syns jeg det er grusomt skittent. Har nesten aldri sett dem vaske eller støvsuge, og jeg har kjent dem i 7 år.. jeg dusjer ALDRI der for jeg blir kvalm av det. Du får bare glede deg til den dagen dere flytter sammen i deres eget hus!
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 Huff. Nei, det er kinkig. Sånn er det her også, bare at vi er gift nå og bor heldigvis for oss selv og vasker så ofte vi vil!! Men hos svigers syns jeg det er grusomt skittent. Har nesten aldri sett dem vaske eller støvsuge, og jeg har kjent dem i 7 år.. jeg dusjer ALDRI der for jeg blir kvalm av det. Du får bare glede deg til den dagen dere flytter sammen i deres eget hus! Uff, ja det er grusomt ekkelt!! Men sa du noe til dem?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #10 Skrevet 5. mars 2012 Kan det tenkes at kjæresten din faktisk ikke SER at det er så skittent? Samboeren min vokste også opp i et hus hvor moren ikke holdt det superrent (men ikke så ille som hos dine "svigers" da+at hun har alltid hatt hund, og da blir det jo ofte litt mer rot), jeg har vokst opp i et renere hjem, for å si det sånn. Når vi flyttet sammen så irriterte det meg jo noe veldig at han ikke vasket/ryddet, men etter vi snakket om det så kom det frem at han faktisk ikke SÅ at det var skittent/rotete, fordi det var det han var vant til. Nå ser han det jo, og er med på rydding/vasking, men i starten så... ja...
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2012 #11 Skrevet 5. mars 2012 Kan det tenkes at kjæresten din faktisk ikke SER at det er så skittent? Samboeren min vokste også opp i et hus hvor moren ikke holdt det superrent (men ikke så ille som hos dine "svigers" da+at hun har alltid hatt hund, og da blir det jo ofte litt mer rot), jeg har vokst opp i et renere hjem, for å si det sånn. Når vi flyttet sammen så irriterte det meg jo noe veldig at han ikke vasket/ryddet, men etter vi snakket om det så kom det frem at han faktisk ikke SÅ at det var skittent/rotete, fordi det var det han var vant til. Nå ser han det jo, og er med på rydding/vasking, men i starten så... ja... Nei jeg tror ikke han ser det. Han driter i alt som heter vasking og rydding:p Jeg må vaske og støvsuge rommet hans heele tiden. Får lyst å vaske og støvsuge hele huset til foreldrene hans og..
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #12 Skrevet 5. mars 2012 Fysj så ekkelt..Vask over badet og lat som ingenting. Moren er vel ikke helt god om hun blir sur for at du vasker.
Mooria Skrevet 5. mars 2012 #13 Skrevet 5. mars 2012 Æsj, så motbydelig! Jeg hadde faktisk nektet å bruke det badet, da ville jeg heller dratt hjem for å gå på do. Er det like skittent i resten av huset også? Badet er jo et av de rommene som er aller viktigst å holde rent. Jeg vasker badet mitt så ofte som mulig, gulvet et par ganger i uka, og doen vasker jeg selvsagt hver eneste dag. Håndle til å tørke hendene med bytter jeg også hver dag. det burde være en selvfølge i de fleste hjem!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #14 Skrevet 5. mars 2012 Det er aledeles ikke sikkert de legger merke til det. Vasket en inngrodd dusj hos en venninne før jeg dusja der. Tykke fett- og kalklag, misfargede fliser og rare, uidentifiserbare flekker. Jeg orker ikke stå inne i der for å bli ren. Lusket i noen skap og fant endel vaskemiddel og ofret en skrubbehanske fra egen toalettmappe. Det ble aldri kommentert med ord.... Jeg tror faktisk ikke hun så forskjell. Men svigermødre kan lett føle seg tråkka på tærne. Hjelp heller typen din å flytte hjemmefra! 2
skandale Skrevet 5. mars 2012 #15 Skrevet 5. mars 2012 Æsj, så motbydelig! Jeg hadde faktisk nektet å bruke det badet, da ville jeg heller dratt hjem for å gå på do. Er det like skittent i resten av huset også? Badet er jo et av de rommene som er aller viktigst å holde rent. Jeg vasker badet mitt så ofte som mulig, gulvet et par ganger i uka, og doen vasker jeg selvsagt hver eneste dag. Håndle til å tørke hendene med bytter jeg også hver dag. det burde være en selvfølge i de fleste hjem! 4
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2012 #16 Skrevet 5. mars 2012 Æsj, så motbydelig! Jeg hadde faktisk nektet å bruke det badet, da ville jeg heller dratt hjem for å gå på do. Er det like skittent i resten av huset også? Badet er jo et av de rommene som er aller viktigst å holde rent. Jeg vasker badet mitt så ofte som mulig, gulvet et par ganger i uka, og doen vasker jeg selvsagt hver eneste dag. Håndle til å tørke hendene med bytter jeg også hver dag. det burde være en selvfølge i de fleste hjem! Ja, det er like skittent i resten av huset og. Jeg prøvde en dag og vaske golve i gangen i 2 etasjen, og den ble svart... Ikke vasker de kjøkkengolvet om de søler ting. Ja jeg trodde oeg det skulle være en selvfølge. Grusomt ekkelt. Blir i skikkelig dårlig humør av å være der.
LittleJ Skrevet 5. mars 2012 #17 Skrevet 5. mars 2012 Æsj, så motbydelig! Jeg hadde faktisk nektet å bruke det badet, da ville jeg heller dratt hjem for å gå på do. Er det like skittent i resten av huset også? Badet er jo et av de rommene som er aller viktigst å holde rent. Jeg vasker badet mitt så ofte som mulig, gulvet et par ganger i uka, og doen vasker jeg selvsagt hver eneste dag. Håndle til å tørke hendene med bytter jeg også hver dag. det burde være en selvfølge i de fleste hjem! Seriøst??? Er dere veldig mange som bor hos dere eller? Vasker badet kanskje en gang i uka jeg også, men å vaske doen hver dag? Nå bor jeg alene da, søster'n bruker badet mitt til å dusje siden pappa bare har badekar oppe... Kan ikke si det er altfor skittent =P Men nå er jeg litt mann på området, jeg ser ikke at det er møkkete like fort som enkelte andre mennesker gjør =P
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #18 Skrevet 6. mars 2012 Æsj, så motbydelig! Jeg hadde faktisk nektet å bruke det badet, da ville jeg heller dratt hjem for å gå på do. Er det like skittent i resten av huset også? Badet er jo et av de rommene som er aller viktigst å holde rent. Jeg vasker badet mitt så ofte som mulig, gulvet et par ganger i uka, og doen vasker jeg selvsagt hver eneste dag. Håndle til å tørke hendene med bytter jeg også hver dag. det burde være en selvfølge i de fleste hjem! Det der er bare hysterisk, med mindre du bor med nok mennesker til å fylle en minibuss.. 6
Meridian Skrevet 6. mars 2012 #19 Skrevet 6. mars 2012 Æsj, så motbydelig! Jeg hadde faktisk nektet å bruke det badet, da ville jeg heller dratt hjem for å gå på do. Er det like skittent i resten av huset også? Badet er jo et av de rommene som er aller viktigst å holde rent. Jeg vasker badet mitt så ofte som mulig, gulvet et par ganger i uka, og doen vasker jeg selvsagt hver eneste dag. Håndle til å tørke hendene med bytter jeg også hver dag. det burde være en selvfølge i de fleste hjem! Tuller du? Sliter du med et eller annet innen vaskemani? :gjeiper: Det er normalt å vaske når man ser at det begynner å bli hybelkaniner og skittent. Men når man lar hybelkaninene og skitten seilie sin egen sjø, ja, da er det gått for langt. 1
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2012 #20 Skrevet 6. mars 2012 Tuller du? Sliter du med et eller annet innen vaskemani? :gjeiper: Det er normalt å vaske når man ser at det begynner å bli hybelkaniner og skittent. Men når man lar hybelkaninene og skitten seilie sin egen sjø, ja, da er det gått for langt. På badet OG kjøkkenet SKAL det være rent! Når dusjen og doen er sykt skitten, og hendene dine glir bare du holder på dusj veggen. Nei fy.. æsj.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå