Gå til innhold

Tilbakemelding på datingprofil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hvor dere som mener TS er for selvsikker får dette inntrykket. Det er snarere tvert imot etter min mening.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det var ikke lett det her nei. Hehe. Bare legge ut den første altså? Kanskje jeg gjør det. Eller bare dropper hele greia :) TS

Nei nei, må'kke droppe det, men denne tråden virket kanskje ikke så motiverende på deg. Kjør på med det du synes representerer deg best. Det er like mange damer som det er meninger uansett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke menn som blir sure og grinete når de taper i brettspill, ihvertfall. Bye bye, koselige kvelder med brettspill på hytta!

Tror jeg stjeler siste setninga i kommentaren din og legger den inn i profilteksten min.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg stjeler siste setninga i kommentaren din og legger den inn i profilteksten min.

TS

Da mister du nok mange hyggelig jenter. Ingen liker en som slenger brikkene veggimellom og smeller med dørene fordi de taper i spill.

Skrevet

Da mister du nok mange hyggelig jenter. Ingen liker en som slenger brikkene veggimellom og smeller med dørene fordi de taper i spill.

Tar du det virkelig det han skriver helt bokstavelig?

• Liker 1
Skrevet

Syns du virker sur og pirkete. Hvorfor skulle noen bli sammen med deg? Hva gjør deg til en god kjæreste? Det er dét vi vil lese om. Det er greit å vise (ikke skjule) sine dårlige sider, men her viser du jo ikke noe bra!

Vær morsom, alvorlig og empatisk - mye viktigere enn selvsikker.

denne er er altfor streng med deg, TS. Ikke hør på henne.

Legg ut versjon 2. Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

denne er er altfor streng med deg, TS. Ikke hør på henne.

Legg ut versjon 2. Lykke til!

ENIG :D :D

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

etter jeg leste det første avsnittet orka jeg ikke lese det andre engang... å jeg dater på nettet..hadde jeg sett en profil med den starten går jeg bare videre.men det er meg da;P

Gjest Anna.S
Skrevet

Nei nei, må'kke droppe det, men denne tråden virket kanskje ikke så motiverende på deg. Kjør på med det du synes representerer deg best. Det er like mange damer som det er meninger uansett.

Denne er jeg enig i..

Er du ute etter å få masse oppmerksomhet så må du høre på flertallet og skrive en profiltekst som tiltrekker flertallet.

Men er du ute etter å treffe den rette må du ha en profiltekt som tiltrekker den DU leter etter og som viser DEG slik du er.

Hva er vitsen med å ha en tekst som alle damer liker, hvis den ikke representerer den du er og din måte å være på?

Jeg har hatt profiltekster som gjorde mannfolka gale og jeg fikk haugevis med mailer, men hva betyr det når den jeg leter etter ikke skriver?

Nå har jeg en tekst som er litt mer konkretisert og den får jeg ikke så mye respons på, men de fleste som skriver er aktuelle.

• Liker 1
Skrevet

Vær morsom, alvorlig og empatisk - mye viktigere enn selvsikker.

Jeg har aldri sett en nettdating-profil hvor personen virker empatisk. Hvordan i all verden mener du at TS skal få fram det?

Empatisk er et ord som misbrukes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...