Auroressa Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #21 Skrevet 5. mars 2012 Embla kremen hjelper ikke særlig... Jeg hadde en dårlig erfaring med piercing i brystvorta.... Det gjorde utrlig vondt, og tror han brukte en nål som var litt mindre enn stanga.... Jeg ville ha den loddrett, og ikke vannrett så jeg kunne ikke ha ring - noe som også var mitt ønske. Hadde en i noen mnd, men den sluttet aldri å veske. Noe som var utrolig ekkelt, så jeg tok den likesågreit ut. Nå gruer jeg meg bare enda mer til Torsdag ! Takk
Auroressa Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #22 Skrevet 5. mars 2012 Haha, liker du ikke at TS "flørter" i sin egen tråd? Kanskje hun/han er sjalu Yme
Yme Skrevet 5. mars 2012 #23 Skrevet 5. mars 2012 Kanskje hun/han er sjalu Yme Men vi må være snille med hu, syns jeg! Send meg noe ekkelt på pm!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #24 Skrevet 6. mars 2012 Tenkte jeg skulle komme med et tips angående navlepiercingen, jeg, da jeg har fått satt der noen ganger selv. Hvis du allerede har arrvev fra et tidligere smykke, bør du gi beskjed til pierceren (vet ikke om de har mulighet til å se sånt?), så de kan ta høyde for det. Det gjorde ikke jeg, så smykket ble satt rett gjennom arrvev, med det resultat at det vokste ut på bare noen uker Forresten, til deg som har piercing i brystvortene: stemmer det at selve puppen blir litt mer hoven og større når man har smykke der? Jeg spør fordi jeg skulle ta piercing i begge brystvortene for noen år siden, og da sa pierceren at selve klumpen som blir stiv ved stimulans (ergh.. skjønner du hva jeg mener?) var for liten på det ene brystet. Og ettersom den som var stor nok var på den puppen som allerede er litt større enn det andre, droppet jeg det. Stemmer det, eller blir det ingen forskjell i størrelse før og etter? Tenker ikke flere bh-størrelser altså, men merkbart?
Auroressa Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #25 Skrevet 8. mars 2012 Da var det overstått, og nå er ene puppen piercet og i navelen Og jeg lever, puh
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå