Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelp!

Jeg har bestemt meg for og ta noen piercinger nå til Torsdag, skal ta i ene brystvorten og i navlen, er så redd at jeg er kvalm :sjenert:

Jeg har så langt overlevd en liten tattovering på ribbeina og en piercing i tungen. Men tror ikke det kan sammenlignes med en nål igjennom brystvorten !

Piercing i navelen hadde jeg for mange mange år siden, og husker ikke noe av det. Den røyk pågrunn av at den ble dårlig satt, og nå vil jeg ha ny :-)

Noen som har noen erfaringer og komme med?

Hun som skal ta piercingene på meg sa at jeg kunne bruke EMBLA krem? Ta det på nippelen / navel området 1/2 time før jeg skal ditt :)

Noen med erfaring på det?

Takk for svar, er så nervøs haha :fnise:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De bedøvelseskremene er ikke kjempegode, men det funker litt. Det vil i det minste gi en slags placebo-effekt. Anbefaler deg å bruke det hvis du er så nervøs :)

Men du har jo tatt piercing før, og da vet du hvor fort det er over. For min egen del så hjalp det å puste dypt, for all del ikke se på når det blir tatt. Jeg merket ikke selve stikket, merket først at noe skjedde når piercingen ble satt i.

Sørg for å ha en sjokolade eller noe annet med sukker klar etterpå ;) Det hjelper veldig om du blir svimmel/ tror du skal svime av.

Skrevet

Da jeg pierca brystvortene gjorde noe inni helvetes vondt i rundt 1 sekund, så var det hele over.

Skrevet

Jeg har et par pierceinger, og det er egentlig ingen av dem som har gjort merkbart vondt... Det stikker jo, og man kjenner det, men det er på ingen måter en smerte som skaper inntrykk, og det er fort over.

Jeg har vurdert å ta noen i kragebeinet også, men da blir det vel til at de må inn med skalpell og litt sånne ting, så det regner jeg med at kommer til å gjøre vondt, siden de ikke har lov til å sette skikkelig bedøvelse.

Tviler på at dette er noe du trenger å bekymre deg for uansett, så det er bare å slappe av... Begge hullene du skal ta, er jo veldig stilige, så det er jo verdt det.

Det kommer til å gå veldig greit, tror jeg :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er nok ganske forskjellig fra person til person. Jeg syntes ikke det var veldig vondt, bare litt etterpå.

Men når jeg skulle reise meg så gikk jeg rett i bakken og alt ble sort (derfor jeg anbefalte sjokolade over her), så kroppen min reagerte nok litt alikevel.

Men ikke bekymre deg, det er egentlig det beste rådet. Min egen var ikke planlagt, og ble tatt på drop in time, så jeg slapp heldigvis å grue meg.

For det er nesten det verste, å gå å vente på smerten, hehe.

Skrevet

Jeg har et par pierceinger, og det er egentlig ingen av dem som har gjort merkbart vondt... Det stikker jo, og man kjenner det, men det er på ingen måter en smerte som skaper inntrykk, og det er fort over.

Jeg har vurdert å ta noen i kragebeinet også, men da blir det vel til at de må inn med skalpell og litt sånne ting, så det regner jeg med at kommer til å gjøre vondt, siden de ikke har lov til å sette skikkelig bedøvelse.

Tviler på at dette er noe du trenger å bekymre deg for uansett, så det er bare å slappe av... Begge hullene du skal ta, er jo veldig stilige, så det er jo verdt det.

Det kommer til å gå veldig greit, tror jeg :klemmer:

Nå er jeg nysgjerrig på hvordan piercinger du har Yme ;)

Men kragebeinet ? Au? Heh..

Jeg vet jeg overlever , er bare utrolig redd, liker ikke blodprøver en gang ! Men syntes det er pent med kroppssmykker, så gleder meg litt og:)

Skrevet

Ja, det er nok ganske forskjellig fra person til person. Jeg syntes ikke det var veldig vondt, bare litt etterpå.

Men når jeg skulle reise meg så gikk jeg rett i bakken og alt ble sort (derfor jeg anbefalte sjokolade over her), så kroppen min reagerte nok litt alikevel.

Men ikke bekymre deg, det er egentlig det beste rådet. Min egen var ikke planlagt, og ble tatt på drop in time, så jeg slapp heldigvis å grue meg.

For det er nesten det verste, å gå å vente på smerten, hehe.

Skal huske og ha en sjokolade på meg ! :)

Skrevet

Nipplepiercing er jo bare godt ^^ (men hvorfor bare den ene? Jeg hadde bare i den ene i et halvt år, og fikk nesten fnatt av asymmetrien!)

Navlen er og en av de minst vonde jeg har tatt (brusken i øret var vondere synes jeg), eller det gjalt iallfall til 5 ganga jeg stakk den opp igjen, de har en tendens til å gro ut av huden min og danne HARDT arrvev! ;O

Hadde ikke brydd meg med å smøre på bedøvelse. :) Pain is temporary desverre ;(

Skrevet

Nå er jeg nysgjerrig på hvordan piercinger du har Yme ;)

Men kragebeinet ? Au? Heh..

Jeg vet jeg overlever , er bare utrolig redd, liker ikke blodprøver en gang ! Men syntes det er pent med kroppssmykker, så gleder meg litt og:)

Hehehe, jeg har piercinger litt her og litt der :gjeiper:

Jeg har sett folk som har ringer rundt kragebeinet, og det ser ganske kult ut, men det er også veldig farlig, siden man kan få hull inn i rommet i kroppen, som det da kan lekke betennelse ned i, så dør man... Tenker at det er litt lurer å bare slenge inn en stang under huden da, så det skaper samme effekt, uten at man dør :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, nå fikk jeg lyst til å lage en piercinginspirasjons-tråd. hvor man kan legge ut bilder av andres piercinger eller sin egen osv. Noen som vet om det finnes en sånn fra før? Søkefunksjonen min funker ikke :/

Og under hvilket underforum burde den legges? Her eller under kosmetikk osv?

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri testa noen kremer eller noe, har bare gått rett inn og tatt alle. Har en i brystvorta, og jeg syns ikke det gjorde så vondt. Hadde ei venninne som gjorde det før meg, og hun syns det var dritvondt. Men jeg hadde forberdt meg på at jeg kom til å daue, og det gjorde jeg ikke. Jeg syns det var vondere å utvide øret mitt fra 6 til 8 mm enn å ta piercing i puppen. Men det er jo individuelt.

Skrevet

Den kremen trekker ikke dypt nok inn til at det er noe vits i å kjøpe den. Det tar maks to sekunder per piercing, så er det over. Det tåler du!

Skrevet

Hehehe, jeg har piercinger litt her og litt der :gjeiper:

Jeg har sett folk som har ringer rundt kragebeinet, og det ser ganske kult ut, men det er også veldig farlig, siden man kan få hull inn i rommet i kroppen, som det da kan lekke betennelse ned i, så dør man... Tenker at det er litt lurer å bare slenge inn en stang under huden da, så det skaper samme effekt, uten at man dør :gjeiper:

Litt her og der.. Nå tenker jeg koffert :fnise:

Ja, bør kanskje unngå å dø ja ;)

Skrevet

Det er koffert hehehe

Skrevet

Det er koffert hehehe

grrrrrrrrr :fnise:

Skrevet

Ta flørten på PM a

• Liker 1
Skrevet

Ta flørten på PM a

Hvilken flørt? :popcorn:

Skrevet

Ta flørten på PM a

Haha, liker du ikke at TS "flørter" i sin egen tråd?

Skrevet

Brystvorte kan jeg ikke uttale meg om, men navlen er svært individuell, da det kommer helt an på hvor mye hud du har og hvorvidt du har en hudflapp over navlen.

Venninna mi har hudflapp og hennes gjorde ikke vondt i det hele tatt, jeg har ikke hudflapp så min måtte gjennom litt vev i tillegg, og det gjorde litt vondere enn forventet.

Men helix er vondere, så på en skala fra en til ti, så ligger navlen på fem-seks for min del.

Skrevet

Embla kremen hjelper ikke særlig...

Jeg hadde en dårlig erfaring med piercing i brystvorta....

Det gjorde utrlig vondt, og tror han brukte en nål som var litt mindre enn stanga.... Jeg ville ha den loddrett, og ikke vannrett så jeg kunne ikke ha ring - noe som også var mitt ønske.

Hadde en i noen mnd, men den sluttet aldri å veske. Noe som var utrolig ekkelt, så jeg tok den likesågreit ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...