Gå til innhold

Kroppen til Olivia Palermo

Fremhevede innlegg

Gjest Bandit
Skrevet (endret)

-----------------

Ok. Jeg har vært sammen med ei jente med pupper omtrent som henne, og jeg følte meg ikke pedofil eller homofil av den grunn. Hun hadde derimot ganske store komplekser de første gangene jeg så dem, ettersom hun hadde hørt lignende kommentarer du kommer med her tidligere.

Men smaken er tydeligvis som baken.

Endret av Bandit
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Ok. Jeg har vært sammen med ei jente med pupper omtrent som henne, og jeg følte meg ikke pedofil eller homofil av den grunn. Hun hadde derimot ganske store komplekser de første gangene jeg så dem, ettersom hun hadde hørt lignende kommentarer du kommer med her tidligere.

Delt i to. :jepp:

(redigerer vekk innleggene mine siden de kan virke støtende så da håper jeg du kan redigere vekk det du har quota. :)

Gjest Bandit
Skrevet

Delt i to. :jepp:

(redigerer vekk innleggene mine siden de kan virke støtende så da håper jeg du kan redigere vekk det du har quota. :)

Den er grei...

Gjest Raindrops
Skrevet

Pedofili og homofili? Herregud.

• Liker 1
Skrevet (endret)

:) Jeg liker sånne som deg.

Denne tråden er egentlig fæl (inkl min egen kommentar i stad om at hun er for rett i kroppen til at jeg synes det er fint). Sånne her diskusjoner skaper bare komplekser for de/vi som ikke ser ut som det som er perfekt.

Noen får det til å høres ut som at hvis man ikke har den rette kroppsfasongen, så har man ikke livets rett.

Endret av Lilu
AnonymBruker
Skrevet

For tynn!

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Tja, hadde pikken vært like mye out there som pupper, så kanskje. Kanskje dere kunne hatt penis som snabel, det hadde vært noe det. Slikking OG pøking samtidig!

Multitasking. Bokstavelig talt. :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Olivia Palermo er fin, hun, men dere må huske på at alle kan ikke være henne.

Noen er som Cameron Diaz,

noen er som Kelly Rowland,

noen er som Maria Menounos

noen er som Sofia Vergara

noen er som Gwyneth Paltrow

noen er som Malin Akerman

noen er som Padma Lakshmi

Olivia Palermo ser veldig flat ut i forhold, men smaken er som baken :gjeiper:

Alle damene er flotte på hver sin måte, og jeg kunne sikkert tatt med flere eksempler. Husk å finne en DU kan sammenligne deg med!

Jeg sammenligner meg med Beyoncee og J-Lo, fordi jeg har smal midje og rompe og hofter. Har pæreform/timeglassform - en kombinasjon av disse.

Noen er elpeform, slik som Cameron Diaz. Andre er spagetthiform slik som Olivia Palermo.

Skrevet
Jeg synes ikke hun har så fin kropp. Hun er litt for tynn, hun ser ikke frisk ut. Også har hun jo absolutt ikke bryster. Små pupper er fint, ingen pupper ser bare rart ut.

Er som å si at det ser rart ut med noe folk ikke kan gjøre noe med.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har faktisk så og si lik kropp som henne! :) Tror vi har omtrent samme høyde og faktisk(men hun har nok hakket penere lår). Så det er litt gøy å lese kommentarene deres, siden de da så og si omhandler min kropp og : pp

Som dere ser så er jo også brukernavnet mitt OliviaP, og jeg har henne som bilde : p Digger henne! Jeg har i mange år hatt komplekser for mine ikke-eksisterende pupper(er snart 21 år nå, så de kommer nok ikke til å bli så mye større heller, de både begynte og sluttet å vokse da jeg var ca. 12 år), men da jeg oppdaget Olivia Palermo (i forbindelse med at jeg er ganske interessert i klær og mote), så følte jeg mye, mye bedre faktisk. For jeg syns hun ser helt kjempebra ut, selv om hun har AAAAA-cup :fnise: . Også elsker jeg stilen hennes selvfølgelig! :) Ja, hun er tynn, men syns ikke hun ser anorektisk ut på noen måte. Hun er nok naturlig tynn som meg, med vanskeligheter med å legge på seg(spesielt i brystpartiet :fnise: ). Jeg har aldri sultet meg, men riktignok trent ganske mye(særlig fra 16-års alder), spist sunn mat og nok mat mener jeg selv, men kan også skeie ut med både godteri, alkohol og ikke fullt så bra mat innimellom. Så selv om jeg er tynn, er jeg sunn og lever som de fleste andre i Norge både kostholds- og treningsmessig. Men jeg kan forstå at mange menn ikke synes en sånn kropp er spesielt tiltrekkende. Forhåpentligvis er det noen som syns det allikevel :)

Skrevet

I denne divisjonen tillater jeg meg å si at damen er fin, men har alt for tynne lår til å være spesielt sexy, midje er også for lite markert. Haugevis med next door damer som har finere kropp enn dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...