Gå til innhold

Kroppen til Olivia Palermo

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Hvem i helvete er Olivia Palermo???

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns hun har fin kropp.

• Liker 1
Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Jeg visste ikke hvem dama var, men nå er jeg ganske gammel... Synes hun så ut som en litt tynn gutt. Pen i ansiktet.

Endret av Sobril
AnonymBruker
Skrevet

Hvem i helvete er Olivia Palermo???

En av verdens vakreste kvinner.

• Liker 2
Skrevet

Synes hun har en fin kropp, selv om jeg personlig foretrekker litt mer kjøtt på beina for at den skal være skikkelig "deilig" :fnise: Smaken er heldigvis som baken.

Hun er muligens litt vel tynn, men ser fortsatt rimelig sunn ut :)

Gjest Sobril
Skrevet

Syns hun ser ut som ei flott dame, og hun er nok penere enn 95 % av alle andre kvinner på hennes alder. Men som mangemillionær har hun jo råd til å koste på seg det meste av skjønnhetsbehandlinger og luksus, for ikke å snakke om at kropp og mote er hennes største interesser ;)

"på hennes alder"?? Googlet litt her. Hun er født i 86.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes hun har en pen kropp :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hun har et veldig pent ansikt, men kroppen utpekte seg verken negativt eller positivt for meg.

Gjest Katten.
Skrevet

For all del.

Skulle likt og sett litt fler kilo på kroppen, men jeg klager overhodet ikke.

Skrevet

Litt for skranglete for min smak.

Skrevet

Skulle gjerne hatt kroppen hennes, men med mine egne pupper for der var det rimelig flatt gitt:p

Skrevet

Jeg syns ikke hun så tynn eller skranglete ut, hadde hun hatt større pupper ville hun sett frodigere ut.

Helt OK kropp syns jeg :)

Skrevet

Hun hadde for lite markert midje til at jeg synes hun hadde en fin kropp. Men helt okei kropp.

Skrevet

Synes hun burde ete litt mer.

Hehe, ja. Hun er jo vakker, men akk så tynn. Jeg syns Marily Monroe-jenter er fine, altså slank, men med naturlig rundhet.

AnonymBruker
Skrevet

Naturlig rund ja. Ingenting som heter naturlig tynn tydeligvis.

AnonymBruker
Skrevet

Ansiktet hennes er beyond perfekt. Latterlig pent ansikt. Kroppen derimot var litt anoretisk syntes jeg. Trekker ned.

Skrevet (endret)

Ansiktet hennes er beyond perfekt. Latterlig pent ansikt. Kroppen derimot var litt anoretisk syntes jeg. Trekker ned.

Hun ser da ikke anorektisk ut? Tynn ja. Men ikke anorektisk. Hun ser jo ikek uthult og beinete ut.

Endret av eplebit
  • Liker 1
Skrevet

Naturlig rund ja. Ingenting som heter naturlig tynn tydeligvis.

Følte du deg truffet?

Jeg har da ikke sagt noe om at det ikke går an å være naturlig tynn, selvsagt går det an. Jeg syns ikke det er det peneste, men det er nå min mening. Med naturlig rund mener jeg fødehofter, pupper etc. Egentlig burde det ikke være behov for å forklare dette.

Skrevet

Jeg forstår ikke at denne kroppen ser anorektisk ut jeg...

spl237511_005.jpg

Bare fordi ribbbena hennes er litt synlige? Og kragebena?

Det er jo ikke unormalt lite fett på den kroppen?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...