Gjest Trulselinemor Skrevet 12. januar 2004 #1 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg synes vi skal ha en tråd hvor vi kan si noe positivt om hverandre her inne. Gi de litt skryt, ekstra oppmerksomhet, gjøre noen glade. Det er viktig å ta vare på hverandre, for en vet aldri når det kan være for sent. Tror alle hadde fått et ekstra smil om munnen hvis de så det stod noe om seg selv. Jeg har mange jeg ville ha sagt noe positivt om. Men jeg begynner med: SKARV. Hun har vært et fantastisk menneske, gir meg mye oppmerksomhet og vet hvordan hun skal gjøre andre glade. Stå på Skarv. Noen som vil fortsette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 12. januar 2004 #2 Del Skrevet 12. januar 2004 Det er mange som fortjener ros her inne, Suzy og Poirot får fra meg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. januar 2004 #3 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg vil gi ros til Gry og Hege og alle moderatorene jeg... Er bare SÅ glad for at dere driver dette forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2004 #4 Del Skrevet 12. januar 2004 Dette var en fin tråd; Det er mange jeg vil gi ros til men jeg begynner med disse: Gry Hege Tusenfryd ( andre moderatorer) Og disse for de enten svarer på innlegene mine eller får meg til å le Suzy Glamourgirl Poirot Sandman Barbie Aline Og sikkert mange flere........ :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 12. januar 2004 #5 Del Skrevet 12. januar 2004 Ojsann! Takker så mye! Om jeg skulle nevne alle som fortjener ros her inne måtte jeg sette meg ned og skrive omtrent 4000 brukernavn. Dere er flotte alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 12. januar 2004 #6 Del Skrevet 12. januar 2004 Mie og Lea får fra meg...og mange flere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 12. januar 2004 #7 Del Skrevet 12. januar 2004 Er det lov en gang til? Jeg tar meg lov: Ros til -K- for et flott og reflektert innlegg på "Samliv" - og til Hege fordi du reagerer så kjapt på henvendelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2004 #8 Del Skrevet 12. januar 2004 Er det lov en gang til? Jeg tar meg lov: Ros til -K- for et flott og reflektert innlegg på "Samliv" - og til Hege fordi du reagerer så kjapt på henvendelser! Masse ros til begge to :D Og til Brunhilda som er et menneske som står for meningene sine, det synes jeg er flott :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 12. januar 2004 #9 Del Skrevet 12. januar 2004 Er mange jeg har lyst til å gi litt ekstra oppmerksomhet, jeg. Poirot, som alltid har masse interessant å komme med. Imari, som er så innmari koselig. Tex, som er den største bridezillaen av oss alle og full av sjølironi om det. Og Suzy, Green Sky og Glamourgirl får meg både til å le og til å tenke. Takker dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 12. januar 2004 #10 Del Skrevet 12. januar 2004 og til Hege fordi du reagerer så kjapt på henvendelser! Så sant jeg er online forsøker jeg å svare så raskt som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. januar 2004 #11 Del Skrevet 12. januar 2004 Og Suzy, Green Sky og Glamourgirl får meg både til å le og til å tenke. Takker dere alle sammen! Det var jammen hyggelig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. januar 2004 #12 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg vil gi skryt til Felicia og væren ++ Skarv og Merete fordi de er slike dyktige og saklige debattører. Alltid artig og bryne meg på dem Ris til alle disse som registrerer seg med håpløse nick og som lager bare køddetråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå