Bollocks Skrevet 2. april 2012 #41 Skrevet 2. april 2012 Et eksempel på et vellykket forhold: Det er 17 år mellom mine foreldre, og moren min var 19 da de ble sammen, altså faren min var da hele 36 år - nå har de vært sammen i over 28 år og er fortsatt så stormende forelskede at de stadig vekk leier hender og nusser og kniser som to unger. Det kan altså funke som bare filler'n, det! Men man må så klart ta i betraktning at man er på helt ulike stadier i livet, og at det ofte kan skjære seg med tanke på at man har ulike omgangskretser, er på ulikt stadie i livet, ulike prioriteter, osv. Personlig mener jeg at alderen er uvesentlig, det er selve personen og hva dere vil med forholdet som avgjør utfallet. Lykke til! 1
Steinar40 Skrevet 2. april 2012 #42 Skrevet 2. april 2012 Jeg er enig med deg der Her er type 16 år og 26 år veldig vanlig, altså +/- 10 år der jenta er rundt 16. JEG synes det er litt drøyt, men det er jo ikke ulovlig. Ja, jeg syns også at det er for drøyt. Og det skal mye til at det kommer til å kunne fungere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå