Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Survival
Skrevet

Man ser jo i dagens samfunn at yngre jenter + eldre menn møtes og klaffer godt sammen stadig vekk.

Som 18-19 år gammel jente som faller for en mann i slutten av 20-årene, bør man vurdere hvorvidt "forelskelsen" eller "spenningen" er reell eller om den er forårsaket av andre ting. I mange tilfeller der yngre jenter faller for eldre menn, er det fordi spenningen blir større og dermed blir fristelsen større fordi forholdet er "forbudt" eller "tabu". Også har vi det med autoritet. Det er ikke uvanlig at yngre jenter forelsker seg i autoritetsfigurer. Særlig hvis jenta har hatt et turbulent forhold til sin far tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man ser jo i dagens samfunn at yngre jenter + eldre menn møtes og klaffer godt sammen stadig vekk.

Som 18-19 år gammel jente som faller for en mann i slutten av 20-årene, bør man vurdere hvorvidt "forelskelsen" eller "spenningen" er reell eller om den er forårsaket av andre ting. I mange tilfeller der yngre jenter faller for eldre menn, er det fordi spenningen blir større og dermed blir fristelsen større fordi forholdet er "forbudt" eller "tabu". Også har vi det med autoritet. Det er ikke uvanlig at yngre jenter forelsker seg i autoritetsfigurer. Særlig hvis jenta har hatt et turbulent forhold til sin far tidligere.

Det er ikke uvanlig at eldre jenter forelsker seg i autoritetsfigurer heller! Makt er et kraftig afrodisiac for ganske mange kvinner :lur:

Farskompeleksteoriene tror jeg du skal la ligge.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, svaret er rett og slett at dersom en mann i nærmere 30 åra er med ei 18 årig jente.... så er det garantert for spenningens skyld / mannen er ustabil (sosialiserings problemer f.eks.)

Som 16 åring datet jeg først en på 20. Resultat: kun for spenningens skyld, fra begges side.

Senere som 16 åring, datet jeg en på 26. Resultat: mannen var gal! "forholdet" varte i ca 2 år, og jeg ble jo litt forelska i han så klart. Men igjen, mannen hadde en skrue løs.

Vel.. jeg skal ta det litt kjapt jeg: fra jeg var 16-19 datet jeg 5 mannfolk i begynnelsen, midten og slutten av 20åra. Resultatet er enkelt og greit: halvparten var psykotiske, resten var for spenningens skyld. Nå som jeg selv er i sjueåra har jeg ikke datet en spesiell over lengre tid, og det føles GODT;-)

MEN det finnes jo så klart mange yngre jenter som lever lykkelig med sin eldre gubbe:-)

... jeg derimot skal leve livet litt og nyte begynnelsen av 20åra.... og heller finne meg en jævla gubbe når jeg nærmer meg tredve.

• Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet

Nei, svaret er rett og slett at dersom en mann i nærmere 30 åra er med ei 18 årig jente.... så er det garantert for spenningens skyld / mannen er ustabil (sosialiserings problemer f.eks.)

LOL! Og en dame på 35 som finner seg en gutt på 18 er "spenstig" og "ungdomslig", ikke sant?

AnonymBruker
Skrevet

AB 23 for en taper du er velger bare idiotmenn jo! og så skylder du på mennene...

AnonymBruker
Skrevet

LOL! Og en dame på 35 som finner seg en gutt på 18 er "spenstig" og "ungdomslig", ikke sant?

Det er sånn det er ja. Mannehat kalles det.

AnonymBruker
Skrevet

jeg elsker unge jenter! de er så enkle.

• Liker 1
Skrevet

jeg elsker unge jenter! de er så enkle.

Du mener naive. Ung og dum. Helt normalt og naturlig.

Problemet er alle de som bare er ute etter å utnytte andre folk.

Burde vært skutt med en sløv øks!

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Jeg har ofte lurt litt på hva voksne menn ser i så unge jenter (typ 15-18 år). Ofte tenker jeg at de tar "det de får" fordi de ikke klarer å få seg en dame på sin egen alder.

Skrevet

Jeg har ofte lurt litt på hva voksne menn ser i så unge jenter (typ 15-18 år). Ofte tenker jeg at de tar "det de får" fordi de ikke klarer å få seg en dame på sin egen alder.

Dette er vel ikke vanlig?

Men jeg vil tro at du har rett hvis man tenker på mannfolk som er maks 10 år eldre. Altså 25 - 28 år.

Når enda eldre mannfolk viser interesse for såpass unge jenter så er nok agendaen en helt annen.

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Dette er vel ikke vanlig?

Men jeg vil tro at du har rett hvis man tenker på mannfolk som er maks 10 år eldre. Altså 25 - 28 år.

Når enda eldre mannfolk viser interesse for såpass unge jenter så er nok agendaen en helt annen.

Jeg tenker eldre menn som i 18+, og dette er veldig vanlig f.eks. i bygda jeg kommer fra.

Skrevet

en mann som er over 30 som har interesse av å være sammen med en som er 18...... skurrer litt for min del ass

Skrevet

Jeg tenker eldre menn som i 18+, og dette er veldig vanlig f.eks. i bygda jeg kommer fra.

Nå syns jeg forsåvidt at 15 år er for tidlig å ha fast kjæreste, men f.eks syns jeg jo ikke at ei jente på 16 og en gutt 19 er noen avskrekkende stor aldersforskjell i seg. Forutsatt at de ikke tenker å flytte i sammen. Det syns jeg er altfor tidlig.

Men hva er en vanlig aldersforskjell der du kommer ifra da?

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var 17 hadde jeg et forhold (strictly physical) til en mann på 33. Beste sexen jeg har hatt i hele mitt liv.. men at vi skulle bli noe mere enn elskere var helt uaktuelt, mye pga alder. Han var en business-mann med 2 barn, og jeg gikk vgs liksom........ sier seg selv at vi var på forskjellige stadier. Men om det funket seksuelt......... oh yes.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var 17 hadde jeg et forhold (strictly physical) til en mann på 33. Beste sexen jeg har hatt i hele mitt liv.. men at vi skulle bli noe mere enn elskere var helt uaktuelt, mye pga alder. Han var en business-mann med 2 barn, og jeg gikk vgs liksom........ sier seg selv at vi var på forskjellige stadier. Men om det funket seksuelt......... oh yes.

Hvordan har det påvirket livet ditt egentlig? Var det hemmelig eller kom det noen gang frem at dere hadde et seksuelt forhold? Hva skjedde i ettertid?

Fortell, fortell.. befinner meg sånn nesten i samme situasjon!!

Skrevet

Hvordan har det påvirket livet ditt egentlig? Var det hemmelig eller kom det noen gang frem at dere hadde et seksuelt forhold? Hva skjedde i ettertid?

Er du også "i sammen" med en utro jævel altså?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han er singel..

AnonymBruker
Skrevet

For å si det sånn, det har aldri gitt meg noen som helst negative konsekvenser. Han lærte meg mye om nytelse, og om å stole på seg selv og "å gi seg hen" om du vil. Han ga meg selvtillit.

Det er hemmelig og har alltid vært det. Han er ikke noen jeg omgåes i dag (8 år senere), men vi har kontakt på e-post et par ganger i året. Føler han oppriktig bryr seg om meg og vil mitt beste. For et par år siden tok han kontakt, vi var ute å spiste et par ganger.. ble aldri noe mere. Så møtte jeg en annen og har vært med han siden. Han er glad på mine vegner.Men han betyr utrolig mye for meg, er glad for at han var min første. Og herregud så deilig han var!! Som sagt beste sexen noensinne.

AnonymBruker
Skrevet

EEhhhmm... han var skilt og hadde vært singel i maange år. Jeg har da litt moral iallefall.

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Nå syns jeg forsåvidt at 15 år er for tidlig å ha fast kjæreste, men f.eks syns jeg jo ikke at ei jente på 16 og en gutt 19 er noen avskrekkende stor aldersforskjell i seg. Forutsatt at de ikke tenker å flytte i sammen. Det syns jeg er altfor tidlig.

Men hva er en vanlig aldersforskjell der du kommer ifra da?

Jeg er enig med deg der :) Her er type 16 år og 26 år veldig vanlig, altså +/- 10 år der jenta er rundt 16. JEG synes det er litt drøyt, men det er jo ikke ulovlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...