Gå til innhold

Samler du på noe?


Ugla

Anbefalte innlegg

Er det noen her som samler på noe spesiellt, noe du alltid er "på utkikk etter"?

Jeg samler igrunnen på "alt mulig", men det siste året har jeg begynt å samle på eggeglass.

Har også en kjærlighet til gamle mugger og kanner, med det kan bli litt dyrt, og tar en del plass.

Men så fann jeg ut at det er masse fine eggeglass, de tar ikke så mye plass, og det blir en rimeligere hobby. Loppemarkeder og bruktforretninger... åhh... så spennende! Men kjøper også "ett og annet" nytt.

Er spent på å høre hva andre samler på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brunhilde

Jeg orker ikke samle, det tar så mye plass... Har samlet på katter (ikke levende :wink: )

Jo, jeg samler jo på bøker, men det gjør nok mange uten å egentlig tenke seg om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samler vel kanskje på bøker jeg og? Har i alle fall massevis med bøker, og med videofilmer... Akkurat videofilmsamlingen har ikke økt stort de siste årene, men bokhyllene sprenger snart!

Så har jeg endel sjiraffer, og en del Coca-Cola ting. Ellers samler jeg ikke på noe som jeg vet om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg samler på postkort. Overtok Mammas gamle samling med postkort helt fra 50-/60-tallet, og jeg hamstrer overalt hvor jeg er og ber alle jeg kjenner som skal på ferie om å sende/ta med i allefall ett. Ellers samler jeg på det meste som har med katter å gjøre (skjønt vi har nøyd oss med å ha én katt selv); bøker, postkort/bilder, figurer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samler på bøker' date=' jeg! [/quote']

Ja, det glemte jeg faktisk! Har store plassproblemer når det gjelder bøkene nå. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...