Gjest Levitate Skrevet 6. mars 2012 #21 Skrevet 6. mars 2012 Jeg spydde i badekaret til en kompis mens jeg var dritings. Og det var ikke lite heller.... 1
Gjest Badabing Skrevet 6. mars 2012 #22 Skrevet 6. mars 2012 Tenåring på fylla.. Klarte å rive ned hele vasken hos en jeg var forelsket i. Fikk ingen rørleggerregning fra foreldrene, men det ble ikke oss to heller for å si det sånn.. 4
fridr Skrevet 6. mars 2012 #23 Skrevet 6. mars 2012 Uff, jeg tror nok jeg har fortrengt det meste... Er ufattelig klumsete! Har knust og ødelagt en del ting. Men gjør det samme hos meg selv :gjeiper:
Gjest Elyssa Skrevet 6. mars 2012 #24 Skrevet 6. mars 2012 Hehe, jeg var så nervøs på første besøk hos min svoger og svigerinne. Og jeg blir veeeeldig nervøs, får jeg dårlig mage. Da jeg hadde vært på do i nærmere 20 min, kommer kjæresten min og banker på døren for å høre om jeg er ok. Det var jeg ikke, jeg satt og gråt fordi jeg ikke klarte å dra ned på do. Og der hadde det kommet fra begge ender, for å si det sånn. Jeg var temmelig fortvilet. Det endte med at kjæresten min (som jeg ikke hadde vært sammen med lenge) måtte komme inn og hjelpe meg... Flaut...
avenue Skrevet 6. mars 2012 #25 Skrevet 6. mars 2012 Så det er ikke bare jeg som har tetta en gammel do med "dårlig" dopapir. Det er i alle fall 10 år siden, men jeg rødmer fortsatt når jeg tenker på det. Jeg skjønner at folk synes det er vanskelig å si i fra om ting man har gjort eller ødelagt, men hvis man bare sier i fra og tar ansvar med en gang så blir situasjonen så mye bedre for begge parter. Den skadelidende vil som regel si at det går bra, og slipper en kjip overraskelse senere, og kan fikse med en gang. Blir irritert når jeg har gjester som søler som bare dekker over flekken. Når jeg finner den dagen derpå, er det ofte for sent. Og den som var uheldig slipper en gnagende samvittighet.. 1
Romilo Skrevet 6. mars 2012 #26 Skrevet 6. mars 2012 Jeg hadde kasta deg ut. Det er ikke mulig å ha latterkrampe i tre timer. FJORTIZFAKTER heter det. Huff! Jeg var 11... 3
fridr Skrevet 7. mars 2012 #27 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har vært MYE på do hos folk... Lenge... Ganske flaut når folk begynner å spørre og grave "Går det braaaa?" NEI DET GÅR IKKE BRA! Jeg lånte en gang scooteren til min venninne. Gassen hang seg opp og jeg kjørte rett i et veiskilt. Knuste hele fronten og ødela hjelmen. Fy faaaan, det var kjipt! Var bare 16 og måtte ut med en masse penger jeg ikke hadde Jeg ødela en gang et sånt sjeldent og dyrt samlefat hos foreldrene til en kompis... Blir fort litt ivrig i kroppspråket, og deisa armen i veggen. Dritflaut, men de sa det gikk bra... Har knust en del kopper/glass også, men det er jo ikke det verste...
yes2yes Skrevet 7. mars 2012 #28 Skrevet 7. mars 2012 (endret) Åpnet en dør med rekordfart og med all min kraft hjemme hos vennina mi. Det hører med historien at moren hennes tilfeldigvis sto bak døra, og at hennes tær hater meg den dag idag. Endret 7. mars 2012 av yes2yes 1
Micolina Skrevet 8. mars 2012 #29 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har ikke gjort mye dumt, men sagt mye dumt. Jeg hadde blått hår i en periode, og siden blått hår ikke er en naturlig hårfarge, og må brukes spesiell hårfarge, så farger den av. Satt i en dyr hvit sofa til noen strenge foreldre av en kompis, og selvfølgelig smitta blåfargen av -.- slapp heldigvis unna med en "advarsel". Jeg satt og pratet med en dame og hennes mor som var over 80år. Da de fortalte meg alderen hennes, sa jeg "åhja, begge oldeforeldrene mine døde i fjor og de var litt over 80år". 1
Drømmespill Skrevet 8. mars 2012 #30 Skrevet 8. mars 2012 Jeg var på besøk hos tanten til kjæresten (nå eks) for første gang. Jeg hadde aldri spilt Wii før, så det ble jeg selvfølgelig utfordret til. Og spillet som ble valgt: BOWLING. Jeg blir alltid så gira når jeg spiller, så jeg endte ned med å rive ned en stooor lysestake av glass, som knuste i tusen biter 1
Alvina Skrevet 8. mars 2012 #31 Skrevet 8. mars 2012 Det er slutt og jeg var ikke grunnen, men sover alltid hos en kamerat når jeg har ekte prolemer, ikke for sjalusi, men fordi veien er lang på natta. Det er jo dumt, men menn er ofte dypt dumme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå