Gjest SummerJudith Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Jeg kom på en ting.. det har skjedd men heldigvis ikke så ofte at jeg klart å gjøre veldig dumme ting hos andre xD en gang klarte jeg å tette doen, og viste ikke hva jeg skulle gjøre eller andre ganger har jeg knust eller ødelagt noe men ikke turt si ifra så har bare lagt tingen pent tilbake og lata som ingenting .. har noe sånt skjedd dere? og hva gjorde dere?
Gjest Bobler Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Klarte å miste balansen og knuse en vase til en verdi av 30.000kr. Klarte også å knuse et akvarium og et glassbord samtidig på fjortissfylla. Vann og glasskår overalt! Har knust og ødelagt en del, er fryktelig klumsete. Men sier alltid ifra. Men folk hører meg som regel uansett, er ikke akkurat lydløs når jeg tramper rundt som en elefant i glasshus Red; Leif Endret 4. mars 2012 av Bobler 6
Bringebærjenta Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Jeg ødelegger mest ting hos meg selv. Men jeg er veldig flink til å søle hos andre, eller på andre... 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Huff en gang jeg og en venninne satt barnevakt så klarte jeg å knuse et minne fra bryllupet deres som stod på utstilling. Et rent uhell. Heldigvis hadde jeg såpass flaks at de hadde flere eksemplar av de og vi kunne dermed sette fram et nytt uten at det ville bli merket (ikke med en gang iallfall). Glåsskårene la vi i en brødpose og tok med oss hjem i veska. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Åhuff.. da jeg var tretten, en god del år tilbake, så hadde jeg nettopp fått mensen, og jeg blør mye (uheldigvis). Hadde ikke fått noe særlig informasjon om mensen da jeg var mindre, så med bind snudd andre vei, og blødende som en skadeskudd person, satt jeg i ei venninnes beige stoff-sofa og ante fint lite om hva som skjedde ''down-under''. Venninna mi gikk på do, så jeg oppdaget (heldigvis bare en liten flekk) blod på den fine sofaen før hun kom tilbake. Jeg fikk naturligvis helt noia, så jeg snudde hele sofaputen, takket for meg og løp hjem.. 9
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Vel, jeg har ikke ødelagt så mye akkurat, men har gjort en ting som er virkelig flaut. Jeg var hos en venninne av meg, og vi satt i senga hennes (vi var vel 13-15 år) og prata. Prat ble til latter, og latter ble til.. Vel, jeg lo så mye at jeg tissa i senga hennes. Hun så jo selvfølgelig flekken, spurte hva som hadde skjedd, og jeg visste ikke hva jeg skulle svare. Så jeg sa jeg hadde blødd igjennom. Som om den urinflekken kunne forveksles med menstruasjon. Jeg var så flau at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre eller si. Jeg har faktisk også tettet et toalett, til broren min. Han selv var ikke hjemme, det var kun konen hans som var der. Gamle rør, gammelt system, og sånn billig dopapir som like gjerne kunne vært avispapir. Og jeg brukte for mye av det den gangen. Jeg skulle spyle ned, men vannet steg bare. Det kom ikke over doringen, men det gikk heller ikke ned. Ung og uviten som jeg var, så ropte jeg på kona til broren min. Sikkert rød som en tomat. Glemmer ikke ansiktsuttrykket hennes mens hun prøvde å stake toalettet med dobørsten, det var jo ikke bare vann der - for å si det sånn. Hadde jeg ventet et par minutter, så hadde jo vannet gått ned av seg selv. Og hun hadde sluppet å se resultatet av dobesøket mitt. 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 Vel, jeg har ikke ødelagt så mye akkurat, men har gjort en ting som er virkelig flaut. Jeg var hos en venninne av meg, og vi satt i senga hennes (vi var vel 13-15 år) og prata. Prat ble til latter, og latter ble til.. Vel, jeg lo så mye at jeg tissa i senga hennes. Hun så jo selvfølgelig flekken, spurte hva som hadde skjedd, og jeg visste ikke hva jeg skulle svare. Så jeg sa jeg hadde blødd igjennom. Som om den urinflekken kunne forveksles med menstruasjon. Jeg var så flau at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre eller si. Jeg har faktisk også tettet et toalett, til broren min. Han selv var ikke hjemme, det var kun konen hans som var der. Gamle rør, gammelt system, og sånn billig dopapir som like gjerne kunne vært avispapir. Og jeg brukte for mye av det den gangen. Jeg skulle spyle ned, men vannet steg bare. Det kom ikke over doringen, men det gikk heller ikke ned. Ung og uviten som jeg var, så ropte jeg på kona til broren min. Sikkert rød som en tomat. Glemmer ikke ansiktsuttrykket hennes mens hun prøvde å stake toalettet med dobørsten, det var jo ikke bare vann der - for å si det sånn. Hadde jeg ventet et par minutter, så hadde jo vannet gått ned av seg selv. Og hun hadde sluppet å se resultatet av dobesøket mitt.
Romilo Skrevet 4. mars 2012 #8 Skrevet 4. mars 2012 Hadde latterkrampe i 3 timer. I TRE HELE TIMER! Og jeg var på overnatting hos venninna mi, og hele familien var deer... Fikk ikke i meg mat, og jeg tror jeg var litt plagsom siden jeg lo så mye ..
Xaphan Skrevet 4. mars 2012 #9 Skrevet 4. mars 2012 Jeg er en klums, så jeg har sølt en del drinker og veltet ting hos andre. Jeg har ikke ødelagt noe verdifullt da, i det minste ikke som jeg kan huske.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #11 Skrevet 4. mars 2012 Hadde latterkrampe i 3 timer. I TRE HELE TIMER! Og jeg var på overnatting hos venninna mi, og hele familien var deer... Fikk ikke i meg mat, og jeg tror jeg var litt plagsom siden jeg lo så mye .. Jeg hadde kasta deg ut. Det er ikke mulig å ha latterkrampe i tre timer. FJORTIZFAKTER heter det. Huff! 7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #12 Skrevet 4. mars 2012 Da jeg var mini-liten, kanskje 4-5 år, ødela jeg en pyntegjenstand hos en nabo. Jeg puttet den bare under sofaen og latet som ingenting.. Da jeg var rundt 9 år tisset jeg på meg da jeg overnattet hos en venninne.. Jeg skyldte på hunden hennes.... En annen gang, kanskje da jeg var 11 år, tisset jeg også på meg da jeg overnattet hos besteforeldrene til en venninne.. Fant en avis som jeg la oppå og latet som ingenting.. (Herregud, jeg har egentlig ikke hatt noe problem med blæra, selv om det kanskje ser sånn ut.) For ikke så lenge siden sølte jeg sjokolade i sofaen til en venninne... Den smeltet ned i den lyse tøysofaen... Også har jeg selvfølgelig hatt menstrasjonsuhell i senga til svigers.. Pinlig..
Gjest Katten. Skrevet 4. mars 2012 #13 Skrevet 4. mars 2012 Gikk i søvne og pissa ned klærne til en kamerat av meg. 2
AmandaVI Skrevet 4. mars 2012 #14 Skrevet 4. mars 2012 Disse emnene er så herlige, for da får jeg bekreftelse på at det ikke bare er jeg som driter meg ut. Veit ikke om det er å ødelegge noe, men da jeg var 16 og på min første rotbløyte, gjorde jeg noe dumt hos venninna som hadde festen. Litt etter at blackout-gardinen ble rullet ned skrev jeg "JEG ER HOMO" og "DRIT" på t-skjorta til en vilt fremmed fyr. Det var min håndskrift i hvertfall, men siden han ikke kjente meg fikk han aldri vite at det var jeg som var mastermindet bak. Like før jul gikk varmeanlegget i leiligheten min konk, så jeg måtte bo hos noen venner av familien i to uker. Jeg kjenner de godt, men ikke så godt, men det gikk bra den første uka, helt til jeg skulle hjelpe til med å vaske huset. Jeg tørket støv, og så veltet jeg et stort, tungt bilde som sto temmelig vaklevorent på en hylle over den rådyre skinnsofaen. Selvsagt spjæret hengegreia bakpå rammen rygglenet på sofaen. Jeg ryddet på plass og heldigvis fikk bikkja skylda. Føler meg selvfølgelig råtten, men jeg har ikke råd til å erstatte en sofa til 15.000...
Dreamer899 Skrevet 5. mars 2012 #15 Skrevet 5. mars 2012 Godt å se at verden er full av klumsete mennesker! Da jeg var liten var jeg forferdelig klumsete, og det var ikke sjelden jeg knuste glass eller tallerkener på besøk. Klarte også å ødelegge oppvaskmaskinen til foreldrene til ei venninne av meg for et par år siden. Ellers er jeg flink til å miste mobilen i do, snuble i teppekanten og tråkke de stakkars kattene mine på halen. Er ikke så greit med fem katter og to vinglete føtter som lever sitt eget liv.
slask Skrevet 5. mars 2012 #16 Skrevet 5. mars 2012 Skjøt høl i taket, dvs. himlingen, med luftgevær hos noen bekjente. Vel - geværet var ladd og stod i et hjørne. Jeg toucha avtrekkeren og plaff - prikk i taket. Tror ingen merka noe - med mindre noen visste at det hadde vært ladd og skjønte lunta. Dette er nærmere minst 38 år siden. Jeg var ikke store karen. Sprengte diskant-elementet i den ene høyttaleren på klassefest. Sikkert 30 år siden. "Måtte" skru opp akkurat når det kule hylgitar-partiet kom. Virka som kun jeg skjønte hva som skjedde. Jeg hørte tydelig feilen i det den oppstod, men ingen andre reagerte selv om de så min reaksjon....som ganske snart ble ignorert av meg selv også. Hørte aldri noe om dette i etterkant. Moral: Ikke skru opp volumet når det allerede nesten står på fullt...
Meaty Skrevet 5. mars 2012 #17 Skrevet 5. mars 2012 Uhell kan skje den beste, men jeg synes det er rart at så mange i denne tråden ikke har sagt fra om uhellene sine, eller at de har lagt skylda på andre. Har ikke folk noen moralske skrupler? Jeg kan ikke huske å ha hatt noen uhell hos andre selv, men jeg hadde med meg en venninne på overnatting hos bestemor da jeg var tenåring. Etter vi hadde reist hjem, fikk jeg tlf fra bestemor som lurte på hvor lakenet på senga hadde blitt av. Jeg sa som sant var, at det visste jeg ikke. Men lakenet hadde dukket opp etter noen uker, det var stappet ned i nattbordskuffen, og stinket gammel urin. Venninna mi hadde visst tisset i senga, og ikke sagt noe, men vi konfronterte henne aldri med dette. 2
Wonders Skrevet 6. mars 2012 #18 Skrevet 6. mars 2012 knuste en kenwood foodprosessor når vi laget drinker. Isbitfunksjonen knakk hele greia. Det var dems bryllupsgave, de ble gift bare uken før...
Calypso Skrevet 6. mars 2012 #19 Skrevet 6. mars 2012 Uhell kan skje den beste, men jeg synes det er rart at så mange i denne tråden ikke har sagt fra om uhellene sine, eller at de har lagt skylda på andre. Har ikke folk noen moralske skrupler? Tenkte på det samme selv, for meg er det ganske naturlig å si ifra om det jeg eventuelt har gjort og be om unnskyldning. 5
Gjest Doh Skrevet 6. mars 2012 #20 Skrevet 6. mars 2012 Var bedt på nyttårsaften hos han som nå er mannen min. Kjente han egentlig ikke, men var med søstra mi og samboeren hennes. Det første som skjer er at når jeg skal henge fra meg jakka må jeg liksom dytte den nedpå knaggen for at den ikke skal falle ned(var rimelig mange jakker som hang der fra før av). Det som da selvfølgelig skjer er at hele knaggrekke faller ned fra veggen og etterlater seg to fine hull. Var littegrann flau kan man si.... Men ble tilgitt ganske fort, og fikk lov å komme på nyttårsaften året etter også(og nå som vi er gift kan jeg ødelegge så mye jeg vil) 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå