CathrineMic Skrevet 24. april 2012 #401 Del Skrevet 24. april 2012 Nei så trist Jeg vet akkoratt hvordan du har det. Uansett hvor instilt du er på at du har mistet, så blir det nesten litt sjøkk å få høre at det ikke er noe der :/ jeg håper det går bra med deg. Så håper jeg den sitter snart, på oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. april 2012 Forfatter #402 Del Skrevet 24. april 2012 Takk jenter, dere er gode å ha Selv om jeg er trist, så er jeg ved godt mot kjenner jeg Nå vet vi at jeg kan bli gravid og det er bare å se fremover! Fikk også beskjed fra legen om at det vare bare å "kjøre på" når det kom til prøvingen. Jeg har hørt at man skal vente en syklus før man prøver igjen, men det var visst bare for at det da var enklere å fastsette termin i forhold til om det skulle klaffe før man rekker å få tilbake mensen. Gleder meg til kjære kommer hjem fra jobb nå, vi skal ha hele ettermiddagen og kvelden sammen bare vi to Nei så trist Jeg vet akkoratt hvordan du har det. Uansett hvor instilt du er på at du har mistet, så blir det nesten litt sjøkk å få høre at det ikke er noe der :/ jeg håper det går bra med deg. Så håper jeg den sitter snart, på oss begge Det blir noe helt annet når man får beskjeden ja, selv om man prøver å forberede seg på det. Det går bra, nå kan det bare gå en vei, og det er oppover Vi har ligget likt hele veien vi, ble gravid samtidig og vi begge mistet. Har stor tro på at de blir vår tur ganske snart igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 24. april 2012 #403 Del Skrevet 24. april 2012 Kjedelig at det gikk den veien da, men men Bare å kjøre på, så får vi begge to kanskje oss en 2013 baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. april 2012 Forfatter #404 Del Skrevet 24. april 2012 Kjedelig at det gikk den veien da, men men Bare å kjøre på, så får vi begge to kanskje oss en 2013 baby Ja, vi satser på 2013-baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 24. april 2012 #405 Del Skrevet 24. april 2012 Så trist Mala, men dere vet jo som du sier at du kan bli gravid heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akrich88 Skrevet 24. april 2012 #406 Del Skrevet 24. april 2012 Huff, så trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Skrevet 24. april 2012 #407 Del Skrevet 24. april 2012 Så utrolig leit :\ Er bare å prøve videre, så skal du se det blir 2013 baby på dere før du aner det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. april 2012 Forfatter #408 Del Skrevet 24. april 2012 Er litt rart akkurat nå, men snart begynner prøvingen igjen og vi ser frem til det og finner stor trøst i at vi faktisk kan få barn Så nå satser vi for fult på en vinter/vår-baby i 2013 til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 24. april 2012 #409 Del Skrevet 24. april 2012 Hmm.. da satser vi på 2013 baby på oss begge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. april 2012 Forfatter #410 Del Skrevet 24. april 2012 Hmm.. da satser vi på 2013 baby på oss begge!! Ja, håper det klaffer for oss begge ganske snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. april 2012 Forfatter #411 Del Skrevet 25. april 2012 Dagen i dag har faktisk vært ganske bra! Har vært mye ute i det fine været og bare slappet av I morgen skal jeg bake! Elsker å bake og tenkte å lage noe godt til kjæresten kommer hjem fra jobb Veldig informativt innlegg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 25. april 2012 #412 Del Skrevet 25. april 2012 Kom gjerne her me noe Som er bakt hva tenker du å bake? Gla for at dagen din idag har vore fin, å at du har fått nøte den ute i finværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 25. april 2012 #413 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Lykke til videre Selv er kjæresten og jeg ikke akkurat aktive prøvere, men vi bruker ikke prevensjon og tenker at kommer det en babis, så kommer det en. Hopper av i svingen rundt eggløsning, men denne syklusen har vært...rar. Jeg kan ikke forstå at det skal sitte en spire i meg, men er spent på om tanta kommer (7.5). Må innrømme at jeg håper, men samtidig så blir jeg nok litt redd OM den skulle sitte. Tvilsomt, men jeg har noen merklige symptomer for tiden. Det kan jo bare være at jeg har sluppet et megaegg, men har kjent så mange rare stikninger i tre uker nå. Begynte en uke før eggløsning skulle ha vært, så det er tvilsomt. hehe, mye fram og tilbakeinfo her nå Uansett, lykke til Endret 25. april 2012 av Linber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 26. april 2012 Forfatter #414 Del Skrevet 26. april 2012 Kom gjerne her me noe Som er bakt hva tenker du å bake? Gla for at dagen din idag har vore fin, å at du har fått nøte den ute i finværet Hehe, KG skulle hatt en slik sendefunksjon! Skal bake en eplekake som jeg aldri har prøvd før og så tenkte jeg å lage noen cupcakes siden ovnen allerede vil være varm Lykke til videre Selv er kjæresten og jeg ikke akkurat aktive prøvere, men vi bruker ikke prevensjon og tenker at kommer det en babis, så kommer det en. Hopper av i svingen rundt eggløsning, men denne syklusen har vært...rar. Jeg kan ikke forstå at det skal sitte en spire i meg, men er spent på om tanta kommer (7.5). Må innrømme at jeg håper, men samtidig så blir jeg nok litt redd OM den skulle sitte. Tvilsomt, men jeg har noen merklige symptomer for tiden. Det kan jo bare være at jeg har sluppet et megaegg, men har kjent så mange rare stikninger i tre uker nå. Begynte en uke før eggløsning skulle ha vært, så det er tvilsomt. hehe, mye fram og tilbakeinfo her nå Uansett, lykke til Tusen takk Linber Prøving er spennende og det blir enda mer spennende når dere begynner prøvingen for fult det skal jeg love deg! Blir bare å vente å se om tanta dukker opp da, masse lykke til til dere også ___________________ Nå skal jeg på lunch til besteforeldrene mine, så da blir bakingen litt senere enn planlagt. Jeg har det faktisk veldig bra! Vil bare komme igang med prøvingen jeg nå, vet jo ikke i det hele tatt hvordan syklusen er etter SA'en, så det er vel bare å prøve Ønsker alle som stikker innom en herlig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 26. april 2012 #415 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg tenker om vi har sex hver 2-3 dag, så vil vi treffe eggløysningen uansett. (har ikke lyst å henge meg opp i el tester, tok ikke det før heller da jeg merket når jeg hadde el) Satser på at den sitter før vi får tr igjen :D Koseligt med lunch med besteforeldrene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 26. april 2012 #416 Del Skrevet 26. april 2012 Så bra at du er ved godt mot, Mala! Jeg er sikker på at det klaffer ganske snart for dere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 26. april 2012 Forfatter #417 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg tenker om vi har sex hver 2-3 dag, så vil vi treffe eggløysningen uansett. (har ikke lyst å henge meg opp i el tester, tok ikke det før heller da jeg merket når jeg hadde el) Satser på at den sitter før vi får tr igjen :D Koseligt med lunch med besteforeldrene dine Vi orker heller ikke å stresse med El-testing, men som du sier, sex ca. 2.hver dag er nok til å treffe el uansett Vi håper tr holder seg unna ja Veldig koselig, jeg er så glad i dem Så bra at du er ved godt mot, Mala! Jeg er sikker på at det klaffer ganske snart for dere igjen Ja, er ikke noe vits i å deppe for da kommer jeg ingen vei. Derfor velger jeg å se fremover og håper at det klaffer om ikke så alt for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 26. april 2012 #418 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg hadde virkelig begynt med EL-tester haddde jeg vært dere! da blir det så mye enklere å vite når IKM er for IKM er jo hos de fleste 14 dager etter EL. Syklusen kan jo ofte bli litt uregelmessig når man har begynt å prøve og kanskje er litt stresset. Men men:P dere får jo selvfølgelig velge selv. hehe! Lykke til med prøvingen i hvert fall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 26. april 2012 Forfatter #419 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg hadde virkelig begynt med EL-tester haddde jeg vært dere! da blir det så mye enklere å vite når IKM er for IKM er jo hos de fleste 14 dager etter EL. Syklusen kan jo ofte bli litt uregelmessig når man har begynt å prøve og kanskje er litt stresset. Men men:P dere får jo selvfølgelig velge selv. hehe! Lykke til med prøvingen i hvert fall:) For min del hadde jeg blitt mer stressa om jeg skulle begynt med el-tester, men om det ikke klaffer med det første, så skal det absolutt vurderes! Vi testet ikke etter el sist, men hadde sex ca. hver 2. dag og da klaffet det på første forsøk. Har ingen forventning om at det klaffer på første forsøk nå, men vi velger å gjøre det på samme måte som sist Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 26. april 2012 #420 Del Skrevet 26. april 2012 Ikke vært innom deg på en stund, jeg, Mala! Men vil gjerne gi deg en god Håper det går bra med dere! Fantastisk at du klarer å se så positivt på det, noe jeg tror er viktig! Flott at dere fortsetter prøvingen. Nå vet du at du kan bli gravid, og sjansen er stor for at det klaffer kjapt etter en SA!! Masse lykke til! Stor fra Ninnin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå