Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Åja, jeg skjønner! Vi får håpe på det beste:):) blir godt for deg å vite litt mer i morgen kan jeg tenke meg!

Blir veldig godt å få et svar å forholde seg til ja, uansett svar egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart du blir mer og mer nervøs, men du skal se at du får iallefall et svar,og det er nok greit å være mentalt forberedt,slik at du heller blir positivt overrasket :)

Tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trur jeg på, at du blir mer nervøs nå. Men det ordner seg for gode jenter vettu ;)

når er det du har time imorgen?

Tenker hvertfall på deg. Å masse lykke til, jeg krysser både fingrer å tær :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du blir mer og mer nervøs, men du skal se at du får iallefall et svar,og det er nok greit å være mentalt forberedt,slik at du heller blir positivt overrasket :)

Tvi tvi!

Jeg er innstilt på at jeg har mistet, men jeg er menneskelig og klarer ikke legge fra meg håpet og gleden jeg har for at det skal gå bra heller!

Men som sagt, så prøver jeg å ikke tenke så mye på det og jeg prøver å forberede meg på at det har gått galt.

:)

Det trur jeg på, at du blir mer nervøs nå. Men det ordner seg for gode jenter vettu ;)

når er det du har time imorgen?

Tenker hvertfall på deg. Å masse lykke til, jeg krysser både fingrer å tær :klem:

Har time kl. 10, så jeg slipper heldigvis å grue meg å mange timer før jeg skal dit :)

Takk CathrineMic :klemmer:

_______________

Dårlig eksempel kanskje, men jeg føler jeg har en engel på den ene skulderen og en jævel på den andre: (sånn man ser på film vet du!)

den ene roper "DU ER IKKE GRAVID LENGRE!" mens den andre jubler "DU ER GRAVID"

Akkurat sånn har tankene mine vært i dag, frem og tilbake hele tiden!

Jeg er faktisk skikkelig kvalm og uvel nå! Så nervøs er jeg.

:sjenert:

DET SKAL BLI SÅ GODT Å FÅ DET OVERSTÅTT!!

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til imorgen, Mala! Skal tenke masse på deg!!!!!!! :klemmer:

Tusen tusen takk! Tror jeg trenger det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natti natten! HEIER pà team baby!

:duskedame::duskedame::duskedame:

Jeg er med på å heie!!

Håper virkelig på positiv svar fra legen i morgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natti natten! HEIER pà team baby!

:duskedame::duskedame::duskedame:

Jeg er med på å heie!!

Håper virkelig på positiv svar fra legen i morgen :klemmer:

Masse lykke til i morgen!! :)

Tusen takk dere! :klemmer:

Nå braker det snart løs, og jeg er egentlig livredd for svaret!

Har jo prøvd å innstilt meg på å ha mistet, men når det kommer til stykket, så har jeg et håp som ikke vil slippe taket og som gjør det hele mye vanskeligere! :sjenert:

Sovet dårlig i natt og når jeg våknet litt før åtte, var både jeg og lakenet gjennomvåt av svette...

Matlysten er borte og jeg er uggen og kvalm, har fått ned et halvt knekkebrød uten pålegg.

Så det er bra jeg ikke må vente mange timer på å dra til legen, så slipper jeg å grue meg så alt for lenge.

Ønsker dere en fin dag, og håper jeg kan stikke innom hit med gode nyheter senere :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk ikke så bra det gitt... :grine:

Prøver å tenke positivt og se fremover!

Vi vet at vi kan får barn og mest sannsynlig så var ikke dette levedyktig.

Etter som jeg hadde siste mensen mens jeg enda gikk på p-piller, mente legen at jeg var kortere på vei enn antatt og det var derfor jeg blødde så lite.

Og pga av at jeg ikke var så langt på vei, er det ingen grunn til utskrapning da man regner med at alt er ute av seg selv.

Jeg hadde innstilt meg på dette, men det blir helt annerledes når man får det endelige svaret og jeg har en slags tomhetsfølelse nå.

Selv om det også er utrolig godt å få et svar også, og jeg føler meg mye lettere og jeg kan gå videre for nå vet jeg faktisk at det ikke er noe der!

Da er det bare å se fremover dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Mala, så utrolig kjipt :tristbla:

Men da vet du at du virker i alle fall, det er jo positivt. og så blir det baby på deg i 2013! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff mala, det var ikke så gøy! :(

Du er utroli flink som klarer å se på det på den måten! :klemmer:

Godt å vete du kan bli gravid!! Tenk, nå gikk det så fort første gang, så kan det gå fort igjenn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Offameg!

Det er noe å være innstilt, men det er noe helt annet å få beskjeden, for man håper jo alltid!!

Go bedring, og goe tanker din vei! Forstår hvis det er vanskelig å være her inne, men vi KG damer er gode på trøst, og oppmuntringer!

Når du er klar for å prøve igjen, så er det viktig som du sier at du vet du kan bli gravid :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre, Mala! :klem:

Men som du sier selv, samt de andre, du kan jo bli gravid! Nå er det jo bare å kjøre på videre, sjansen for å bli gravid etter en SA er visst ganske så tilstedeværende har jeg hørt!

Stooooor klem til deg, Mala søte!!! Ønsker deg en fin dag! :klemmer:

Vi heier på videre! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei:( det var ikke gode nyheter! Men som de andre også har skrevet: du vet i hvert fall at du kan bli gravid. Det var slik vi også så på det.

Bra at du fikk en SA så tidlig slik at kroppen din fort er i balanse igjen og da kan dere prøve på nytt igjen. Krysser fingrene for et 2013 barn:):)

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... Dette var triste nyheter å få på morrakvisten.. :( Huff, dere får ta godt vare på dere selv og hverandre i disse tunge dagene, så får man håpe det klaffer snart igjen.

Godklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...