Gå til innhold

1+1=3 ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ønsker deg en fin helg Mala, å håper tiden går fort fram mot tirsdag :klemmer:

Takk :)

Dagene går mye raskere nå, så satser på at helgen og mandagen går fort!

Håper det går bra med deg!

:klemmer:

Jeg blir litt redd, for jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er folk jeg kjenner som ikke merket noenting til graviditen. Så ikke tenk så mye på det, selvom det er vanskeligt :klemmer:

Jeg er sikker på at detter går kjempebra. Du skal jo tross alt ha samme dag som det jeg skulle hatt, så dette fikser du for oss "begge" :fnise:

Skrevet

Det er folk jeg kjenner som ikke merket noenting til graviditen. Så ikke tenk så mye på det, selvom det er vanskeligt :klemmer:

Jeg er sikker på at detter går kjempebra. Du skal jo tross alt ha samme dag som det jeg skulle hatt, så dette fikser du for oss "begge" :fnise:

Prøver å la vær å tenke så mye, men det er ikke enkel gitt :gjeiper:

Det skal ordne seg for oss ja, det ordner seg for snille piker vet du! :jepp:

Skrevet

God helg, Mala!

Håper dere skjemmer dere bort i helgen med masse godis og film og god mat og så videre :hjerte:

Hihi!! :klemmer:

Skrevet

God helg Mala :klemmer: ! Du skal se at det ordner seg for deg ja, bare vent til tirsdagen du ;)

Skrevet (endret)

God helg, Mala!

Håper dere skjemmer dere bort i helgen med masse godis og film og god mat og så videre :hjerte:

Hihi!! :klemmer:

Vi skal kose oss ja :rodmer:

Håper helgen din er fin og at tr holder seg unna nå, Nuttapia :klemmer:

God helg Mala :klemmer: ! Du skal se at det ordner seg for deg ja, bare vent til tirsdagen du ;)

Det er så godt å se ende på denne torturen nå, etter litt over en uke med venting ser jeg endelig lyset i tunnelen :)

Skal bli godt å blir ferdig med det, og forhåpentligvis slutter det med gode nyheter! :rodmer:

Før forrige helg bestilte jeg meg en bok som heter "i mors liv", den kom jo selvfølgelig i posten i går... Jeg bare la den nederst i en skuffe i kommoden vi har på soverommet jeg. Den skal ikke opp derfra før jeg vet at jeg er gravid eller jeg blir gravid igjen! :sjenert:

Litt om hvordan jeg er/har det:

- jeg er fortsatt veldig varm! Kjære klarte nesten ikke ligge inntil meg i natt/morges fordi jeg er så varm :fnise:

- Veldig sulten hele tiden!

- UTROLIG humørsyk, føler jeg kjefter hele tiden!

- Hodepine

- Små kviser som popper ut på bryste mitt :kjefte:

- Tisser minst to ganger hver natt.

- Tett nese!

- Veldig oppblåst mage på kveldene! Som en stor hard ballong.

- Dovner bort veldig lett i både hender og føtter

Vet ikke, men håper ikke alt dette er noe jeg innbiller meg eller at kroppen min bare lurer meg til å tro at det er en mulighet for at jeg fortsatt er gravid... :sukk:

Endret av -Mala-
Skrevet

Det går bra har jeg jo sagt :rodmer: . Jeg har en god feeling på deg, så da tror jeg at alt er i skjønneste orden med deg Mala :klemmer:

Skrevet

Det går bra har jeg jo sagt :rodmer: . Jeg har en god feeling på deg, så da tror jeg at alt er i skjønneste orden med deg Mala :klemmer:

Hihi, bra noen har troen :rodmer:

Jeg er egentlig bare negativ jeg nå og helt innstilt på at jeg har mistet :sjenert: (typisk meg å være negativ)

Skrevet

Takk, Mala! Ingen spor her, men heller ingen prositiv test ;)

Symptomene dine er jo helt fantastiske! Bring it on, sier jeg bare! Eller hva? :kose:

Jeg har som Lizzie, en veldig god følelse!

:sol:

Skrevet

Det høres ut som en haug med graviditetssymptomer på meg, Mala :) Jeg har trua på at spiren din har det fint!

Skrevet

Takk, Mala! Ingen spor her, men heller ingen prositiv test ;)

Symptomene dine er jo helt fantastiske! Bring it on, sier jeg bare! Eller hva? :kose:

Jeg har som Lizzie, en veldig god følelse!

:sol:

Så lenge tr holder seg unna, er det muligheter for at du har en hemmelighet i magen :rodmer:

Vi får bare vente å se, men setter stor pris på positive tanker og ord fra dere jenter :klemmer:

Det høres ut som en haug med graviditetssymptomer på meg, Mala :) Jeg har trua på at spiren din har det fint!

Det kan kanskje virke som masse symptomer på graviditet, men er litt redd for å bli litt for håpefull liksom, for da blir nedturen så stor på tirsdag hvis jeg får beskjed om at jeg har hatt en sa.. :sjenert:

Skrevet

Blir det nedtur tirsdag, så vet du ihvertfall uansett at du kan bli gravid ;)

Skrevet

Blir det nedtur tirsdag, så vet du ihvertfall uansett at du kan bli gravid ;)

Ja, ikke sant! Må se det positive i det :Nikke:

Skrevet (endret)

Ja, ikke sant! Må se det positive i det :Nikke:

Så absolutt :klemmer: !

Kos deg resten av dagen da, og kjeder du deg, så kan du få legge meg til på facebook ;)

Endret av lizzie88
Skrevet

Nå nermer det seg tirsdag!! Håper på positivt svar fra legen da!! :rodmer:

Skrevet

Så absolutt :klemmer: !

Kos deg resten av dagen da, og kjeder du deg, så kan du få legge meg til på facebook ;)

Her har dagen fløyet av gårde i finværet :sol:

Selv om jeg ikke kjeder meg, skal jeg legge deg til ;)

Nå nermer det seg tirsdag!! Håper på positivt svar fra legen da!! :rodmer:

Ja, nå er ventingen snart over, endelig!

Vi krysser fortsatt fingre og tær for at tirsdag blir en BRA dag :rodmer:

Nå skal jeg avslutte helgen i armkroken i kjæresten :yvonne:

Skrevet

Nå har jeg gått en uke å gledet meg til å bli ferdig med morgendagen, nå derimot begynner jeg å grue meg skikkelig og nesten så jeg kunne ønske det var igjen flere dager!

:sukk:

Men igjen så vil jeg jo bli ferdig med det, slit at jeg kan gå videre uansett svar...

Syting på meg i dag, men det er lov i egen dagbok! :gjeiper:

Skrevet

SKjønner at du gruer deg! men det blir godt å vite om det er noe der inne. Men det jeg lurte på.. hvorfor kunne ikke de ta en HCG måling på fredag? For å sjekke om den har godt opp? Syns det er rart at du måtte vente en hel uke egentlig!

Skrevet

Jeg måtte vente til i morgen pga at det var veldig liten stigning fra fredag-mandag forrige uke, så de ville se utviklingen etter lengre tid :)

Skrevet

Åja, jeg skjønner! Vi får håpe på det beste:):) blir godt for deg å vite litt mer i morgen kan jeg tenke meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...