Gå til innhold

1+1=3 ?

Bolla!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, det går greit med meg, men jeg kjenner jeg både blir litt gal og deprimert av å gå hjemme hele dagene samtidig som jeg må ta det helt med ro :sjenert:

Og nå får jeg ikke sove heller, var bare det som manglet nå liksom :sukk:

Alle tankene og bekymringene tar helt av og jeg klarer ikke konsentrere meg om noe annet...

Kjære gud, la der være tirsdag i morgen! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det går greit med meg, men jeg kjenner jeg både blir litt gal og deprimert av å gå hjemme hele dagene samtidig som jeg må ta det helt med ro :sjenert:

Og nå får jeg ikke sove heller, var bare det som manglet nå liksom :sukk:

Alle tankene og bekymringene tar helt av og jeg klarer ikke konsentrere meg om noe annet...

Kjære gud, la der være tirsdag i morgen! :pls:

Huff da, Mala. Ikke greit å være deg akkurat nå.. :troste: Men kjenner meg veldig igjen i hvordan du har det. Det er laaaange dager mellom prøvene og en blir så utrolig usikker. :( Du får prøve å kose deg så mye du kan i helga så tiden går litt fortere.

Tror det er veldig viktig at du tenker som du gjør, at dere faktisk kan få barn på en naturlig måte. Dette var deres første PP og det klaffet, uansett hvordan det måtte gå nå. Alle leger/jordmødre sier det er veldig vanlig å miste en 2-3 ganger i livet, jeg selv har mistet to ganger før spiren satt. Du får prøve å tenke at om spiren ikke klorte seg fast så kan du heller glede deg over en ny PP rett og slett. Greit å tenke slik, og om du skulle få et veldig positivt svar nå på tirsdag så er jo det bare en kjempebonus!

Ta godt vare på deg selv, frøken! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Prøv å tenke på noe annet :) jeg syns det er merkelig du må slappe helt av og holde deg i ro - andre gravide er jo ikke det. For å være litt kynisk her, å holde deg helt i ro vil vel ikke sikre fosteret om du har/ikke har mistet?

Du vet forhåpentligvis at jeg ikke mener å være slem, men jeg syns du burde komme deg ut av huset før du blir helt "gal" av tankene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, Mala. Ikke greit å være deg akkurat nå.. :troste: Men kjenner meg veldig igjen i hvordan du har det. Det er laaaange dager mellom prøvene og en blir så utrolig usikker. :( Du får prøve å kose deg så mye du kan i helga så tiden går litt fortere.

Tror det er veldig viktig at du tenker som du gjør, at dere faktisk kan få barn på en naturlig måte. Dette var deres første PP og det klaffet, uansett hvordan det måtte gå nå. Alle leger/jordmødre sier det er veldig vanlig å miste en 2-3 ganger i livet, jeg selv har mistet to ganger før spiren satt. Du får prøve å tenke at om spiren ikke klorte seg fast så kan du heller glede deg over en ny PP rett og slett. Greit å tenke slik, og om du skulle få et veldig positivt svar nå på tirsdag så er jo det bare en kjempebonus!

Ta godt vare på deg selv, frøken! :klemmer:

Takk for gode ord Angel-A :klemmer:

Jeg prøver å tenke positivt, og forbereder meg på det verste! Inni hodet mitt så har jeg mistet, men innerst inne har jeg et bittelite håp :)

Prøv å tenke på noe annet :) jeg syns det er merkelig du må slappe helt av og holde deg i ro - andre gravide er jo ikke det. For å være litt kynisk her, å holde deg helt i ro vil vel ikke sikre fosteret om du har/ikke har mistet?

Du vet forhåpentligvis at jeg ikke mener å være slem, men jeg syns du burde komme deg ut av huset før du blir helt "gal" av tankene dine.

Vet godt at du ikke mener å være slem altså! :)

Jeg tenker også som du, og sa det til legen. Men da fikk jeg beskjed om at når det er en truende abort må man ta det med ro og ikke stresse fordi livmorhalsen være veldig svak pluss at hvis blødningen skylder at det er morkaken som har løsnet litt, vil det å ta det med ro få dette til å gro igjen :)

Jeg vil derfor gjøre som legen sier, slik at jeg eventuelt slipper å tenke på hva jeg kunne gjort annerledes om jeg får trist beskjed på tirsdag.

Men, ja, jeg blir litt gal av det! Godt jeg har en mann som passer godt på meg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok lurt å gjøre som legen sier ja. Jeg krysser fingre for at det er liv der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok lurt å gjøre som legen sier ja. Jeg krysser fingre for at det er liv der inne!

Det tror jeg også!

Kryssing er bra :Nikke:

Satser bare på at dagene går raskt nå, er liksom hverdagene som går tregt for da jobber kjære på dagtid, derfor gleder jeg meg til helga slik at jeg har litt mer selskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har egentlig gått ganske raskt faktisk! Det at jeg har lest nesten to bøker i den serien jeg holder på med, har vel gjort at jeg ikke har sett på klokka hele tiden og det hjelper veldig!

Har en forferdelig hodepine i dag og er skikkelig varm i kroppen.

Gleder meg til helg nå faktisk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det håper jeg også Nuttapia! (selv om jeg tviler )

Det er bare en sånn "norske serier"- serie, hvilken er ikke så farlig :gjeiper:

Utrolig lettleste, i grunn veldig kjedelig, men jeg har kommet til bok 28, så det er vel noe som interesserer :fnise:

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å måtte vente så lenge før du får vite mer! Skulle du ta en sånn HCG igjen på tirsdag? Mener å huske at du har skrevet det i boka di..Ikke så lenge til i hvert fall:) krysser fortsatt fingrene og tær!

Jeg tror ikke jeg hadde klart å vente så lenge! hadde nok tatt en UL for lenge siden:P Flink du er som kan være så tålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å måtte vente så lenge før du får vite mer! Skulle du ta en sånn HCG igjen på tirsdag? Mener å huske at du har skrevet det i boka di..Ikke så lenge til i hvert fall:) krysser fortsatt fingrene og tær!

Jeg tror ikke jeg hadde klart å vente så lenge! hadde nok tatt en UL for lenge siden:P Flink du er som kan være så tålmodig!

Ja, det er kjedelig!

Skal ta ny prøve å sjekke HCG igjen på tirsdag ja. Helgen kommer nok til å gå raskt og da går det jo forhåpentligvis raskt til det blir tirsdag også!

Bare å kryss ivei, har ikke gitt opp håper helt enda! :)

Har vurdert UL, men har vel bare bestemt meg for å slappe av å vente å se hva prøven på tirsdag viser, og jeg er en veldig utålmodig sjel jeg altså, så vet ikke hvordan jeg klarer deg egentlig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjedelig!

Skal ta ny prøve å sjekke HCG igjen på tirsdag ja. Helgen kommer nok til å gå raskt og da går det jo forhåpentligvis raskt til det blir tirsdag også!

Bare å kryss ivei, har ikke gitt opp håper helt enda! :)

Har vurdert UL, men har vel bare bestemt meg for å slappe av å vente å se hva prøven på tirsdag viser, og jeg er en veldig utålmodig sjel jeg altså, så vet ikke hvordan jeg klarer deg egentlig :gjeiper:

Ja, håper det fort blir tirsdag! Syns tida går veldig treigt samtidig som det går fort når man er gravid! Jeg vil bare at det er 5 uker seinere slik at vi er 12 uker på vei! :)

hehe, tydeligvis har tålmodighet når det gjelder dette her:P

Men du har ikke blødd noe mer? Har du blødd like mye som en vanlig mens eller ikke så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, håper det fort blir tirsdag! Syns tida går veldig treigt samtidig som det går fort når man er gravid! Jeg vil bare at det er 5 uker seinere slik at vi er 12 uker på vei! :)

hehe, tydeligvis har tålmodighet når det gjelder dette her:P

Men du har ikke blødd noe mer? Har du blødd like mye som en vanlig mens eller ikke så mye?

Kan gjerne hoppe frem noen uker ja :)

Denne tålmodigheten kommer vel heller av har jeg er så forferdelig sta :gjeiper:

Har ikke blødd siden mandag kveld, bare bittelitt brunlig utflod på papiret ved dobesøk noen ganger.

Blødde så og si ingenting søndag/mandag.

Fredag og lørdag blødde jeg jevnt, men ikke på langt nær så mye som mensen! Faktisk så lite at det meste tørka jeg bort når jeg hadde tisset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjerne hoppe frem noen uker ja :)

Denne tålmodigheten kommer vel heller av har jeg er så forferdelig sta :gjeiper:

Har ikke blødd siden mandag kveld, bare bittelitt brunlig utflod på papiret ved dobesøk noen ganger.

Blødde så og si ingenting søndag/mandag.

Fredag og lørdag blødde jeg jevnt, men ikke på langt nær så mye som mensen! Faktisk så lite at det meste tørka jeg bort når jeg hadde tisset.

Da blødde du mye mindre enn da min samboer spontanaborterte i uke 5+2. Da var det masse blod og klumper og smerter.. egentlig akkurat som en vanlig mens. Med mye blod de første 3 eller 4 dagene.

Jeg har håp jeg, Mala!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blødde du mye mindre enn da min samboer spontanaborterte i uke 5+2. Da var det masse blod og klumper og smerter.. egentlig akkurat som en vanlig mens. Med mye blod de første 3 eller 4 dagene.

Jeg har håp jeg, Mala!:D

Ja, jeg har forstått at det er vanlig å blø mye, og det har heller ikke kommet klumper hos meg, men det er de smertene jeg har hatt som gjør meg så usikker! Hadde ikke vondt så lenge, men det var det at de kom i bølger som jeg er litt skeptisk på... :sjenert:

Men håpet har jeg i behold enda :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye: Jeg og har håp!!! :rodmer:

Det kan enda gå bra! Er sikkert mangen som har blødninger selv om en er gravid! å som har fått det lille underet som de skal ha! Så her forblir vi positiv!! :)

Jeg fortsetter og å krysse finger og tær og tillogmed ben denne uken her :lur:

Snart er det tirsdag igjenn å da får du sikkert et positivt svar!

Helgen går jo altid som timer, iallefal her, er vell likt hos de fleste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Jeg og har håp!!! :rodmer:

Det kan enda gå bra! Er sikkert mangen som har blødninger selv om en er gravid! å som har fått det lille underet som de skal ha! Så her forblir vi positiv!! :)

Jeg fortsetter og å krysse finger og tær og tillogmed ben denne uken her :lur:

Snart er det tirsdag igjenn å da får du sikkert et positivt svar!

Helgen går jo altid som timer, iallefal her, er vell likt hos de fleste!

Det er bra Tingeling! :jepp:

Det er jo veldig vanlig med blødninger tidlig i svangerskapet, men man blir likevel så redd når man opplever det! Hadde det ikke vært for de smertene som jeg hadde et par dager, hadde jeg nok vært mye roligere :)

Kryssing er bra :rodmer:

Jeg gleder meg i allefall til tirsdagen er over, uansett svar! For da vet jeg hva jeg skal forholde meg til liksom. Er jeg fortsatt gravid, skal jeg bestille UL og nyte graviditeten, men om jeg får høre at jeg har mistet, får vi bare starte prøvingen igjen med friskt mot :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det fredag dere, og været her er strålende :sol:

Jeg går helgen i møte med en kopp te, bøker, tv-serier og GODT MOT :jepp:

Blir nok litt påvirket av været, hadde vel ikke vært i godt humør og ved godt mot hvis det det hadde vært dårlig vær!

I dag skal vi ha pannekaker til middag, det er det beste kjære vet :kokk:

Jeg vil ønske alle som stikker innom dagboken min en strålende helg, håper dere også har fint vær :klemmer:

Edit: leif

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...